AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 Har brunt langt hår. Dessverre gikk jeg på en del hjemme box farge ila korona tiden. Nå prøver jeg gro ut min egen farge, som er ganske likt fargen i tuppene. Men fra ørene og ned er det ganske rød undertone. Har prøvet både blåsjampo og lilla sjampo uten hell. Har ikke råd til frisør, men tørr heller ikke bleke hjemme… har prøvet avfarging for 1 år siden, uten hell også Noen tips? Kanskje en toner? Veldig redd for at en toner vil farge håret noe også… for jeg er kjempefornøyd med fargen (naturlige) på toppen av hodet Anonymkode: 05836...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Del Skrevet 13. august 2022 Kan kanskje forklare alle farger som er i håret Det eldste er både bleket (frisør) og har hatt knall rød farge i seg (butikk) Midt på håret har lys brun farge i seg fra frisør, og en del runder med mørk brun kald butikkfarge Anonymkode: 05836...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. august 2022 #3 Del Skrevet 13. august 2022 Her er det nok bare tålmodighet og en solid klipp som gjør susen. Du kan forsøke avfarging og kaldvask, men rødtoner er veldig dominerende og vil bryte gjennom etter kort tid. Vask fast med head and shoulders, så får du iallefall ut så mye overskudd som er mulig uten avfarging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Del Skrevet 13. august 2022 DundreMilfin skrev (9 minutter siden): Her er det nok bare tålmodighet og en solid klipp som gjør susen. Du kan forsøke avfarging og kaldvask, men rødtoner er veldig dominerende og vil bryte gjennom etter kort tid. Vask fast med head and shoulders, så får du iallefall ut så mye overskudd som er mulig uten avfarging. Ja det er det jeg er redd for 😂 Har heldigvis head and sholders i dusjen, har hørt før at det kan funke men har aldri prøvd, så takk for tips 😄 ts Anonymkode: 05836...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg har gått gjennom akkurat samme prosessen siden 2020........ Jeg kan fremdeles se hvor det røde begynner! Det er helt sinnsykt hvor godt det sitter 😭 Jeg har til og med vært hos frisør tre ganger, har forsøkt å stripe det, men det rødlige skinner virkelig gjennom uansett, så vi har dekket det igjen med glansvask, kald brun... Så nå farger jeg kun etterveksten permanent og prøver meg på å holde meg til det, og bruke tålmodighet på resten.. Anonymkode: abb3d...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har gått gjennom akkurat samme prosessen siden 2020........ Jeg kan fremdeles se hvor det røde begynner! Det er helt sinnsykt hvor godt det sitter 😭 Jeg har til og med vært hos frisør tre ganger, har forsøkt å stripe det, men det rødlige skinner virkelig gjennom uansett, så vi har dekket det igjen med glansvask, kald brun... Så nå farger jeg kun etterveksten permanent og prøver meg på å holde meg til det, og bruke tålmodighet på resten.. Anonymkode: abb3d...b74 Uff, den sabla rød fargen 😂😅 Det var gøy da, men hadde vi bare visst… 🤦🏻♀️ Hvor lenge holder din glans vask og kald brun, før du må gjøre det igjen? Eller det er kanskje ikke så lenge siden du fikk det gjort? Jeg er sååå dårlig på å farge ettervekst, og siden jeg er fornøyd med etterveksten så lar jeg den være 😅 Fått noen få grå hår, men de kan jeg nappe ut inntil videre. Når de blir flere aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, da MÅ jeg jo begynne med farging igjen. Evighets prosjekt det håret 😑 ts Anonymkode: 05836...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. august 2022 #7 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Uff, den sabla rød fargen 😂😅 Det var gøy da, men hadde vi bare visst… 🤦🏻♀️ Hvor lenge holder din glans vask og kald brun, før du må gjøre det igjen? Eller det er kanskje ikke så lenge siden du fikk det gjort? Jeg er sååå dårlig på å farge ettervekst, og siden jeg er fornøyd med etterveksten så lar jeg den være 😅 Fått noen få grå hår, men de kan jeg nappe ut inntil videre. Når de blir flere aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, da MÅ jeg jo begynne med farging igjen. Evighets prosjekt det håret 😑 ts Anonymkode: 05836...d7b Ikke napp ut hår! 😅🥲 Herre…..bare la alt være som det er og flett håret/bruk hårstrikk i halvannet år. Om du farget med knallrødt er du fucked uansett Du kan også bare fortsette med farging og ta en nøytral tone i første runde, så kald neste (for å unngå grønt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Del Skrevet 13. august 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Ikke napp ut hår! 😅🥲 Herre…..bare la alt være som det er og flett håret/bruk hårstrikk i halvannet år. Om du farget med knallrødt er du fucked uansett Du kan også bare fortsette med farging og ta en nøytral tone i første runde, så kald neste (for å unngå grønt). Hvorfor ikke nappe??😳 ts Anonymkode: 05836...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #9 Del Skrevet 16. august 2022 Blå og lilla sjampo korrigerer vel ikke rødtoner? De tar gulskjær/oransjeskjær for de er på motstatt side av fargesirkelen. Når jeg sminker meg bruker jeg jo grønt for å dekke over rødt i huden, og gult for å dempe blå ringer under øynene. Anonymkode: 5654e...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå