AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 Småbarnsmor med mann som er jevnlig borte et par uker på jobb. Skulle gjerne hatt en måte å trene kondisjon i stua når jeg ikke kan forlate sovende barn. Hva er lurt? Har tenkt på mølle men det bråker vel? Og tar en del plass. Trimsykkel? Noe sirkeltreningaktig? Anonymkode: 5dee9...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Del Skrevet 13. august 2022 Du kan fint trene kondisjon med burpees. Ulempen er at det er gørrkjedelig. Anonymkode: 75ed5...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. august 2022 #3 Del Skrevet 13. august 2022 Tredemølle bråker ja, men trimsykkel er fint 👍 Sirkeltrening og HIIT hjemme kan øke kondisjonen om man ikke er topptrent, men da skal øktene være lagt opp litt smart. Mye av det du finner på YouTube gjør deg sliten og gir deg syre, men øker ikke nødvendigvis kondisjon for løp eller sykkel noe særlig. Men helsefremmende er det! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 13. august 2022 #4 Del Skrevet 13. august 2022 Om lyd er et problem kan jeg ikke se for meg noe som er bedre enn en spinningsykkel. Du kan få slike som er omtrent helt stille. Mølle bråker definitivt adskillig mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Del Skrevet 13. august 2022 Step benk, the walk på YouTube, zumba, just dance… osv… Anonymkode: 036ce...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Step benk, the walk på YouTube, zumba, just dance… osv… Anonymkode: 036ce...32d Kanskje det heter walking og ikke the walk 🤔 et gåprogram i allefall… Anonymkode: 036ce...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. august 2022 #7 Del Skrevet 13. august 2022 Hoppetau om gulv og lyd tillater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Del Skrevet 13. august 2022 Sandum.PT skrev (58 minutter siden): Tredemølle bråker ja, men trimsykkel er fint 👍 Sirkeltrening og HIIT hjemme kan øke kondisjonen om man ikke er topptrent, men da skal øktene være lagt opp litt smart. Mye av det du finner på YouTube gjør deg sliten og gir deg syre, men øker ikke nødvendigvis kondisjon for løp eller sykkel noe særlig. Men helsefremmende er det! 😊 Hehe, er ikke topptrent😆 Hva skal til for å øke? Jeg tenkte å trene for PAI-poeng, vil vel kunne bygge litt kondis ved å tjene slike? Aliquis skrev (57 minutter siden): Om lyd er et problem kan jeg ikke se for meg noe som er bedre enn en spinningsykkel. Du kan få slike som er omtrent helt stille. Mølle bråker definitivt adskillig mer. Vet du om et merke/modell som kan anbefales? Anonymkode: 5dee9...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #9 Del Skrevet 13. august 2022 HIIT, hoppetau(om du ikke vekker barn da), sykkel/mølle er vel det enkleste. Det mest stille er vel sykkel. Anonymkode: b216f...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. august 2022 #10 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, er ikke topptrent😆 Hva skal til for å øke? Jeg tenkte å trene for PAI-poeng, vil vel kunne bygge litt kondis ved å tjene slike? Vet du om et merke/modell som kan anbefales? Anonymkode: 5dee9...d1f Øktene bør være lagt opp så du har relativt høy puls over tid, eller i intervallform der pulsen når de øvre sonene. Mange av disse øktene er lagt opp med syreøvelser som gjør at muskulaturen og ikke det aerobe systemet er begrensede. Jeg har kjørt økter der jeg har vært helt utslitt, pustet tungt og syre i beina, men hatt en lavere snittpuls enn andre økter som føltes lettere fordi de var bedre sammensatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #11 Del Skrevet 15. august 2022 Mange gode økter på YouTube. «The studio by jamie kinkeade» vil garantert gi deg høy puls. Anonymkode: 97cb5...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #12 Del Skrevet 16. august 2022 Sandum.PT skrev (På 13.8.2022 den 21.33): Øktene bør være lagt opp så du har relativt høy puls over tid, eller i intervallform der pulsen når de øvre sonene. Mange av disse øktene er lagt opp med syreøvelser som gjør at muskulaturen og ikke det aerobe systemet er begrensede. Jeg har kjørt økter der jeg har vært helt utslitt, pustet tungt og syre i beina, men hatt en lavere snittpuls enn andre økter som føltes lettere fordi de var bedre sammensatt. Jeg forstår. Skal prøve å se etter dette Takk for svar! AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 19.31): Mange gode økter på YouTube. «The studio by jamie kinkeade» vil garantert gi deg høy puls. Anonymkode: 97cb5...2f9 Takk for tips, den skal jeg sjekke ut. Kanskje jeg finner en retning jeg liker Anonymkode: 5dee9...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 16. august 2022 #13 Del Skrevet 16. august 2022 Jeg løp intervaller rundt nabolaget da barna var små og sov. Siden jeg løp runder var jeg max 5 minutter unna, og hadde et åpent vindu jeg tittet inn og hørte etter om det var lyd. På dagtid løp jeg rundt lekeplassen, eller hadde dem sovende i vogna i bunnen av bakken og løp bakkeløp. Styrke er lettere å trene på stuegulvet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå