Gå til innhold

Robotstøvsuger med moppefunksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heihei! 
Jeg ønsker meg en robotstøvsuger med moppefunksjon. Drømmen er den nye roborock s7(https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/stovsugere/robotstovsuger/roborock-s7-maxv-ultra/1024939.11226/?gclid=Cj0KCQjwl92XBhC7ARIsAHLl9alrVFBC0Fad7rwS2QmlNmTWGtbyz-C9BIP73I2FYPuk-rQ-Gh4oiCAaAtiSEALw_wcB), men den er desverre langt over mitt budsjett. Tenker å maks bruke 5000-6000kr :))

så det jeg lurer på er om noen har de rimeligere versjonene og om dere er fornøyde med dem?  Vi har ikke så stort hus, omtrent 120 kvadrat over 2 etasjer. Ingen husdyr men ett barn og en på vei. Så det blir litt sand og matsøl på gulvene.. Pluss at det noen ganger kan ligge leker på gulvene🙈

Endret av Celine96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en vanlig S7, og den fungerer helt utmerket og er innenfor ditt budsjett. Jeg hadde aldri betalt 13-14k for en støvsuger.

Anonymkode: bf4b3...c00

Skrevet

Så bra du er fornøyd med den! Jeg har sett på den selv ☺️☺️ Helt enig, galskap å bruke så mye penger på en støvsuger! 

Skrevet

har s7 max og er veldig fornøyd!  hadde nok ikke brukt det dobbelte på den du linker til. 

Skrevet
3 minutter siden, iNord said:

har s7 max og er veldig fornøyd!  hadde nok ikke brukt det dobbelte på den du linker til. 

Så godt du er fornøyd! ☺️ 

Skrevet
Celine96 skrev (Akkurat nå):

Så godt du er fornøyd! ☺️ 

det beste er at den er koblet opp mot google home. så jeg kan bare be den rengjøre der det trengs. "hei google, rengjør kjøkken!" så starter den.😅

Skrevet
31 minutter siden, iNord said:

det beste er at den er koblet opp mot google home. så jeg kan bare be den rengjøre der det trengs. "hei google, rengjør kjøkken!" så starter den.😅

Genialt! Vi har også Google home, så det er jo midt i blinken 😃

Skrevet

Jeg har forresten ikke tømmestasjon til S7, og jeg savner det ikke. Synes den så stor og klumpete ut, det vil jeg ikke ha på stua. Det går helt fint å tømme manuelt. Du sparer noen kroner der også.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har forresten ikke tømmestasjon til S7, og jeg savner det ikke. Synes den så stor og klumpete ut, det vil jeg ikke ha på stua. Det går helt fint å tømme manuelt. Du sparer noen kroner der også.

Takk for tips! 

Skrevet

Vi har s7+ så den har tømmestasjon, veldig greit 😺

Men vi tenker litt på å gå over til separat støvsuger og mopper ☺️

Anonymkode: 68f34...029

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi har s7+ så den har tømmestasjon, veldig greit 😺

Men vi tenker litt på å gå over til separat støvsuger og mopper ☺️

Hva er grunnen til at dere ønsker separat? Er det mye jobb å bytte funksjon?

Skrevet

Jeg ønsker meg robotstøvsuger. Dessverre har en kattt som hadde dødd av skrekk om denne hadde kommet inn. Katten er redd for alt nytt. Katten er noen år, skal skaffe meg robotstøvsuger etterpå. 

Skrevet
Celine96 skrev (3 minutter siden):

På S7 slipper du å bytte funksjon, den mopper samtidig som den støvsuger om du setter moppeplaten på. Vi har S7 med tømmestasjon, men svigermor har samme støvsuger uten tømmestasjon og syns det funker helt fint.

Anonymkode: 01dd9...9d2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

På S7 slipper du å bytte funksjon, den mopper samtidig som den støvsuger om du setter moppeplaten på. Vi har S7 med tømmestasjon, men svigermor har samme støvsuger uten tømmestasjon og syns det funker helt fint.

Anonymkode: 01dd9...9d2

Åja, så deilig å ikke måtte bytte! Takk for svar ☺️ Er enda mer overbevist om at vi skal investere i en slik støvsuger nå☺️☺️

Skrevet

Bruker en s6-et-eller-annet selv. Lav, uten den tømmestasjonen som er blitt vanlig. Her står maskinen under et skap og er helt usynlig annet enn når den jobber. Det hadde ikke vært mulig med en slik stasjon. Er en moppefunksjon  med vann med denne maskinen men bruker den ikke, litt septisk til å ha en tank med vann stående samt at å moppe manuelt tar liten tid. Støvsugerfunksjonen er mye viktigere her i huset.  En slik støvsuger er beste beste kjøpet gjort her de siste ti årene eller deromkring. 

• Liker 1
Skrevet
Celine96 skrev (1 time siden):

Nei den vi har gjør det samtidig.  Men vi ønsker separat fordi med de som bare vasker gjør det grundigere enn de som gjør begge.  Mange av de som bare vasker kan man også ha litt vaskemiddel i ☺️

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei den vi har gjør det samtidig.  Men vi ønsker separat fordi med de som bare vasker gjør det grundigere enn de som gjør begge.  Mange av de som bare vasker kan man også ha litt vaskemiddel i ☺️

Takk for svar 😃

Skrevet

Vi har vel en s5 eller noe, eldre modell og er veldig fornøyd med den :)

Anonymkode: 02ad1...902

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har en s5, og jeg er veldig fornøyd med den. Men ønsker meg en roborock dyad i tillegg. S5 mopper ikke sånn sinnsykt bra. 

Anonymkode: 35e45...ccf

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har S5 og er veldig fornøyd.

Lenge før vi kjøpte den fikk vi oss robotvasker, så jeg bruker den separat faktisk 😅 Veldig greit til overflatevask, men man må fortsatt frem innimellom med manuell vask om man ønsker å få det rent med barnehagebarn som jo drar inn hele verden av sand og skitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...