Gå til innhold

Den uovertrufne smaken av grandiosa

Fremhevede innlegg

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Eller er det uforlignelige? Vi har ferdigpizza her til lands og så har vi grandiosaen. Jeg mener grandiosa først og fremst er en hyllest til jarlsbergosten. Og så paprika da! Ingen andre ferdigpizza kommer unna med år etter år med paprikabiter. Altså, smakskombinasjonen harmonerer og er utsøkt. Til og med den merkelige kjekslefsa av en bunn er en uvurderlig brikke i smaksbildet. Hurra for grandis, hurra og må du aldri endre deg! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: a6397...202

Skrevet

Grandis er greit på den måten at det maks krever 2 minutter med aktiv innsats for å få fylt vommen når man ellers ikke har tid, ork eller fasiliteter til noe annet. Kurant å ha i fryseren.

Men at det utpeker seg som noe spesielt godt og harmonisk kan jeg dessverre ikke være enig i. Grandisen er industriens måte å tyne mest mulig utav billige ingredienser som hvetemel, sukker, salt og vann, med minst mulig av andre verdifulle ingredienser for å kamuflere smaken av den kjedelige hvetedeigen. Det er en hårfin balanse mellom prisen på ingrediensene og smak for å gi et noenlunde akseptabelt resultat til lavest mulig pris. Orkla er vel spesialister på akkurat det, å kamuflere hvor dårlig pizzaen egentlig er. Men når man spiser pizzaen kald, så merker man hvor dårlig det EGENTLIG er. Hvor tørr og tykk bunnen er, og hvor lite topping det faktisk er. 

Anonymkode: 783c7...5a3

Skrevet

Grændis smaker dritt! Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så glad i det. Skal man ha frossenpizza er det mye som er bedre enn den dritten der. 

Anonymkode: a278a...bef

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Grandiosa er en av de siste jeg velger av frossen-pizza, forstår ikke at den er så populær. 

Skrevet

Grandiosaen er vel blant de billigste.

Anonymkode: 783c7...5a3

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte grandis original i går. Verken femåringen eller jeg syntes det var noe godt. Mange år siden jeg har kjøpt denne, da jeg synes det er mange frossenåpizzaer som er bedre. Merkelig kryddersmak på skinka, og bunnen var søt og rar. Kjøper ikke igjen. 

Anonymkode: 147c3...f74

Skrevet

Den verste av alle frossen-pizzaer.

Anonymkode: 5f835...67e

Skrevet

Er ikke hemmeligheten bak den "unike Grandiosa-smaken" mye sukker i sausen pluss vanilje/vanilin? 

Selv syns jeg egentlig ikke Grandiosa kvalifiserer som pizza, men noen ganger får jeg skikkelig lyst på en 😅 og da funker det ikke å kjøpe en annen frossenpizza eller lage hjemmelaget eller kjøpe en skikkelig italiensk pizza. Da må det være Grandiosa. 

Anonymkode: 81c2b...309

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...