Gå til innhold

Freia Melkesjokolade


Lille Ballerina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den fuglen er SKUMMEL!

Da jeg var liten hadde jeg mareritt om at den våknet til liv og fløy ut av kjøleskapet!! :sjokkert: Og det er en grunn til at jeg husker den drømmen enda, det var jo kjempeskummelt!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia begynte å bruke fuglen (er det ikke en gribb?) fordi man finner den i land der kakaoen kommer fra. Sjokoalde var en gang i tiden veldig eksotisk her i landet. Men den logoen kan jo sende litt andre assosiasjoner i dag (gribebne er jo ådsesetere og regnet som litt "skumle" osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har dere ikke fått med dere at Freia for mange år siden ble solgt til (tja, hva var det? Kraft Foods?)

At det var store skriverier i avisene fordi folk syntes det var ille at en "norsk nasjonalskatt" skulle selges?

At det var oppstandelse for nesten like mange år siden fordi de nye eierne prøvde å blande en ny (og billigere) sjokolade til Melkesjokolade/Firkløver osv for å spare penger, men sjokoladespiserene protesterte høylytt og unisont!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke fått med dere at Freia for mange år siden ble solgt til (tja, hva var det? Kraft Foods?)

At det var store skriverier i avisene fordi folk syntes det var ille at en "norsk nasjonalskatt" skulle selges?

At det var oppstandelse for nesten like mange år siden fordi de nye eierne prøvde å blande en ny (og billigere) sjokolade til Melkesjokolade/Firkløver osv for å spare penger, men sjokoladespiserene protesterte høylytt og unisont!

Det husker jeg godt! Den sjokoladen var ikke like god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...