Gå til innhold

Facebook om nye verneforslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser stadig jeg får flere forslag og oftest kanskje bare helt random folk jeg overhodet ikke kjenner, men kanskje vi har en til to felles kjente.

Men har testet litt her. Det er ett par stykker jeg har gått innpå, men ikke lagt til som venn og nå dukker dem opp som forslag. Men det kun han ene som dukker nå opp heletiden.  Han ligger nå på topp som forslag som venn og dette er en gammel bekjent som jeg ikke har sett på mange år .

Det jeg lurte på angående algoritmen osv om han kan også ha klikket inn på min side og jeg hans og derfor så ligger han nå øverst heltiden som forslag som venn på min side?
Og tror dere at han får opp det samme på sin side (meg som forslag) . 

Anonymkode: 228b3...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften skulle det egentlig stå Facebook og nye venneforslag (jæ3»&a rettetast 😂)

Skrevet

Ts igjen her… Sorry.. ble litt rotete skrevet. Har dukket ett glass vin og to 🥂😁

• Hjerte 1
Skrevet

Takk til deg. Bedre lykke i morgen

Anonymkode: cf7c1...d45

• Liker 1
Skrevet

Du er kanskje litt på en snurr😅, men du har rett. Algoritmen oppfatter hvem du har trykket på og felles venner. Om han har felles venner med deg, vil du nok dukke opp, men du dukker ikke opp oftere hos ham bare fordi du har snoket – så vidt jeg vet 😉

Skrevet

Jeg har også en som konstant går igjen, han er kun en bekjent gjennom jobb, vi har ingen felles venner. Mistenker at det kan være fordi han ofte er innom min side. Jeg har aldri vært innom hans.

Anonymkode: 0100d...09c

• 4 måneder senere...
Skrevet

Eksen til eksen min har stått øverst på listen over folk du kanskje kjenner i noen måneder. Vi har to fellesvenner. Dette kan umulig være tilfeldig?

Anonymkode: 8c190...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...