Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Teit? Fordi? 

Menn kan også sette pris på å få sånne gaver, det er ikke bare forbeholdt damer. 

Til ts: 

Jeg tenker en god øl eller to, en god sjokolade f.eks. Hvis du vet hva vedkommende liker, så er jo det et greit utgangspunkt 😊 Bare fantasien som setter grenser 😊

Takk! Sjokolade, enkelt og godt, det kan man trenge litt av alltid: det skal jeg ta med. New energy er blant en av favorittene, og det passer jo til pakken 😄 

Anonymkode: d4644...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Man kan ha flere tanker i hodet.

Dette stemmer ikke syns jeg. Det jeg har drevet med er og produsere et barn, det er fint og et arbeid i seg selv. Men for og være ærlig, så føler jeg at mannen har gjort alt i denne perioden og stått på ekstra. Han er kjempeflink ellers ogs, men han har lagt inn noen ekstra gir. Fra daglig matlaging, husvask, dyrepass, flytting, snekring, kjørt rundt, pendlet til/fra sykehuset, kjøpt ting - det er ikke noe og ta for gitt, for meg hvertfall. 

Han høres herlig ut. Og når du sier det sånn er jeg selvsagt helt enig i at han også fortjener en ekstra påskjønnelse, som et "håndfast" bevis på hvor stor pris du setter på ham og innsatsen han gjør. ❤️ (Men det er fordi han tydeligvis er en knakende kjekk, støttende og omtenksom fyr, ikke fordi han har klart å bli pappa. ;) ) 

Anonymkode: c0b8c...72a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

En termokopp til kaffen? Hvis ikke rekker han aldri å drikke den opp før den er kald ;)

Anonymkode: 7b83e...be4

Glemte svare på denne! Lurt 🙌🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Høres skikkelig hyggelig ut, syns jeg!

Jeg fortalte mannen min om at jeg mistenker at familie og venner planlegger babyshower.. Da spurte han litt rundt ang at det bare er en sånn jentegreie. Vi kvinner får så sykt mye oppmerksomhet og gaver, mens mannfolka bare skal bli glemt…

Anonymkode: 0702b...e82

Mannen min er invitert på lik linje som meg til "min" babyshower som bestevenninna mi stiller i gang. Man trenger jo ikke utestenge dem. Og gaver vi eventuelt får der er jo til BABY, ikke til meg. 

Anonymkode: a23e4...e49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det var en spøk, men ok, noen fedre prioterer vel alkohol med en nyfødt i hus. Trist. 

Anonymkode: 1dd22...97c

Hysterisk du. Mange klarer fint å ta 1-2 øl en kveld, bare for kosen/passer til maten som skal spises. 

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvorfor skal du lage en gavepakke til far?

Høres jo bare sykt teit ut.

Anonymkode: b28f5...2cd

Hvorfor er det teit? Mødre får ofte ting til de selv. Babyshower osv. Ikke at det er nødvendig, men det er jo koselig. Vet en del fedre gir gave før fødsel også. Feks gravidmassasje. 

Anonymkode: baa4e...861

• Hjerte 1
Skrevet

Forslag:

Spekepølse eller ølsnacks

Trener han? Siden det kanskje blir travle tider og vanskelig å komme seg ut innimellom, så kan du kjøpe noe treningsutstyr? Til bruk hjemme. SATS har også abonnement så man kan utføre program hjemme. 

Sjokolade, chips, konfekt

Bok om hvordan det er å bli pappa 

"Min pappa"-bok. Minnebok far skriver i som barnet får senere. 

Såpe, parfyme, deo, shavingutstyr 

Anonymkode: baa4e...861

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Takk! Sjokolade, enkelt og godt, det kan man trenge litt av alltid: det skal jeg ta med. New energy er blant en av favorittene, og det passer jo til pakken 😄 

Andre forslag: flaxlodd, en god håndkrem, evt. barbersaker. En bok, hvis han liker å lese. 

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Høres skikkelig hyggelig ut, syns jeg!

Jeg fortalte mannen min om at jeg mistenker at familie og venner planlegger babyshower.. Da spurte han litt rundt ang at det bare er en sånn jentegreie. Vi kvinner får så sykt mye oppmerksomhet og gaver, mens mannfolka bare skal bli glemt…

Hvem er det som gir kvinner oppmerksomhet, da? Jo, andre kvinner. Vi handler, lager mat, pynter, planlegger, inviterer og ordner. Gjør menn dette for andre menn? Kjøper han gave til eller gjør stas på venner og familie? Man får gjerne igjen det man gir. 

På andre siden er det få mannfolk som blir såret og fornærmet hvis de føler seg glemt og oversett. Der er de bedre enn kvinner, syns jeg.

Anonymkode: 62cd6...d4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje det er fordi det er dere som gjør 99 % av jobben? 

(Jeg sier "dere" her selv om jeg er kvinne, siden jeg er full av respekt for den jobben men aldri har vurdert å påta meg den selv. 😄)

Anonymkode: c0b8c...72a

Joda, men den jobben vi gjør, påvirker også mannfolka til en viss grad. Jeg orker ikke like mye som før, er mer hormonell og ikke alltid like lett å ha med å gjøre. Jeg synes i hvertfall min mann fortjener noe 😊

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mannen min er invitert på lik linje som meg til "min" babyshower som bestevenninna mi stiller i gang. Man trenger jo ikke utestenge dem. Og gaver vi eventuelt får der er jo til BABY, ikke til meg. 

Anonymkode: a23e4...e49

I de babyshowerene jeg har vært i, gis det ofte gaver beregnet på mor, som velværeprodukter etc. Festen er det også kun mor som er invitert i som regel. Er vel 1 av 17 babyshowers jeg kan komme på her og nå hvor far har vært involvert.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem er det som gir kvinner oppmerksomhet, da? Jo, andre kvinner. Vi handler, lager mat, pynter, planlegger, inviterer og ordner. Gjør menn dette for andre menn? Kjøper han gave til eller gjør stas på venner og familie? Man får gjerne igjen det man gir. 

På andre siden er det få mannfolk som blir såret og fornærmet hvis de føler seg glemt og oversett. Der er de bedre enn kvinner, syns jeg.

Dette er forsåvidt et godt poeng - men ikke noe motargument for å gjøre noe ekstra for en man er glad i😊

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er forsåvidt et godt poeng - men ikke noe motargument for å gjøre noe ekstra for en man er glad i

For all del, kjør på. Hyggelig idé. Vi kjøpte Polaroid-kamera og har tatt bilder hver gang babyen traff en ny person. To bilder, ett til oss og ett til vennen. Har sett bildene henge oppe hos alle vi har gitt bilde til. Det er veldig hyggelig. 

• Hjerte 1
Skrevet

En bok kanskje?

Screenshot_20220812-194659_Chrome.jpg

Screenshot_20220812-194630_Chrome.jpg

Screenshot_20220812-194611_Chrome.jpg

Anonymkode: 2687c...a0a

• Hjerte 1
Skrevet

Noice cancelling headset 🤭😂

Anonymkode: 06b72...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...