Gjest studinen Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Hjelpe og trøste! Jeg har hatt en stor og viktig eksamen, og der og da opplevde jeg at alt gikk fint. Men så kom jeg hjem, og begynte å tenke: "det kunne jeg gjort annerledes, det kunne jeg gjort bedre." "Det tolket jeg kanskje feil?" osv..... Og så sjekket jeg på sensorveiledningen på nettet, og da så jeg at jeg hadde gjort noe feil, og fikk rene panikk anfallet! Jeg har hatt hjertebank i timesvis og klarer ikke spise, og klump i halsen og rastløse lemmer......*sukk* 3 uker til vi får karakter - er så redd for å ha strøket. Hjeeelp
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Slike tanker har alle etter eksamen. Det er ingen krise om du har gjort noe feil, så lenge ikke alt er feil. Bare slapp av og nyt at du er ferdig med eksamen
Smashing Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 Sånn føler jeg og det veldig ofte etter eksamen. Går som regel bedre enn en tror..
hilli Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Jeg har hatt rundt 40 universtitetseksamner og er det en ting jeg har lære så er det å aldri snakke om svarene eller sjekke fasiten etter eksamen. Dette skaper kun nervøsitet og er veldig unødvendig. Det beste er å glemme alt på veien ut døra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå