AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Del Skrevet 12. august 2022 Hei! Jeg har en venninne som har kjøpt rulleski, og hun vil gå med meg. Hun vil helst ta lange turer. Jeg har aldri stått rulleski og tanken på det er litt skremmende fordi jeg ikke kan bremse. Er det helt dust hvis jeg går på inlines med staver? føler att jeg har litt mer kontroll, og sto litt på det for noen år siden Anonymkode: 75ec0...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 12. august 2022 #2 Del Skrevet 12. august 2022 Altså, om man trener i det offentlige så er det alltid en viss fare for at en får uønsket oppmerksomhet. Selv jeg som 40 år gammel mann opplever det fra tid til annen (ikke noe upassende heldigvis), jeg kan se for meg at det hender kvinner langt oftere. Når det er sagt har jeg vanskelig for å forestille meg at det vil utgjøre noen reell forskjell om du bruker ski eller skøyter med staver, med mindre du benytter anledningen til å terpe på klassisk skiteknikk selvfølgelig, jeg tror det fort ville medført ekstra mange smil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå