AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Del Skrevet 11. august 2022 Jeg har omsider forstått nytten av kredittkort, men har lite oversikt over hva og hvilke som lønner seg. Jeg leser stadig tråder om kickback og cashback og vet knapt hva det betyr. Derfor håper jeg dere kan hjelpe meg med oversikt over hvilke kredittkort og medlemskap som er lure å ha. For ordens skyld: jeg har full kontroll over økonomien, betaler alle regninger inkludert kredittkort til forfallsdato og bruker ikke mer enn jeg har råd til. Renter på diverse kredittkort er derfor av mindre viktighet for meg (men det kan jo hende det er et poeng for andre). De jeg har: - Flexi Visa (Santander) Dette bruker jeg som bensinkort da jeg nesten alltid fyller på Uno X som ikke tilbyr eget bensinkort. Kortet gir 4% bonus på alle bensinstasjoner, også alle varekjøp og bilvask. Gjelder også i utlandet (jeg kjører en del til Sverige og Danmark). Bonusen settes inn på kredittkortkontoen ca 12. i hver måned. Forfallsdato 20. hver måned. Kortet har 5 ulike kategorier som gir bonus og man kan bytte hver måned: Drivstoff, sportsutstyr, klær/sko, elektronikk og flyreiser. Bonusgrense på 200 kr mnd/2000 pr år. Litt irriterende at faktura kom på e-post og jeg måtte ringe for å få ordnet e-faktura. Pluss for egen og veldig oversiktlig app. En dealpass(?)-ordning som gir prosenter på diverse hoteller, restauranter og butikker, litt kronglete å finne ut av, synes jeg. Tror også det er reiseforsikring, litt usikker på det, men jeg har tenkt å bruke det utelukkende til drivstoff og også bilrelaterte utgifter (så har jeg det samlet). - Ikano Visa: Dette gir 2% på alle dagligvarebutikker (alle varer), visstnok også i utlandet. Prosenten trekkes av på regningen med en gang. Forfall 20. i hver måned. Bonusgrense på 300 kr mnd/3000 pr år, tror jeg. Jeg er usikker på om det har øvrige fordeler. Automatisk nettfaktura, men ingen app, ikke Apple Pay heller. Littt kronglete nettside og transaksjonene vises gjerne ikke før dagen etter. Jeg har tenkt å bruke dette til alt av dagligvareinnkjøp. Jeg handler mest på Rema 1000 og har lagt det til i Æ-appen (men lite å hente der for tiden, gitt) og i Coop-medlemskapet mitt (brukes hos Coop Extra) - da kan man betale i appen. Jeg har ikke sjekket evt reiseforsikring etc da jeg bare bruker det til dagligvare. - Danske Bank Mastercard: Hittil ubrukt, så jeg vet ikke forfallsdato. Dette har jeg gjennom fagforening, men jeg kan ikke se noen særlige fordeler ved det annet enn god (?) reiseforsikring gjennom Tryg, jeg vil derfor bruke det eventuelt til reiser, samt eget reiseforsikringskort og Priority Pass-kort som gir bl a rabatt på flyplasslounger (betale 90 kr, tror jeg, det har hittil ikke vært aktuelt, men det er jo en slags fordel). Esso-rabatt pga fagforeningsavtaler med 4% pluss 35 øre (?) og 2% på andre bensinstasjoner. Håpløs nettside, men OK app. - TFBank Mastercard: Dette var vel det første kredittkortet jeg søkte om fordi det var annonser over alt. Forfall 12. hver måned (så litt kortere betalingsutsettelse), automatisk nettfaktura. Ingen app, men oversiktlig nettside der transaksjoner vises med en gang. Tilsynelatende god reiseforsikring, gjennom Gouda (del av Gjensidige?). Lignende bonus/rabattprogram som Flexi Visa, jeg synes det er litt kronglete, men sparte nylig 800 kroner på hotellbestilling (2 netter), det var jo veldig gunstig! dette var på et hotell jeg uansett hadde tenkt å velge, så det lønte seg virkelig å sjekke. - Bank Norwegian: Jeg startet en tråd om dette for et par timer siden og har nå bestilt. Så vidt jeg forstår 1% cashback på alle varekjøp samt ekstra ved bestilling av flybilletter hos Norwegian og enkelte andre tjenester/kjøp. Forfallsdato 15. i hver måned, egen app (?). Jeg planlegger i utgangspunktet å bruke dette til alle kjøp bortsett fra mat og drivstoff, og så får jeg gjøre en vurdering etterhvert om det vil lønne seg å bruke det også til dette. Jeg har nær familie lang unna, det er derfor litt nyttig å spare opp til flyreiser. Jeg har ikke satt meg inn i øvrige eventuelle fordeler, det kan jo eventuelt andre legge til. (Revolut (Visa): Dette er ikke egentlig kredittkort, men et Mastercard (før)/Visa (nå) der man må fylle på fra egen konto. Det har en rekke funksjoner jeg ikke har prøvd ut, men jeg bruker det primært i utlandet eller handel i utenlandske nettbanker da man sparer gebyr/valutapåslag, det er også rimeligere å benytte ved overføring av penger til utlandet (jeg har som sagt familie i utlandet, og når de også har Revolut er det ekstra enkelt, de har en slags VIPPS-funksjon og mye annet, men det er rimeligere med ordinær bankoverføring også). Gratis i den enkleste versjonen som jeg har og app-basert. Medlemsskap: Æ/Rema: har lagt inn Ikano-kortet i tillegg til vanlig bankkort. Coop: har nylig blitt medlem, har lagt inn Ikano-kortet slik at jeg får 2% i tillegg de 1% man får. Flere drivstoffrabatter (men jeg tror jeg sparer mer på Flexi Visa), hotellrabatter og diverse annet jeg sikkert vil oppdage etterhvert i tillegg til medlemstilbud i butikkene. Her tar jeg gjerne i mot tips, informasjon og erfaringer! Thon+: Meldte meg inn for å få rabatten med TF-kortet. Får se om det blir videre brukt. Har ikke satt meg inn i fordelene. Nordic Choice Hotels: Meldte meg inn ved 1 bestilling, tjener opp bonuspoeng og rabatter. Ikke brukt siden. Hotellmedlemsskap må nok benyttes ganske mye for å gi gevinst? (så er jeg jo medlem i alt av Kicks, Kitchn, Lindex, HM, osv osv osv, men det er vel alle) PUH! Jeg har altså gått fra å kategorisk avvise å eie kredittkort til å omfavne dem da jeg omsider har skjønt at det er penger å spare, og nå håper jeg andre vil gi sine tips, informasjon og erfaringer om hva som er nyttig og hvordan de funker! Gjerne også fylle ut informasjon jeg sikkert ikke har fått med meg om de kortene jeg har. Så: Hvilke kort vil dere anbefale? Anonymkode: 9fcfe...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Del Skrevet 11. august 2022 Trekk Trumf-kortet før du betaler på betjente Shellstasjoner med Flexi Visa så får du med Trumf-bonus i tillegg.., pr i dag 50øre pr liter med Snarveien-appen. Ved 25kr pr liter utgjør det altså 1,50kr pr liter spart. I tillegg til det du nevner benytter jeg Trumf-Visa i Norges-gruppens butikker for ikke å bruke opp års-opptjeningen i Ikano Visa. (For ekstra rabatt kan man trekke Trumf kortet og så betale med Ikano Visa - men det er litt pinlig mye styr når du står i kassen) YX-Visa har månedsrabatt, og alltid er 100kr i strømming en del av dette.. Altså 1200kr spart bare ved å benytte dette kortet som betalingsmiddel hos eksempelvis Netflix. Anonymkode: 981da...ab6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trekk Trumf-kortet før du betaler på betjente Shellstasjoner med Flexi Visa så får du med Trumf-bonus i tillegg.., pr i dag 50øre pr liter med Snarveien-appen. Ved 25kr pr liter utgjør det altså 1,50kr pr liter spart. I tillegg til det du nevner benytter jeg Trumf-Visa i Norges-gruppens butikker for ikke å bruke opp års-opptjeningen i Ikano Visa. (For ekstra rabatt kan man trekke Trumf kortet og så betale med Ikano Visa - men det er litt pinlig mye styr når du står i kassen) YX-Visa har månedsrabatt, og alltid er 100kr i strømming en del av dette.. Altså 1200kr spart bare ved å benytte dette kortet som betalingsmiddel hos eksempelvis Netflix. Anonymkode: 981da...ab6 Kan kanskje også oppgi det jeg benytter i prioritert rekkefølge: Trumf Visa - Norgesgruppen og alt av kjøp som ikke har rabatt hos andre Ikano Visa - 2% på dagligvarer Flexi Visa - 4% på Drivstoff YX Visa - 100kr pr måned i rabatt på strømmetjenester. Har mange andre kredittkort, men de er ikke i bruk siden overstående dekker behovet og gir best rabatt. Er i tillegg selvfølgelig medlem i alle ulike kundemedlemskap som gir tilleggsforsdeler/rabatter. Anonymkode: 981da...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Coop: har nylig blitt medlem, har lagt inn Ikano-kortet slik at jeg får 2% i tillegg de 1% man får. Flere drivstoffrabatter (men jeg tror jeg sparer mer på Flexi Visa), hotellrabatter og diverse annet jeg sikkert vil oppdage etterhvert i tillegg til medlemstilbud i butikkene. Her tar jeg gjerne i mot tips, informasjon og erfaringer! Anonymkode: 9fcfe...93e Ikke direkte relatert til kredittkort, men kjøp gjenbruksnettet til 10 kr. Skann koden så får du 1 krone per kjøp. Pass på å ikke skanne feil kode så du betaler for nettet på nytt, en del som går i den fellen. Selv har jeg lagret koden på mobilen, da den fort blir for slitt til å skannes. Anonymkode: ff636...0fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badevakta Skrevet 12. august 2022 #5 Del Skrevet 12. august 2022 Sjekk også alle muligheter til å handle viatrumf. 15,6% trumfbonus på nordic print, 8% på lampegiganten, 7,8% på Lindex, 6,5% på sunkost, Stormberg 6,2%, choice hotels 5,4%, booking.com 4,6%, hotels.com 4,6% pluss mange mange mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har omsider forstått nytten av kredittkort, men har lite oversikt over hva og hvilke som lønner seg. Jeg leser stadig tråder om kickback og cashback og vet knapt hva det betyr. Derfor håper jeg dere kan hjelpe meg med oversikt over hvilke kredittkort og medlemskap som er lure å ha. For ordens skyld: jeg har full kontroll over økonomien, betaler alle regninger inkludert kredittkort til forfallsdato og bruker ikke mer enn jeg har råd til. Renter på diverse kredittkort er derfor av mindre viktighet for meg (men det kan jo hende det er et poeng for andre). De jeg har: - Flexi Visa (Santander) Dette bruker jeg som bensinkort da jeg nesten alltid fyller på Uno X som ikke tilbyr eget bensinkort. Kortet gir 4% bonus på alle bensinstasjoner, også alle varekjøp og bilvask. Gjelder også i utlandet (jeg kjører en del til Sverige og Danmark). Bonusen settes inn på kredittkortkontoen ca 12. i hver måned. Forfallsdato 20. hver måned. Kortet har 5 ulike kategorier som gir bonus og man kan bytte hver måned: Drivstoff, sportsutstyr, klær/sko, elektronikk og flyreiser. Bonusgrense på 200 kr mnd/2000 pr år. Litt irriterende at faktura kom på e-post og jeg måtte ringe for å få ordnet e-faktura. Pluss for egen og veldig oversiktlig app. En dealpass(?)-ordning som gir prosenter på diverse hoteller, restauranter og butikker, litt kronglete å finne ut av, synes jeg. Tror også det er reiseforsikring, litt usikker på det, men jeg har tenkt å bruke det utelukkende til drivstoff og også bilrelaterte utgifter (så har jeg det samlet). - Ikano Visa: Dette gir 2% på alle dagligvarebutikker (alle varer), visstnok også i utlandet. Prosenten trekkes av på regningen med en gang. Forfall 20. i hver måned. Bonusgrense på 300 kr mnd/3000 pr år, tror jeg. Jeg er usikker på om det har øvrige fordeler. Automatisk nettfaktura, men ingen app, ikke Apple Pay heller. Littt kronglete nettside og transaksjonene vises gjerne ikke før dagen etter. Jeg har tenkt å bruke dette til alt av dagligvareinnkjøp. Jeg handler mest på Rema 1000 og har lagt det til i Æ-appen (men lite å hente der for tiden, gitt) og i Coop-medlemskapet mitt (brukes hos Coop Extra) - da kan man betale i appen. Jeg har ikke sjekket evt reiseforsikring etc da jeg bare bruker det til dagligvare. - Danske Bank Mastercard: Hittil ubrukt, så jeg vet ikke forfallsdato. Dette har jeg gjennom fagforening, men jeg kan ikke se noen særlige fordeler ved det annet enn god (?) reiseforsikring gjennom Tryg, jeg vil derfor bruke det eventuelt til reiser, samt eget reiseforsikringskort og Priority Pass-kort som gir bl a rabatt på flyplasslounger (betale 90 kr, tror jeg, det har hittil ikke vært aktuelt, men det er jo en slags fordel). Esso-rabatt pga fagforeningsavtaler med 4% pluss 35 øre (?) og 2% på andre bensinstasjoner. Håpløs nettside, men OK app. - TFBank Mastercard: Dette var vel det første kredittkortet jeg søkte om fordi det var annonser over alt. Forfall 12. hver måned (så litt kortere betalingsutsettelse), automatisk nettfaktura. Ingen app, men oversiktlig nettside der transaksjoner vises med en gang. Tilsynelatende god reiseforsikring, gjennom Gouda (del av Gjensidige?). Lignende bonus/rabattprogram som Flexi Visa, jeg synes det er litt kronglete, men sparte nylig 800 kroner på hotellbestilling (2 netter), det var jo veldig gunstig! dette var på et hotell jeg uansett hadde tenkt å velge, så det lønte seg virkelig å sjekke. - Bank Norwegian: Jeg startet en tråd om dette for et par timer siden og har nå bestilt. Så vidt jeg forstår 1% cashback på alle varekjøp samt ekstra ved bestilling av flybilletter hos Norwegian og enkelte andre tjenester/kjøp. Forfallsdato 15. i hver måned, egen app (?). Jeg planlegger i utgangspunktet å bruke dette til alle kjøp bortsett fra mat og drivstoff, og så får jeg gjøre en vurdering etterhvert om det vil lønne seg å bruke det også til dette. Jeg har nær familie lang unna, det er derfor litt nyttig å spare opp til flyreiser. Jeg har ikke satt meg inn i øvrige eventuelle fordeler, det kan jo eventuelt andre legge til. (Revolut (Visa): Dette er ikke egentlig kredittkort, men et Mastercard (før)/Visa (nå) der man må fylle på fra egen konto. Det har en rekke funksjoner jeg ikke har prøvd ut, men jeg bruker det primært i utlandet eller handel i utenlandske nettbanker da man sparer gebyr/valutapåslag, det er også rimeligere å benytte ved overføring av penger til utlandet (jeg har som sagt familie i utlandet, og når de også har Revolut er det ekstra enkelt, de har en slags VIPPS-funksjon og mye annet, men det er rimeligere med ordinær bankoverføring også). Gratis i den enkleste versjonen som jeg har og app-basert. Medlemsskap: Æ/Rema: har lagt inn Ikano-kortet i tillegg til vanlig bankkort. Coop: har nylig blitt medlem, har lagt inn Ikano-kortet slik at jeg får 2% i tillegg de 1% man får. Flere drivstoffrabatter (men jeg tror jeg sparer mer på Flexi Visa), hotellrabatter og diverse annet jeg sikkert vil oppdage etterhvert i tillegg til medlemstilbud i butikkene. Her tar jeg gjerne i mot tips, informasjon og erfaringer! Thon+: Meldte meg inn for å få rabatten med TF-kortet. Får se om det blir videre brukt. Har ikke satt meg inn i fordelene. Nordic Choice Hotels: Meldte meg inn ved 1 bestilling, tjener opp bonuspoeng og rabatter. Ikke brukt siden. Hotellmedlemsskap må nok benyttes ganske mye for å gi gevinst? (så er jeg jo medlem i alt av Kicks, Kitchn, Lindex, HM, osv osv osv, men det er vel alle) PUH! Jeg har altså gått fra å kategorisk avvise å eie kredittkort til å omfavne dem da jeg omsider har skjønt at det er penger å spare, og nå håper jeg andre vil gi sine tips, informasjon og erfaringer om hva som er nyttig og hvordan de funker! Gjerne også fylle ut informasjon jeg sikkert ikke har fått med meg om de kortene jeg har. Så: Hvilke kort vil dere anbefale? Anonymkode: 9fcfe...93e Har akkurat bestilt meg Ikano kort. Du skriver at du har registrert Ikano på Coop. Hvordan fungerer det? Må du dra medlemskortet også Ikano? Kan bruke cooppay? Anonymkode: b8fba...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): YX Visa - 100kr pr måned i rabatt på strømmetjenester. Anonymkode: 981da...ab6 Dette bruker jeg. Har YX Visa tilknyttet Netflix abonnementet mitt. Opprinnelig koster månedsprisen på abonnementet 159 kr, men siden jeg får 100 kr i rabatt gjennom YX Visa, betaler jeg bare 59 kr i måneden for Netflix. Kjekt å ha. Håper ikke de slutter med den rabatten. OBS! Man må aktivt VELGE rabatten man ønsker HVER måned, det er ingen automatikk i det. Hvis du glemmer å legge den inn før faktureringsdatoen en måned, får du ingen rabatt. Men det tar under ett minutt å registrere hvilken rabatt man ønsker, så det er enkelt. Man har et par andre valgmuligheter for rabatt på det kortet, og de alternativene de har er: 5% Klær og sko 5% Elektronikk 100kr rabatt på streaming Endret 12. august 2022 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 23.55): Trekk Trumf-kortet før du betaler på betjente Shellstasjoner med Flexi Visa så får du med Trumf-bonus i tillegg.., pr i dag 50øre pr liter med Snarveien-appen. Ved 25kr pr liter utgjør det altså 1,50kr pr liter spart. I tillegg til det du nevner benytter jeg Trumf-Visa i Norges-gruppens butikker for ikke å bruke opp års-opptjeningen i Ikano Visa. (For ekstra rabatt kan man trekke Trumf kortet og så betale med Ikano Visa - men det er litt pinlig mye styr når du står i kassen) YX-Visa har månedsrabatt, og alltid er 100kr i strømming en del av dette.. Altså 1200kr spart bare ved å benytte dette kortet som betalingsmiddel hos eksempelvis Netflix. Anonymkode: 981da...ab6 Tusen takk for svar. I utgangspunktet synes jeg at jeg begynner å få litt vel mange kredittkort, så jeg hadde ikke tenkt å søke om Trumf Visa. Jeg har heller ikke Trumf-medlemskap siden jeg nesten aldri handler hos Kiwi (eller Meny?). Men det skader kanskje ikke å skaffe seg det? Jeg har vurdert Trumf-medlemskap og faktisk trekke Trumf-kortet for så å betale med Ikano. Skammen får bare være, jeg vil jo spare 3% i så fall. Så ser jeg at det jo er et poeng å ikke bruke opp Ikano-opptjeningen med Trumf Visa. Jeg skal vurdere det. Og takk for informasjon om YX-Visa, dette kjente jeg ikke til og var ikke klar over rabatten på strømmetjenester. jeg har en del slike, så det vil absolutt være lurt for meg. Fint svar! Hilsen TS Anonymkode: 9fcfe...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 13. august 2022 #9 Del Skrevet 13. august 2022 Nyttig tråd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #10 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 0.07): Kan kanskje også oppgi det jeg benytter i prioritert rekkefølge: Trumf Visa - Norgesgruppen og alt av kjøp som ikke har rabatt hos andre Ikano Visa - 2% på dagligvarer Flexi Visa - 4% på Drivstoff YX Visa - 100kr pr måned i rabatt på strømmetjenester. Har mange andre kredittkort, men de er ikke i bruk siden overstående dekker behovet og gir best rabatt. Er i tillegg selvfølgelig medlem i alle ulike kundemedlemskap som gir tilleggsforsdeler/rabatter. Anonymkode: 981da...ab6 Takk igjen. Jeg vurderer nå Trumf Visa og YX Visa. AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 8.57): Ikke direkte relatert til kredittkort, men kjøp gjenbruksnettet til 10 kr. Skann koden så får du 1 krone per kjøp. Pass på å ikke skanne feil kode så du betaler for nettet på nytt, en del som går i den fellen. Selv har jeg lagret koden på mobilen, da den fort blir for slitt til å skannes. Anonymkode: ff636...0fe Det var lurt. Det er de store nettene i plast, ikke sant, de som ser ut som de man får hos Søstrene Grene? Jeg har et par fra før siden de er så praktiske. Man vil faktisk spare 7 kroner på en middels handel hvis man bruker dem og scanner koden - 1 kr for gjenbruk og 6 kr for to bæreposer man ellers ville ha kjøpt. Det var også veldig lurt tips å lagre koden på mobilen samt tipset om å ikke scanne feil kode. Takk! Men: Jeg så akkurat i en ny tråd her inne at det er slutt på praksisen med den kronesrabatten på gjenbruk? badevakta skrev (På 12.8.2022 den 11.44): Sjekk også alle muligheter til å handle viatrumf. 15,6% trumfbonus på nordic print, 8% på lampegiganten, 7,8% på Lindex, 6,5% på sunkost, Stormberg 6,2%, choice hotels 5,4%, booking.com 4,6%, hotels.com 4,6% pluss mange mange mange flere. Lurt. Det ser ut til at jeg bør skaffe meg det kortet. AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 13.51): Har akkurat bestilt meg Ikano kort. Du skriver at du har registrert Ikano på Coop. Hvordan fungerer det? Må du dra medlemskortet også Ikano? Kan bruke cooppay? Anonymkode: b8fba...de9 Jeg la det inn som betalingskort i appen. Jeg er helt ny på dette og har ikke fått fysisk kort i posten ennå, men det jeg har gjort er å scanne kortet, dvs QR-kode, som ligger i appen, i kassen, og da kan man betale med Coopay. Utrolig enkelt og greit! Alternativt kan man betale med Ikanokortet etter å ha scannet appen, eventuelt sikkert dra medlemskort og så Ikanokort. Appen fungerer i alle fall veldig fint for meg. Holder opp mobilen foran scanneren, betaler så med Coopay. Million skrev (På 12.8.2022 den 13.56): Dette bruker jeg. Har YX Visa tilknyttet Netflix abonnementet mitt. Opprinnelig koster månedsprisen på abonnementet 159 kr, men siden jeg får 100 kr i rabatt gjennom YX Visa, betaler jeg bare 59 kr i måneden for Netflix. Kjekt å ha. Håper ikke de slutter med den rabatten. OBS! Man må aktivt VELGE rabatten man ønsker HVER måned, det er ingen automatikk i det. Hvis du glemmer å legge den inn før faktureringsdatoen en måned, får du ingen rabatt. Men det tar under ett minutt å registrere hvilken rabatt man ønsker, så det er enkelt. Man har et par andre valgmuligheter for rabatt på det kortet, og de alternativene de har er: 5% Klær og sko 5% Elektronikk 100kr rabatt på streaming Tusentakk for tips og detaljert informasjon! Hvis jeg kan spare 100 kroner i måneden på streaming gjør jeg selvsagt det. Det var veldig nyttig med informasjon om at man aktivt må inn og velge hver måned, så takk for det! Anonymkode: 9fcfe...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #11 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I utgangspunktet synes jeg at jeg begynner å få litt vel mange kredittkort, så jeg hadde ikke tenkt å søke om Trumf Visa. Jeg har heller ikke Trumf-medlemskap siden jeg nesten aldri handler hos Kiwi (eller Meny?). Men det skader kanskje ikke å skaffe seg det? Obs. Trumf Visa (og Santander Flexivisa) tar inaktivitetsgebyr. Anonymkode: b6eee...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #12 Del Skrevet 13. august 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Obs. Trumf Visa (og Santander Flexivisa) tar inaktivitetsgebyr. Anonymkode: b6eee...614 Hvor står det, finner ingenting sånt i Trumf Visa sine vilkår? Har også Santander visa som jeg ikke bruker, men mulig det er en annen type kort enn Flexivisa. Aldri fått noe gebyr på det. Anonymkode: ff636...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #13 Del Skrevet 13. august 2022 Fant det nå for Flexivisa, et annet kort enn jeg har. Men står også at man blir varslet i god tid før man har vært inaktiv et år, så burde ikke by på problemer. Anonymkode: ff636...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #14 Del Skrevet 13. august 2022 Finner ingen ting om 300/3000 max bonus på Ikano VISA? Anonymkode: 902cb...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #15 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finner ingen ting om 300/3000 max bonus på Ikano VISA? Anonymkode: 902cb...d74 Ikano Visa er Max 500kr pr mnd og 3000kr pr år i opptjent bonus Anonymkode: 981da...ab6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #16 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Obs. Trumf Visa (og Santander Flexivisa) tar inaktivitetsgebyr. Anonymkode: b6eee...614 Det er et godt poeng. Jeg har nå bestilt UYX-visa pga rabatten på streaming, meldt meg inn i Trumf og KiwiPluss og bestilt Trumf Visa. Men: jeg er fortsatt litt i tvil om dette siste. FlexiVisa bruker jeg som tidligere beskrevet til drivstoff og alt bilrelatert, så der vil jeg ikke få gebyr. Jeg er mer i tvil om Trumf Visa og om det er noe jeg egentlig vil bruke. Dessuten lurer jeg på om jeg er i ferd med å makse en grense. Trumf Visa har kredittgrense på 100 000, mens jeg ble tilbudt/innvilget 10 000. Nå trenger jeg absolutt ikke mer, men jeg bør kanskje sette meg ned og gå gjennom alt. Anonymkode: 9fcfe...93e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #17 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg vil ellers takke for veldig nyttig tips og innspill i tråden! Jeg håper flere har hatt nytte av den så langt. Kom gjerne med flere tips, den som har. Hilsen TS Anonymkode: 9fcfe...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Del Skrevet 13. august 2022 Anbefaler yx visa til strømming, før brukte jeg det også til drivstoff rabatt, men nå gjelder det bare betjente yx stasjoner. Men ja som @Million over her sier, man må velge rabatten hver mnd! Ellers bank Norwegian for å samle cash points, har familie i utlandet. Anonymkode: 1eb79...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Del Skrevet 13. august 2022 Leter fortsatt etter klausulen om gebyr ved inaktivitet hos Trumf Visa, noen som finner? Gjelder det ved et år? Anonymkode: ff636...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er et godt poeng. Jeg har nå bestilt UYX-visa pga rabatten på streaming, meldt meg inn i Trumf og KiwiPluss og bestilt Trumf Visa. Men: jeg er fortsatt litt i tvil om dette siste. FlexiVisa bruker jeg som tidligere beskrevet til drivstoff og alt bilrelatert, så der vil jeg ikke få gebyr. Jeg er mer i tvil om Trumf Visa og om det er noe jeg egentlig vil bruke. Dessuten lurer jeg på om jeg er i ferd med å makse en grense. Trumf Visa har kredittgrense på 100 000, mens jeg ble tilbudt/innvilget 10 000. Nå trenger jeg absolutt ikke mer, men jeg bør kanskje sette meg ned og gå gjennom alt. Anonymkode: 9fcfe...93e Trumf Visa er det kortet som raskt kan bli det du bruker mest, for det er ikke mange kort som gir bonus på alt du kjøper. At du får 2% på alle butikkene til Norgesgruppen (4% på trippel trumf torsdager) er en ting, men du får også 0,5% på alt annet du kjøper med kortet i hele verden. Kjøper man en oppvaskmaskin til 10000 så får du 50kr i bonus - ikke veldig mye, men alle bekker små blir ganske mye over tid😃 Anonymkode: 981da...ab6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå