Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Jeg er ei jente på 25 år, som lider av "overfølsomhet".. Jeg tar til tårene av den minste lille ting og det er bare så grusomt å ha det sånn Prøver så godt jeg kan å unngå alle situasjoner(så godt det lar seg gjøre) jeg vet jeg kan begynne å gråte av.. F.eks Jeg har vært i barnedåp og bryllup hvor tårene bare triller, før jeg i det hele tatt har rukket å gå inn i kirka... Jeg kan sitte å se på TV, hvor det vises noe som er trist og tårene kommer med en gang.. Eller om noen snakker om noe trist, sier noe mindre pene ting til meg (om meg) Dette er så slitsomt. Orker ikke ha det sånn lenger. Har tenkt på å kontakte en psykolog, men hva kan en psykolog få gjort egentlig? Burde egentlig bare ha byttet ut hjernen min I tillegg sliter jeg med sosial angst og null selvtillit Er bedt i bryllup til helgen og gruer meg vannvittig for å gå. Burde ha tatt noe beroligende før jeg skal dit, for å prøve å forhindre at tårene presser på...
Gjest LoisLane Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Det er flere av oss! Jeg merker at jeg blir verre og verre ettersom åra går. Jeg griner hver gang jeg er i kirka, og et enkelt bilde fra nyheter/ aviser kan svi seg fast og ødelegge hele dagen min. Gå til fastlegen og hør om han kan hjelpe deg. kanskje finnes det noen teknikker, eller kanskje samtale kan hjelpe?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 Takk for svar! "Godt" å høre at det ikke bare jeg som er sånn. Skal ta kontakt med fastlegen min og høre om han kan hjelpe. Takk for rådet!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Er sånn visse dager i måneden, jeg også. Blitt verre med åra. Kan se et menneske på gata som jeg får det for meg at det er synd på og kjenne at tårene presser på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå