Gå til innhold

Notification-lista (bjella) virker feil.


slask

Anbefalte innlegg

"Bak" bjella er det liste over nye varsler/innlegg som har fått svar.
Hver linje har rosa bjelle som indikator på nytt varsel, men trykker jeg på en av dem er alle varslene "nullet ut".
Sånn sett er den liste ubrukelig, for man ser ikke hvilke man ikke har åpnet.

Som om epostprogrammet viser 20 uleste mailer, man åpner 1 av dem og så forsvinner alle ulest-uthevingene.
Konklusjon - ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei @slask

Dette har jeg reagert på selv også, jeg tagger @TSP og ser om han har en løsning på dette. 

- Matas, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Matas said:

Hei @slask

Dette har jeg reagert på selv også, jeg tagger @TSP og ser om han har en løsning på dette. 

- Matas, mod.

Har vært sånn så lenge jeg kan huske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det kan virke litt mot sin hensikt, men det er slik utviklerne av forumprogramvaren har valgt å gjøre det. Jeg mener å huske at det i en tidligere versjon fungerte slik at man måtte klikke på varslene for at de skulle bli lest, men da var det andre personer som ga tilbakemelding om at det var frustrerende for måten de brukte forum på. Så man får nok uansett ikke gjort alle fornøyd.

Dette er en type funksjonalitet som kan være komplisert å gjøre noe med, og følge opp fra vår side, mellom hver enkelt versjon, så i første omgang har jeg videreformidlet tilbakemeldingen deres til utviklerne av forumprogramvaren og hørt om de har diskutert endringer av dette systemet noe mer internt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...