AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Jeg eier en bolig til med min eks. Jeg skal kjøpe henne ut og må derfor ta opp et større boliglån. Hvem kan dere anbefale? Blir ca 60 % av verdien jeg må låne. Anonymkode: cfabf...875
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #2 Skrevet 11. august 2022 Sjekk hvilken bank som gir lavest rente? Jeg har Bulder som var blant de laveste da jeg byttet (men jeg har under 50% belåningsgrad), men S-banken hadde lavest rente på rammelån. Anonymkode: 927c2...784
Rosi Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Sjekk finansportalen.no da får du oversikt over alle med evt medlemsskapspriser
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #4 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sjekk hvilken bank som gir lavest rente? Jeg har Bulder som var blant de laveste da jeg byttet (men jeg har under 50% belåningsgrad), men S-banken hadde lavest rente på rammelån. Anonymkode: 927c2...784 Har bulder i dag og under 50 prosent nå, men må låne litt mer for å kjøpe ut min samboer. Problemet med Bulder og Sbanken er at de er litt firkantet. Jeg ønsker en bank som ser meg og min situasjon. Sbanken avviste min søknad og Bulder vil at jeg skal selge bilen min som jeg er avhengig av i jobben min. Det hjelper ikke at det er en billig bil. Uten bil kan jeg ikke fortsette i jobben min. Jeg vil også gjerne beholde boligen min. Det er snakk om 200.000 kroner ekstra i lån. Jeg har økonomi til å beholde leiligheten. Har regnet på det og selv med 5-6 prosent rente skal det gå rundt. Jeg betaler omtrent alle utgifter i dag uansett. Hvis banken mener jeg ikke klarer å betjene 200.000 kroner til i gjeld skjønner jeg ikke noe. Det går også an å øke nedbetaling på lånet med for eksempel 5 år. Da vil jeg merke svært lite til de 200 tusen ekstra. Anonymkode: cfabf...875
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 OK, så da mener disse bankene at du har for lav årsinntekt? Og du la inn i søknaden at du ønsket lenger nedbetalingstid? Anonymkode: 927c2...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå