AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #21 Skrevet 12. august 2022 ONS er tross alt snakk om et engangsligg, og minner om hvordan den andre personen ser ut er så utrolig uinteressant. Derfor er doggy det eneste som duger. Bare vrenger han eller henne forover med åpne inngangsdører. Etter fullført oppdrag og stengetid er det bare å sette seg på bussen hjem og glemme hele greia. Anonymkode: 3346b...99d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #22 Skrevet 12. august 2022 Doggy for min del, runker han stiv og klar...suger ikke. Liker ikke kondomsmaken, uaktuelt å suge uten kondom. Men det er deilig å bli knulla på denne måten, rett på sak og ikke noe mas etterpå. Kun edru for min del. Anonymkode: 4d494...8ba
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #23 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ONS er tross alt snakk om et engangsligg, og minner om hvordan den andre personen ser ut er så utrolig uinteressant. Derfor er doggy det eneste som duger. Bare vrenger han eller henne forover med åpne inngangsdører. Etter fullført oppdrag og stengetid er det bare å sette seg på bussen hjem og glemme hele greia. Anonymkode: 3346b...99d Haha, enig. Men du har aldri misjonær? Anonymkode: c947e...fef
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #24 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Doggy for min del, runker han stiv og klar...suger ikke. Liker ikke kondomsmaken, uaktuelt å suge uten kondom. Men det er deilig å bli knulla på denne måten, rett på sak og ikke noe mas etterpå. Kun edru for min del. Anonymkode: 4d494...8ba Hva med misjonærstillingen? Anonymkode: c947e...fef
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #25 Skrevet 12. august 2022 Doggy, pronebone, cowgirl. Veldig sjelden misjonær. Hender også stående en gang iblant om man knuller noen på dass en plass eller utendørs! Anonymkode: a5dab...7dd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #26 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Doggy, pronebone, cowgirl. Veldig sjelden misjonær. Hender også stående en gang iblant om man knuller noen på dass en plass eller utendørs! Anonymkode: a5dab...7dd Hvorfor ikke misjonær? Anonymkode: c947e...fef
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #27 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg (kvinne) og min eks startet nesten alltid i ridestilling. Tenkte ikke så mye over det men jeg var i et forhold der vi aldri hadde sex i misjonærstilling. Var sammen i 6 år. Han gav meg heller aldri oral-sex. Og ikke likte han å kline. Og stakkars meg som er så glad i kos og kjærtegn og sex. Jeg hadde med andre ord , i 6 år, en lat type på sexfronten. Anonymkode: afdc1...518 Oralsex og klining ER jo ekkelt da.... Mange andre måter å få kos og kjærtegn på. Anonymkode: e82db...9fa
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #28 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har kun sex på frd, noen ganger lør. Aldri på ons. Anonymkode: ae3fa...8f4 Kos deg i kveld da 👍 Anonymkode: e82db...9fa
Laraa Skrevet 12. august 2022 #29 Skrevet 12. august 2022 Jeg har dessverre ingen stilling på ONS ( Offshore Nothern Seas) , men samboeren min har flere ganger stilt for petroleumsvirksomheten Conoco Phillips. Fra spøk til alvor. Jeg er i fast forhold, så da blir det pent lite av one nights, men hadde jeg vært i en livssituasjon der det hadde vært aktuelt, hadde god gammaldags misjonær funket, men det viktigste er settingen rundt og tenning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå