Gå til innhold

Hvilke stillinger har dere på ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ONS er tross alt snakk om et engangsligg, og minner om hvordan den andre personen ser ut er så utrolig uinteressant. Derfor er doggy det eneste som duger. Bare vrenger han eller henne forover med åpne inngangsdører. Etter fullført oppdrag og stengetid er det bare å sette seg på bussen hjem og glemme hele greia.

Anonymkode: 3346b...99d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doggy for min del, runker han stiv og klar...suger ikke. Liker ikke kondomsmaken, uaktuelt å suge uten kondom.

Men det er deilig å bli knulla på denne måten, rett på sak og ikke noe mas etterpå. Kun edru for min del.

Anonymkode: 4d494...8ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ONS er tross alt snakk om et engangsligg, og minner om hvordan den andre personen ser ut er så utrolig uinteressant. Derfor er doggy det eneste som duger. Bare vrenger han eller henne forover med åpne inngangsdører. Etter fullført oppdrag og stengetid er det bare å sette seg på bussen hjem og glemme hele greia.

Anonymkode: 3346b...99d

Haha, enig. 

Men du har aldri misjonær?

Anonymkode: c947e...fef

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Doggy for min del, runker han stiv og klar...suger ikke. Liker ikke kondomsmaken, uaktuelt å suge uten kondom.

Men det er deilig å bli knulla på denne måten, rett på sak og ikke noe mas etterpå. Kun edru for min del.

Anonymkode: 4d494...8ba

Hva med misjonærstillingen?

Skrevet

Doggy, pronebone, cowgirl. Veldig sjelden misjonær. Hender også stående en gang iblant om man knuller noen på dass en plass eller utendørs!

Anonymkode: a5dab...7dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Doggy, pronebone, cowgirl. Veldig sjelden misjonær. Hender også stående en gang iblant om man knuller noen på dass en plass eller utendørs!

Anonymkode: a5dab...7dd

Hvorfor ikke misjonær?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg (kvinne) og min eks startet nesten alltid i ridestilling. Tenkte ikke så mye over det men jeg var i et forhold der vi aldri hadde sex i misjonærstilling. Var sammen i 6 år. Han gav meg heller aldri oral-sex. Og ikke likte han å kline. Og stakkars meg som er så glad i kos og kjærtegn og sex. Jeg hadde med andre ord , i 6 år, en lat type på sexfronten. 

Anonymkode: afdc1...518

Oralsex og klining ER jo ekkelt da.... Mange andre måter å få kos og kjærtegn på. 

Anonymkode: e82db...9fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har kun sex på frd, noen ganger lør. Aldri på ons.

Anonymkode: ae3fa...8f4

Kos deg i kveld da 👍

Anonymkode: e82db...9fa

Skrevet

Jeg har dessverre ingen stilling på ONS ( Offshore Nothern Seas) , men samboeren min har flere ganger stilt for petroleumsvirksomheten Conoco Phillips. 

Fra spøk til alvor. Jeg er i fast forhold, så da blir det pent lite av one nights, men hadde jeg vært i en livssituasjon der det hadde vært aktuelt, hadde god gammaldags misjonær funket, men det viktigste er settingen rundt og tenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...