AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Del Skrevet 11. august 2022 For ett par dager siden spratt et en stein i ruta, da jeg kjørte på motorveien. Sjekket ruta, og det ble ett veldig lite hakk, faktisk nesten så lite som ett knappenålshull, bare litt større. Merket at det var flere sånne små hakk nedover ruta. Er dette noe man bør fikse, siden det er gratis når det ikke har laget store riper? Eller er det ingen vits når de er så små? Anonymkode: 261f0...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 11. august 2022 #2 Del Skrevet 11. august 2022 Greit å få det fikset så de ikke blir større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): For ett par dager siden spratt et en stein i ruta, da jeg kjørte på motorveien. Sjekket ruta, og det ble ett veldig lite hakk, faktisk nesten så lite som ett knappenålshull, bare litt større. Merket at det var flere sånne små hakk nedover ruta. Er dette noe man bør fikse, siden det er gratis når det ikke har laget store riper? Eller er det ingen vits når de er så små? Anonymkode: 261f0...594 Kjør innom f eks hurtigruta carclass, så avgjør de det. Jeg trengte ikke å fikse mine steinsprut Anonymkode: 99528...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 On 8/11/2022 at 11:01 AM, AnonymBruker said: For ett par dager siden spratt et en stein i ruta, da jeg kjørte på motorveien. Sjekket ruta, og det ble ett veldig lite hakk, faktisk nesten så lite som ett knappenålshull, bare litt større. Merket at det var flere sånne små hakk nedover ruta. Er dette noe man bør fikse, siden det er gratis når det ikke har laget store riper? Eller er det ingen vits når de er så små? Anonymkode: 261f0...594 Fiks det raskest mulig før de blir større Anonymkode: 0cd41...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå