Gå til innhold

Steinsprut, men kun små hakk i ruta

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ett par dager siden spratt et en stein i ruta, da jeg kjørte på motorveien. Sjekket ruta, og det ble ett veldig lite hakk, faktisk nesten så lite som ett knappenålshull, bare litt større. Merket at det var flere sånne små hakk nedover ruta. Er dette noe man bør fikse, siden det er gratis når det ikke har laget store riper? Eller er det ingen vits når de er så små?

Anonymkode: 261f0...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For ett par dager siden spratt et en stein i ruta, da jeg kjørte på motorveien. Sjekket ruta, og det ble ett veldig lite hakk, faktisk nesten så lite som ett knappenålshull, bare litt større. Merket at det var flere sånne små hakk nedover ruta. Er dette noe man bør fikse, siden det er gratis når det ikke har laget store riper? Eller er det ingen vits når de er så små?

Kjør innom f eks hurtigruta carclass, så avgjør de det. Jeg trengte ikke å fikse mine steinsprut 

Anonymkode: 99528...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/11/2022 at 11:01 AM, AnonymBruker said:

Fiks det raskest mulig før de blir større

Anonymkode: 0cd41...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...