AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Skrevet 11. august 2022 Jeg var på skeidar og Møbelringen her om dagen og ble helt sjokkert over hvor dårlig service det er. Dårlig luft det inne, ikke noe vann å finne og de som jobbet det sa selvfølgelig «baaare si ifra hvis jeg kan hjelpe dere med noe» men når vi først bad om hjelp virket det som vi var en pest og en plage. Bestillingen tok EKSTREMT lang tid, og ikke ble vi tilbudet noe å drikke eller tygge på. Og altså, Hva ER det de driver med bak tastaturet der..? Det KAN da ikke være SÅ avansert??? Kjente jeg ble så frustrert😅 Når man legger igjen nesten 100 000 kroner ett sted, kunne man fått tilbud om litt brus eller vann eller kjeks eller noe sånt eller? Rævva opplegg spør du meg! Også DEN lange leveringstiden a gitt. Skjønner ikke hvorfor de ikke har noe som helst på lager..? Og hvorfor er ting da på salg? Når det uansett må nærmest lages for hånd før vi kan få det? Trodde man solgte ut ting på salg fordi det var mye på lager som måtte ut og nye varer skulle få plass? kyss meg i rævva as Er det bare meg..? Anonymkode: dad02...290
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #3 Skrevet 11. august 2022 Trolleri trollera. Vann å finne? Anonymkode: c021b...9cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå