AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #21 Skrevet 11. august 2022 Jeg spør igjen: hvordan blir humøret mitt i morgen og hva kommer til å påvirke det? Anonymkode: 5124c...94f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #22 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 2.04): Ingen som kan svare? Anonymkode: 5124c...94f Nei for de bare kødder med deg. De sier generelle ting det er stor sansynlighet for at er riktig. Ene kontoen tok en sjans på at du var i 50 årene. Mange på kg er i den alderen og de fleste er kvinner. 95% av oss sitter og ser tv ila en dag. Mange holder på i hagen på denne tiden og grøt er en forferdelig vanlig ting å lage. Dersom damene her er klarsynte så er de ikke spesielt flinke. Da er de Ebay/Wish-Klarsynte... Det blir som at jeg skal si "du kommer til å sove ila natten. Jeg ser at du sitter og spiser frokost og at du gleder deg til helg" Anonymkode: 78115...7d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #23 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei for de bare kødder med deg. De sier generelle ting det er stor sansynlighet for at er riktig. Ene kontoen tok en sjans på at du var i 50 årene. Mange på kg er i den alderen og de fleste er kvinner. 95% av oss sitter og ser tv ila en dag. Mange holder på i hagen på denne tiden og grøt er en forferdelig vanlig ting å lage. Dersom damene her er klarsynte så er de ikke spesielt flinke. Da er de Ebay/Wish-Klarsynte... Det blir som at jeg skal si "du kommer til å sove ila natten. Jeg ser at du sitter og spiser frokost og at du gleder deg til helg" Anonymkode: 78115...7d6 Det er jo derfor jeg spør, for ingen kan svare skikkelig. Ingen svarer skikkelig heller. Tror ikke på krystallkuler og spådommer, men ville ha det litt gøy med de som gjør det. Anonymkode: 5124c...94f 1
-Missi- Skrevet 12. august 2022 #24 Skrevet 12. august 2022 Det er ikke slik det funker for meg at jeg ser detaljer som ikke er viktige eller nyttige som dette. For meg går det mer på følelse at jeg " vet " noe skal skje. Jeg får gjerne et varsel om at en alvorlig endring er på vei. Gjerne fra tidligere avdøde familie medlemmer. Noen ganger er det kraftige varsel andre ganger mer abstrakte. Ukjente mennesker på kg jeg ikke har i min umiddelbare nærhet eller kan se eller føle vil jeg ikke kunne føle på en slik måte. Jeg ville nok selv vært skeptisk til noen som skulle " spå" hva du ville gjøre i morgen. Det blir for uviktig i den store sammenhengen av ting. For meg er det gjerne at jeg får et syn eller en drøm og forstår sammenhengen først etterpå eller som et dejavu når man er i situasjonen da. Noen ganger forstår jeg sammenhengen andre ganger skjønner jeg ikke helt hva som var unikt med situasjonen. Det kan være jeg får et varsel nå som slår til nå eller det skjer om 10 år. Det vet jeg aldri helt konkret men jeg forstår det alltid i etterkant eller underveis i den opplevde situasjon at aha det var derfor jeg skulle gjøre sånn eller slik, jeg forstår den store sammenhengen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå