AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Skrevet 10. august 2022 og jeg elsker det! For all del - voksenlivet er også fint - vi koser oss med samtaler, vin og jobb. Men jeg elsker å være med barnet mitt og anser det som min aller viktigste oppgave å gi barnet en fin barndom, erfaringer og opplevelser. Jeg elsker når barnet har ferie og vi kan være sammen hele tiden. Jeg tenker ikke at vi må gjøre dyre aktiviteter hver dag - men vi har alltid en plan for dagen - teltturer, handleturer, øve på bokstaver / tall, bade sammen, lage mat, spille spill, gå tur i skogen osv. Noen ganger tenker jeg at jeg legger for mye i det. Samtidig er jeg veldig glad for tiden vi får sammen, og jeg gruer med til det blir eldre 🥹 Dagen i dag får vi aldri tilbake ❤️ Jeg synes det er så rart å høre om foreldre som gleder seg til ferieslutt, ikke gjør noe varme-relater i helger osv. Det er klart det er krevende til tider og slitsomt. Men jeg ville liksom ikke vært foruten - og fokuserer på å nye hver dag til det fulle. Anonymkode: a61a2...d98 9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Skrevet 10. august 2022 Så flott for deg da 🙂 Jeg tenker ikke helt slik, eller det blir koseligere og koseligere jo eldre hun blir da. Vi er bare forskjellige rett og slett. Anonymkode: 35f77...466 5
Ford3000 Skrevet 10. august 2022 #3 Skrevet 10. august 2022 Barn er som traktorer, de må passes på og de liker at man bruker mye tid på ulike aktiviteter. Du er en god forelder 💖 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 3 minutter siden, Ford3000 said: Barn er som traktorer, de må passes på og de liker at man bruker mye tid på ulike aktiviteter. Du er en god forelder 💖 Du skrev jo nettopp at peniser er som traktorer? Anonymkode: 6385d...7ad 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: og jeg elsker det! For all del - voksenlivet er også fint - vi koser oss med samtaler, vin og jobb. Men jeg elsker å være med barnet mitt og anser det som min aller viktigste oppgave å gi barnet en fin barndom, erfaringer og opplevelser. Jeg elsker når barnet har ferie og vi kan være sammen hele tiden. Jeg tenker ikke at vi må gjøre dyre aktiviteter hver dag - men vi har alltid en plan for dagen - teltturer, handleturer, øve på bokstaver / tall, bade sammen, lage mat, spille spill, gå tur i skogen osv. Noen ganger tenker jeg at jeg legger for mye i det. Samtidig er jeg veldig glad for tiden vi får sammen, og jeg gruer med til det blir eldre 🥹 Dagen i dag får vi aldri tilbake ❤️ Jeg synes det er så rart å høre om foreldre som gleder seg til ferieslutt, ikke gjør noe varme-relater i helger osv. Det er klart det er krevende til tider og slitsomt. Men jeg ville liksom ikke vært foruten - og fokuserer på å nye hver dag til det fulle. Anonymkode: a61a2...d98 Veldig hyggelig å lese. ❤️ Forstår deg godt, men forstår også de som klager. Fy søren, sommerferien for to år siden, men en toåring midt i verste perioden.... Jeg ville bare at den skulle være over. Nå, to år etter, med verdens kuleste fireåring? Kunne vært sammen med han hver dag, hele dagen, nesten Anonymkode: 98575...ea3 1
Ford3000 Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du skrev jo nettopp at peniser er som traktorer? Anonymkode: 6385d...7ad Alt kan relateres til traktorer i min verden. Nå var jeg grei med denne forelderen og du drar inn en penis i samtalen? wtf?? 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 Samme her. Har alltid elsket å være sammen med barna mine, og de har vært første pri hele veien. Dette ser jeg resultater av nå. De er ungdommer og snart myndige. Klarer seg bra på skolen, sunne interesser og snille venner. Gode verdier og holdninger. Forståelsesfulle og respekterer andre. Vi har alltid vært veldig opptatt av trygge gode rammer. koser meg med venninner og har jobb også, men jeg liker å være sammen med ungdommen, og de liker å være sammen med oss også. Selvfølgelig mindre enn før, da de er ungdommer og henger mye med venner . barn merker om de voksne liker å være sammen med de, eller om de føler seg til bry Anonymkode: 55445...1e1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 Jeg lever for katten min, kan forstå deg. Anonymkode: 4d5d9...bd1 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 Det er fint at du har det sånn. Men etter som barnet blir eldre blir det mer og mer viktig at livet ditt handler om mer enn barnet. Barnet skal ikke oppleve å være foreldrenes eneste prosjekt i livet, det er veldig slitsomt for et barn. Barn skal få løsrive seg. Prioritere venner. Leve sitt eget liv. Så er familien den trygge basen, som man alltid kan komme tilbake til. Det er mange måter å være forelder på, og de har alle sine fordeler og ulemper, uten at det finnes en fasit som er bedre enn andre. Anonymkode: 61fa1...a17 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #10 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): og jeg elsker det! For all del - voksenlivet er også fint - vi koser oss med samtaler, vin og jobb. Men jeg elsker å være med barnet mitt og anser det som min aller viktigste oppgave å gi barnet en fin barndom, erfaringer og opplevelser. Jeg elsker når barnet har ferie og vi kan være sammen hele tiden. Jeg tenker ikke at vi må gjøre dyre aktiviteter hver dag - men vi har alltid en plan for dagen - teltturer, handleturer, øve på bokstaver / tall, bade sammen, lage mat, spille spill, gå tur i skogen osv. Noen ganger tenker jeg at jeg legger for mye i det. Samtidig er jeg veldig glad for tiden vi får sammen, og jeg gruer med til det blir eldre 🥹 Dagen i dag får vi aldri tilbake ❤️ Jeg synes det er så rart å høre om foreldre som gleder seg til ferieslutt, ikke gjør noe varme-relater i helger osv. Det er klart det er krevende til tider og slitsomt. Men jeg ville liksom ikke vært foruten - og fokuserer på å nye hver dag til det fulle. Anonymkode: a61a2...d98 Du høres ut som en fantastisk mor, så heldig barnet ditt er. Ikke alle er slik nei.. Jeg blir nesten litt varm om hjertet om å høre om så dedikerte foreldre. Jeg selv elsker barna og de er mitt livs store gave og prosjekt. Anonymkode: ac3f8...722
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #11 Skrevet 11. august 2022 Sønnen min vil bare game når han er hjemme. Hvor har jeg feilet ? Er det vanlig . Han er 14 år Anonymkode: c5349...591
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sønnen min vil bare game når han er hjemme. Hvor har jeg feilet ? Er det vanlig . Han er 14 år Anonymkode: c5349...591 Fullstendig vanlig at unger ikke vil ha noe særlig med foreldrene å gjøre i tenårene. Det er en del av å hele prosessen med å bli selvstendig Anonymkode: c4763...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #13 Skrevet 11. august 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Sønnen min vil bare game når han er hjemme. Hvor har jeg feilet ? Er det vanlig . Han er 14 år Anonymkode: c5349...591 Tilogmed JEG som ikke vil ha barn vet at i tenårene så vil ikke barna ha en dritt med foreldrene å gjøre. 100% normalt. Og jo mer du pusher som forelder, vil barnet unngå deg. Sånn er det. Anonymkode: 945ee...0cd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #14 Skrevet 11. august 2022 For min del så får jeg utelukkende barn fordi jeg har lyst på voksne barn og barnebarn på sikt😂😂 Anonymkode: 45d3b...071 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #15 Skrevet 11. august 2022 Viktig å vise barna at du har ditt eget liv med hobbyer og interesser. Kult for barna at de har foreldre som digger trening, klatring, eller andre aktiviteter. Anonymkode: 55445...1e1 2
AprilLudgate Skrevet 11. august 2022 #16 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For min del så får jeg utelukkende barn fordi jeg har lyst på voksne barn og barnebarn på sikt😂😂 Anonymkode: 45d3b...071 Det er jo litt kjipt da i all den tid de ikke nødvendigvis kan få barn eller ønsker det. Men ja TS, jeg føler også som deg. Men det utelukker ikke at man kan bli sliten? Og det utelukker jo ikke at barna trives i barnehage/skole og gleder seg til å treffe vennene sine.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #17 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 21.52): og jeg elsker det! For all del - voksenlivet er også fint - vi koser oss med samtaler, vin og jobb. Men jeg elsker å være med barnet mitt og anser det som min aller viktigste oppgave å gi barnet en fin barndom, erfaringer og opplevelser. Jeg elsker når barnet har ferie og vi kan være sammen hele tiden. Jeg tenker ikke at vi må gjøre dyre aktiviteter hver dag - men vi har alltid en plan for dagen - teltturer, handleturer, øve på bokstaver / tall, bade sammen, lage mat, spille spill, gå tur i skogen osv. Noen ganger tenker jeg at jeg legger for mye i det. Samtidig er jeg veldig glad for tiden vi får sammen, og jeg gruer med til det blir eldre 🥹 Dagen i dag får vi aldri tilbake ❤️ Jeg synes det er så rart å høre om foreldre som gleder seg til ferieslutt, ikke gjør noe varme-relater i helger osv. Det er klart det er krevende til tider og slitsomt. Men jeg ville liksom ikke vært foruten - og fokuserer på å nye hver dag til det fulle. Anonymkode: a61a2...d98 er likt deg, elsker og være med barnet mitt ❤️ voksen livet kan jeg nyte når de flytter ut, er små bare engag og går altfor fort Anonymkode: 21cdb...1d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå