Topsi Skrevet 10. august 2022 #21 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er en klump uten følelser og tanker. Dette er helt riktig. Hjertet er bare en muskel, ikke legg noe mer følelser i det. Jeg hadde tatt abort. Å starte på nytt er tungt. Hadde bare kost meg med de to jeg allerede har. Plutselig har nr.3 spesielle behov også. Man vet aldri. Anonymkode: 2dd35...874 Et foster er ganske utviklet lenge før uke 12,men jeg gidder ikke diskutere med folk som bruker dehumaniserende (og ikke minst kunnskapsløse) ord på et lite menneske https://nnds.no/2019/06/05/svangerskapet-fra-unnfangelse-til-fodsel/ må bare tilføye, normalt pleier jeg å skrive at en kan snakke med amathea etc, og ellers ikke så mye mer i disse usikker og abort-trådene. Men når noen kommer med direkte feilinformasjon til ts for å overtale dem til å ta abort, så reagerer jeg. Ja abort er lovlig i Norge, men hvis noen skal ta abort bør det i det minste skje på bakgrunn av informert samtykke og ikke idiotiske svar som inneholder feilinformasjon for å påvirke på et forum 1
mo1234 Skrevet 10. august 2022 #22 Skrevet 10. august 2022 Dette er et personlig valg som kun du kan finne ut av!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #23 Skrevet 10. august 2022 Jeg møtte ny mann og fikk barn igjen da de to andre var 12 og 13, var en stor overgang å få en som var helt avhengig av meg når jeg hadde to selvstendige barn fra før. Men så mye glede for både oss og de andre barna Anonymkode: ec083...ce3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #25 Skrevet 10. august 2022 Når det er en ønsket graviditet så ville jeg beholdt 😊 Anonymkode: c33eb...cc1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #26 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg hadde tatt abort. Å starte på nytt er tungt. Hadde bare kost meg med de to jeg allerede har. Plutselig har nr.3 spesielle behov også. Man vet aldri. Anonymkode: 2dd35...874 Nei, man vet aldri. Plutselig får nr.1 eller 2. omfattende behov, mens nummer 3 er frisk og blir en velsignelse. Anonymkode: 6b8da...535
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #27 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, man vet aldri. Plutselig får nr.1 eller 2. omfattende behov, mens nummer 3 er frisk og blir en velsignelse. Anonymkode: 6b8da...535 Og da burde man fokusere på nr.1 og nr.2. Får en av de omfattende behov er det veldig dumt å plutselig ha enda en som skal ha oppmerksomhet. Topsi skrev (49 minutter siden): Et foster er ganske utviklet lenge før uke 12,men jeg gidder ikke diskutere med folk som bruker dehumaniserende (og ikke minst kunnskapsløse) ord på et lite menneske https://nnds.no/2019/06/05/svangerskapet-fra-unnfangelse-til-fodsel/ må bare tilføye, normalt pleier jeg å skrive at en kan snakke med amathea etc, og ellers ikke så mye mer i disse usikker og abort-trådene. Men når noen kommer med direkte feilinformasjon til ts for å overtale dem til å ta abort, så reagerer jeg. Ja abort er lovlig i Norge, men hvis noen skal ta abort bør det i det minste skje på bakgrunn av informert samtykke og ikke idiotiske svar som inneholder feilinformasjon for å påvirke på et forum Det er ikke feilinformasjon å si at et foster, ikke et «lite menneske» men et foster som like godt kunne vært en svulst, har tanker og følelser. Det har de ikke. Anonymkode: 2dd35...874
Topsi Skrevet 10. august 2022 #28 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og da burde man fokusere på nr.1 og nr.2. Får en av de omfattende behov er det veldig dumt å plutselig ha enda en som skal ha oppmerksomhet. Det er ikke feilinformasjon å si at et foster, ikke et «lite menneske» men et foster som like godt kunne vært en svulst, har tanker og følelser. Det har de ikke. Anonymkode: 2dd35...874 Som sagt, jeg diskuterer ikke med folk som bruker feil og dehumaniserende ord om et foster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå