AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #1 Del Skrevet 10. august 2022 Min mann og jeg skal om litt feire vår 1 års bryllupsdag med en weekend på hotell. Ønsker å gjøre litt stas på dagen da vi ikke hadde noe bryllupsreise etter vårt bryllup i fjor, (vi er småbarnsforeldre og jeg var sliten og gravid). 1-års bryllupsdag er jo såkalt papirbryllup, og jeg skulle gjerne gitt ham en liten gave i den anledningen men vet ikke hva...Trenger ikke være noe dyrt eller eksklusivt, men er helt tom for ideer. Han har stort sett det han trenger av notatbøker og andre ting i papir. Blomster i papir ser jeg noen gir, men tror det bare vil bli liggende og støve bort. Noen som har noen papir-gavetips? Anonymkode: 9445f...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg ga en bok, men husker ikke helt hvilken akkurat nå 🙈 Lurer på om det var en om matlaging da mannen min er interessert i det. Bok er ihvertfall kanskje et tips? Ellers kan man jo gi det meste som papir på en eller annen måte. Hva med billetter til noe? Anonymkode: 44d14...99a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 10. august 2022 #3 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ga en bok, men husker ikke helt hvilken akkurat nå 🙈 Lurer på om det var en om matlaging da mannen min er interessert i det. Bok er ihvertfall kanskje et tips? Ellers kan man jo gi det meste som papir på en eller annen måte. Hva med billetter til noe? Anonymkode: 44d14...99a Jeg tenkte også at det å printe ut billetter til noe kuuuult kjøpt via Ticketmaster kunne være en god idé :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Del Skrevet 10. august 2022 Hvis målet er å glede ham, så gi ham en ting han virkelig ønsker seg uansett om det er papir-relatert. Symbolikk av den art (papirbryllup) betyr veldig lite for menn flest. For øvrig tenker jeg det er 'stas' nok å feire dagen med weekend på hotell. Anonymkode: a5522...64b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 11. august 2022 #5 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 20.31): Hvis målet er å glede ham, så gi ham en ting han virkelig ønsker seg uansett om det er papir-relatert. Symbolikk av den art (papirbryllup) betyr veldig lite for menn flest. For øvrig tenker jeg det er 'stas' nok å feire dagen med weekend på hotell. Anonymkode: a5522...64b Og uansett hva gaven er kan man skrive det ned på en aldri så liten papirlapp og pakke det inn i en liten papireske fra Søstrene Grene eller noe. Det blir nok helt topp hva enn TS finner på :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå