Jussek Skrevet 12. august 2022 #41 Del Skrevet 12. august 2022 Amber skrev (5 timer siden): Klager ikke på han, det er jo ikke hans skyld. Heier da på flinke folk for all del.. Jeg klager på mediene for de er så latterlige å bruker han for det han er verdt og for å få folk til å klikke på disse artiklene spm er mildt sagt lite interessant 😅 Så ikke klikk på artiklene da? Er det ikke bare å bla forbi? Jeg ser mye jeg ikke liker, men blar bare forbi😄 Heia Håland, dette kan bli noe for historiebøkene! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. august 2022 Forfatter #42 Del Skrevet 12. august 2022 Jussek skrev (47 minutter siden): Så ikke klikk på artiklene da? Er det ikke bare å bla forbi? Jeg ser mye jeg ikke liker, men blar bare forbi😄 Heia Håland, dette kan bli noe for historiebøkene! Jeg prøver!!😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polarisstella Skrevet 13. august 2022 #43 Del Skrevet 13. august 2022 mariamagdalena_ skrev (På 12.8.2022 den 0.01): Endelig noen andre enn meg som reagerer på dette. Jeg er så drittlei av å se trynet hans i nettavisene HVER BIDIGE dag! Hva med alle disse influenserene som figurerer i nettaviser hver bidige dag? Personer som har null fornuftig å komme med. Du blir ikke drittlei dem? Gi meg Haaland i hver eneste artikkel fremfor disse influenserene. Amber skrev (16 timer siden): Klager ikke på han, det er jo ikke hans skyld. Heier da på flinke folk for all del.. Jeg klager på mediene for de er så latterlige å bruker han for det han er verdt og for å få folk til å klikke på disse artiklene spm er mildt sagt lite interessant 😅 Du vet det er frivillig å klikke inn på disse artiklene? Du kan fint scrolle forbi dem 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. mai 2023 #44 Del Skrevet 2. mai 2023 Det er moro å følge med ham. Allerede milliardær og scorer utallige mål. En av verdens beste spisser er han vel nå 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koko-Koko Skrevet 2. mai 2023 #45 Del Skrevet 2. mai 2023 Du kan jo begynne å lese mer seriøse medier, så slipper du all type kjendissnakk. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 2. mai 2023 #46 Del Skrevet 2. mai 2023 Fet fyr, men skjønner ikke at man orker å være kjæresten hans. Det er oppskriften på å bli såret... fotballspillere 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. mai 2023 #47 Del Skrevet 2. mai 2023 Endelig har vi sjanse til å få nordmann som kan vinne gullballen. Men han burde klippe seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 3. mai 2023 #48 Del Skrevet 3. mai 2023 Polarisstella skrev (På 13.8.2022 den 9.08): Hva med alle disse influenserene som figurerer i nettaviser hver bidige dag? Personer som har null fornuftig å komme med. Du blir ikke drittlei dem? Gi meg Haaland i hver eneste artikkel fremfor disse influenserene. Du vet det er frivillig å klikke inn på disse artiklene? Du kan fint scrolle forbi dem 😉 Bedre sent enn aldri, men; Jeg hadde nok blitt like lei av de dersom trynet til samme influenseren var i avisa hver jævla dag ja, men de rullerer i det minste på det, det er ikke samme influenceren de skriver om hver dag og heller ikke hver eneste dag. Har ingenting i mot Håland så det er sagt. Det er mediene som irriterer meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 4. mai 2023 #49 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg leser heller veldig mange og lange artikler om Haaland enn å lese de altfor mange artiklene om såkalte "kjendiser" som aldri har prestert noe som helst (bortsett i fra å ha vært med i en eller annen tv-serie som nesten ingen bryr seg om). 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 12. mai 2023 #50 Del Skrevet 12. mai 2023 Her leser jeg mye heller en artikkel om Haaland eller Ødegaard enn avisens mange helt uintressante artikler om deltakere i Kompani Lauritzen eller andre helt uintressante serier. Men selv ønsker nok begge to å leve et helt vanlig liv som profesjonelle fotballspillere uten å komme i avisen bare de handler mat. Eller går hånd i hånd med kjæresten på gata. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suresokker Skrevet 12. mai 2023 #51 Del Skrevet 12. mai 2023 shab skrev (På 2.5.2023 den 23.41): Endelig har vi sjanse til å få nordmann som kan vinne gullballen. Men han burde klippe seg. Ada Hegerberg har vunnet gullballen, hun var også den første kvinnen som fikk den. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 17. mai 2023 #52 Del Skrevet 17. mai 2023 Skjønner virkelig ikke all oppmerksomheten han får i norske medier. Prøvde å bla gjennom noen europeiske storaviser sine sportssider, men fant ikke en eneste overskrift med han. Og her om dagen var Nrk radio ute på gata i Manchester og skulle ha uttalelser av folk, men ingen visste hvem han var. Snakk om om hause han opp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 18. mai 2023 #53 Del Skrevet 18. mai 2023 I dag må folk tåle at det står noen linjer om City og Haaland i avisen. Siden de kvalifiserte seg til finalen i Champions League i går kveld. Vel og merke uten mål av Haaland. I går ble det en perfekt avslutning på 17 mai med god fotball i stua. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. mai 2023 #54 Del Skrevet 18. mai 2023 Blizz1 skrev (10 timer siden): Skjønner virkelig ikke all oppmerksomheten han får i norske medier. Prøvde å bla gjennom noen europeiske storaviser sine sportssider, men fant ikke en eneste overskrift med han. Og her om dagen var Nrk radio ute på gata i Manchester og skulle ha uttalelser av folk, men ingen visste hvem han var. Snakk om om hause han opp. Det står da mye om han i utlandet også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. juni 2023 #55 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg la merke til kjærestens lyseblå veske som matchet drakten, som jeg antok var en dyr sak - og hun var ikke den eneste med den fargen 😊 https://www.minmote.no/nyheter/a/JQG4RR/feiret-med-matchende-vesker-til-over-100-000-kroner?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos1&utm_medium=dre-64886daa1feb73179ec45b00 Uansett, får håpe han bidrar for Norge i neste EM kvalifiseringskamp og ikke må spare seg for Manchester city .. Flink er han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 13. juni 2023 #56 Del Skrevet 13. juni 2023 (endret) shab skrev (På 2.5.2023 den 23.41): Endelig har vi sjanse til å få nordmann som kan vinne gullballen. Men han burde klippe seg. Enig i begge to. Tror dog at gullballen må vente et år. Messi vinner den fordi han vant VM, og de som bestemmer elsker Messi. Og nå er det siste sjans for en gullball til, så da blir det slik. For øvrig syns jeg at Mbappe er en langt bedre spiller enn Haaland, men mål er en viktig del av fotballen. Endret 13. juni 2023 av DelvisPresley 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 13. juni 2023 #57 Del Skrevet 13. juni 2023 Justlooking skrev (9 minutter siden): Jeg la merke til kjærestens lyseblå veske som matchet drakten, som jeg antok var en dyr sak - og hun var ikke den eneste med den fargen 😊 https://www.minmote.no/nyheter/a/JQG4RR/feiret-med-matchende-vesker-til-over-100-000-kroner?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos1&utm_medium=dre-64886daa1feb73179ec45b00 Uansett, får håpe han bidrar for Norge i neste EM kvalifiseringskamp og ikke må spare seg for Manchester city .. Flink er han! Han kommer til å være mentalt utladet etter denne sesongen, og kommer til å levere dårlige landskamper for Norge. Tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 15. juni 2023 #58 Del Skrevet 15. juni 2023 VG spør om vi trenger følge Haaland minutt for minutt - og det gjør de ved å lage en ny stor sak om Haaland, der både det utslåtte håret og den dyre veska til kjæresten er tema. Svaret er såre enkelt, så lenge det genererer klikk, kommer sakene om stort og smått til å fortsette, også i VG. Enten det handler om at akkurat DER landet han på Gardermoen, eller at han bommet på en pasning på trening. Det spilles på nasjonal stolthet "tenk, han er norsk, dere!" samtidig som det letes etter ting han kan tas på "er det ikke noe unorsk ved å tjene så mye penger, og i tillegg bruke dem? Og hvorfor scoret han ikke i siste kamp, er han på vei ned?" Veien mellom norsk fryd og skadefryd er kort. Jeg ser allerede for meg overskriftene den dagen han tar med seg designveska og flytter til Sveits. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 16. juni 2023 #59 Del Skrevet 16. juni 2023 Blizz1 skrev (På 18.5.2023 den 0.16): Skjønner virkelig ikke all oppmerksomheten han får i norske medier. Prøvde å bla gjennom noen europeiske storaviser sine sportssider, men fant ikke en eneste overskrift med han. Og her om dagen var Nrk radio ute på gata i Manchester og skulle ha uttalelser av folk, men ingen visste hvem han var. Snakk om om hause han opp. Ingen i Manchester visste hvem han var? Han er overalt i Manchester, han er toppscorer i Premier League og Champions League. På forsiden av alle aviser i England og også i andre europeiske land. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. juni 2023 #60 Del Skrevet 16. juni 2023 Surikatt skrev (3 timer siden): Ingen i Manchester visste hvem han var? Han er overalt i Manchester, han er toppscorer i Premier League og Champions League. På forsiden av alle aviser i England og også i andre europeiske land. Ingen av de som ble intervjuet visste hvem han var nei. Ikke alle som følger med på fotball heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå