Gå til innhold

Erling Braut Haaland - Hvorfor MÅ alle landets aviser ha flere artikler HVER dag med ..

Amber

Anbefalte innlegg

Synd at han ikke gikk til Manchester United mens Solskjær var trener. Bare tanken på den settingen utløser vel kollektivt undertøysskift hos alle norske sportsjournalister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina

Jeg liker fotball, men kjenner jeg er lei av Haaland, nå. Det blir for mye, rett og slett. 

Endret av Athena Catalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Kaizer skrev (6 minutter siden):

Det er jo ikke så rart?? Fotball er verdens største idrett og han blir nok tidenes beste norske fotballspiller ever (hvis han klarer å holde seg skadefri) Blir nok også mestscorende i PL med tiden. Kanskje ikke allerede denne sesongen, men det skjer nok. Dessuten er han ung, norsk og jærbu! Digger Haaland, er så stas å komme fra samme sted som han🤩

Han er ikke dette i dag, han kan bli det ja. OGS er nok den beste i gjennom tidene basert på spilte kamper, mål og titler. Men fotballen er helt brutal til tider, det er bare en skade så er eventyret over. Det betinger at han klarer å holde seg noenlunde skadefri over 5-8 år, takle litt motgang og rulleringer som garantert kommer. Så har PL mange andre også som skårer veldig mye mål. Så den toppskårer tittelen blir uansett vanskelig å ta. Så kommer han til å merke at når han skårer masse mål, så kommer han til å bli spesielt passet godt på. Det er mange forsvarere i PL som er minst like stor og sterk som han, som fort kan påføre han skader. Henry er en av tidenes største målskårere i PL, han brukte hodet sitt og skygget unna dueller og gikk heller for å bli spilt igjennom og skåre direkte uten dueller. Haaland virker mer som han går mer direkte inn i duellene og kan derfor fort bli skadet. Allan Shearer var en annen, bare luffet rundt og var der ballen dukket opp foran mål, og satte den i mål uten at andre fikk duellere i det hele tatt :)  Tror dette er viktig for å slippe unna skader. Så får vi se om Haaland klarer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimo skrev (5 minutter siden):

Synd at han ikke gikk til Manchester United mens Solskjær var trener. Bare tanken på den settingen utløser vel kollektivt undertøysskift hos alle norske sportsjournalister. 

Det jeg liker aller minst med Haaland er at han valgte City, den mest pengedopede klubben på arabiske oljepenger i historien. Han vil aldri oppnå noe heltestatus på grunn av dette, fordi de aller fleste ser akkurat dette og det regnes omtrent som doping. Han kunne vært mer taktisk og valgt en annen toppklubb i Europa en dette. City burde vært avlivet som fotballklubb. Dårlig taktisk valg av Haaland mener jeg. Men hans kvaliteter kan man ikke bestride.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Derfor jeg nesten ikke leser nettaviser lenger. Er jo nesten bare om fotballspillere og en eller annen influencer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppen skrev (8 minutter siden):

Hun mente nok Ødegaard (som forøvrig har en imponerende karriere som kaptein for Arsenal!)

Ja han er jo derfra :) Men han har en helt annen rolle, er mer dirigenten og Play makeren.  De setters bare pris på av de som kan fotball og ser dette. Haaland er den som setter målene og får all æren :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antiviruset skrev (5 minutter siden):

Det jeg liker aller minst med Haaland er at han valgte City, den mest pengedopede klubben på arabiske oljepenger i historien. Han vil aldri oppnå noe heltestatus på grunn av dette, fordi de aller fleste ser akkurat dette og det regnes omtrent som doping. Han kunne vært mer taktisk og valgt en annen toppklubb i Europa en dette. City burde vært avlivet som fotballklubb. Dårlig taktisk valg av Haaland mener jeg. Men hans kvaliteter kan man ikke bestride.

Ikke minst ble jeg også super skuffet da han valgte å ikke holde i banneret, men stilte seg bak. Mest sannsynlig for han skulle til City og deres tilknytning til Arabia og eiere. Mistet all respekt for han da, all respekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monkey12 skrev (Akkurat nå):

Ikke minst ble jeg også super skuffet da han valgte å ikke holde i banneret, men stilte seg bak. Mest sannsynlig for han skulle til City og deres tilknytning til Arabia og eiere. Mistet all respekt for han da, all respekt.

Samme her, titler vunnet i et City lag betyr ikke noe som helst. At han ikke forstår det forstår ikke jeg. Alle klubber på topp nivå må ha en del penger, men det er jo penger de tjener på salgsinntekter på alle nivåer, der er ikke City og for dope laget med eier sine olje milliarder, som er tatt fra folket i landet vi snakker om.  Det er usmakelig ja, og det burde Haaland ha forstått. Men pengene og "æren" frister for mye. Det siste kan han se langt etter. Pengene hadde han fått i en annen klubb også som Liverpool, Man.utd, Arsenal, eller Spurs. Som driver sin virksomhet ut i fra inntekter de tjener fra salg, og ganske minimalt hva rike eiere spytter inn. Heller tvert om de tar mer ut en de sår inn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Monkey12 said:

Neste gang de stilte opp med banner, holdt han i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Optimo said:

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Million said:

Jeg vet ikke bak frem på et fotballmål omtrent, men til og med JEG har fått med meg at denne blonde Haaland fyren med hårbøyle er en god fotballspiller, for trynet hans er jo på forsidene hver dag. Jeg scroller bare forbi, men snapper opp en og annen overskrift og bilde av han da.

Må tilstå at jeg eh.... ikke vet hvilket lag han spiller for 😛 Utenlandsk bare.

Hårbøyle? Har han det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskath skrev (59 minutter siden):

Hårbøyle? Har han det da? 

Ja, han har alltid et eller annet i håret. Enten det er strikk, bøyle eller sånn som dette og dette:

Den på øverste bildet kan se ut som en hårbøyle når man scroller forbi sånn som jeg gjør, men jeg ser nå at det antageligvis er en slags "hodestrikk" i stedet.

a74ce488-00d1-4902-8447-1cc9dafefe8b?fit

KILDE Aftenposten

2989566-61347048-2560-1440.jpg

KILDE

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Million said:

Ja, han har alltid et eller annet i håret. Enten det er strikk, bøyle eller sånn som dette og dette:

Den på øverste bildet kan se ut som en hårbøyle når man scroller forbi sånn som jeg gjør, men jeg ser nå at det antageligvis er en slags "hodestrikk" i stedet.

a74ce488-00d1-4902-8447-1cc9dafefe8b?fit

KILDE Aftenposten

2989566-61347048-2560-1440.jpg

KILDE

Ok. Han er søt da 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Optimo skrev (1 time siden):

Med tanke på far hans var nok det ALDRI et alternativ.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Jeg liker fotball, men kjenner jeg er lei av Haaland, nå. Det blir for mye, rett og slett. 

Bitter fordi han ikke gikk til Barca?🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Kågebruker skrev (2 minutter siden):

Bitter fordi han ikke gikk til Barca?🤣

Nei, på ingen måte :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig noen andre enn meg som reagerer på dette. Jeg er så drittlei av å se trynet hans i nettavisene HVER BIDIGE dag!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man

Syntes det var verre med med Ødegaard da han var tenåring. På den tiden var det nesten perverst.😅

Håland er vel på et nivå ingen andre norske fotballspillere er i nærheten av å matche gjennom historien. Får litt fripass for pressedekningen med mtp. hvor stort navn han har bygget for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (19 timer siden):

Samme her, titler vunnet i et City lag betyr ikke noe som helst. At han ikke forstår det forstår ikke jeg. Alle klubber på topp nivå må ha en del penger, men det er jo penger de tjener på salgsinntekter på alle nivåer, der er ikke City og for dope laget med eier sine olje milliarder, som er tatt fra folket i landet vi snakker om.  Det er usmakelig ja, og det burde Haaland ha forstått. Men pengene og "æren" frister for mye. Det siste kan han se langt etter. Pengene hadde han fått i en annen klubb også som Liverpool, Man.utd, Arsenal, eller Spurs. Som driver sin virksomhet ut i fra inntekter de tjener fra salg, og ganske minimalt hva rike eiere spytter inn. Heller tvert om de tar mer ut en de sår inn.

Så City tjener ikke penger på salg? Jeg forstår godt at han valgte Man City. Han har vært city supporter hele sitt liv, faren spilte der og det er et av verdens beste lag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jussek skrev (På 11.8.2022 den 10.52):

Kanskje fordi han kan bli en av tidenes beste norske fotballspiller? Typisk norsk å klage når andre stikker seg positivt frem🫢

Klager ikke på han, det er jo ikke hans skyld. Heier da på flinke folk for all del..

Jeg klager på mediene for de er så latterlige å bruker han for det han er verdt og for å få folk til å klikke på disse artiklene spm er mildt sagt lite interessant 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...