Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #21 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er par som vil prøve. For å varme opp, holder det å bare ha en butplug inni, eller må man ha noe friksjon? Anonymkode: e5814...b23 Kjøp glidemiddel og bruk rikelig av det. Beste er å bruke fingre først, siden buttpluggen kan være litt vanskelig å få inn om du er veldig uerfaren. Når det kommer til selve penetreringen så er min erfaring at det er best at hun bestemmer tempoet og beveger seg bakover mens han står i ro. Ta litt pauser underveis når/om det gjør litt vondt før du fortsetter. Buttplugg kan være en grei oppvarming når man har fått litt sansen for analsex og lett kan sette den inn.
Gjest Warrior Skrevet 10. august 2022 #22 Skrevet 10. august 2022 Ja liker det, men ikke analsex først og oralsex etterpå. Jeg liker det fordi det er godt. Tidligere var jeg i mot analsex, men rart hvor fort man kan endre mening.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #23 Skrevet 10. august 2022 Blåjojo skrev (2 minutter siden): Kjøp glidemiddel og bruk rikelig av det. Beste er å bruke fingre først, siden buttpluggen kan være litt vanskelig å få inn om du er veldig uerfaren. Når det kommer til selve penetreringen så er min erfaring at det er best at hun bestemmer tempoet og beveger seg bakover mens han står i ro. Ta litt pauser underveis når/om det gjør litt vondt før du fortsetter. Buttplugg kan være en grei oppvarming når man har fått litt sansen for analsex og lett kan sette den inn. Litt ulikt dette. Jeg vil si at det er best å holde fingrene unna. Fingre har negler, om aldri så korte, så ingen fingre i åpningen på min anal! Isåfall måtte det vært gummihanske på, og der er liksom ikke særlig sexy. Begynne med mindre butplugger vil jeg si. Det vil si, der første og viktigste er at også mottaker av analsex har lyst. Smertepotensialet i analen er så enormt at lyst, tenning og hodet MÅ være med på dette for at det skal bli vellykket. Analsex gjort feil, eller ovenfor en som ikke er fysisk og mentalt innstilt på det, er så forferdelig vondt at det knapt kan beskrives. Det er faktisk ikke noe man bør gjøre uten lyst og tenning på det, uansett hvor mye partner har lyst. Anonymkode: 6bf3a...ff4
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #24 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt ulikt dette. Jeg vil si at det er best å holde fingrene unna. Fingre har negler, om aldri så korte, så ingen fingre i åpningen på min anal! Isåfall måtte det vært gummihanske på, og der er liksom ikke særlig sexy. Begynne med mindre butplugger vil jeg si. Det vil si, der første og viktigste er at også mottaker av analsex har lyst. Smertepotensialet i analen er så enormt at lyst, tenning og hodet MÅ være med på dette for at det skal bli vellykket. Analsex gjort feil, eller ovenfor en som ikke er fysisk og mentalt innstilt på det, er så forferdelig vondt at det knapt kan beskrives. Det er faktisk ikke noe man bør gjøre uten lyst og tenning på det, uansett hvor mye partner har lyst. Anonymkode: 6bf3a...ff4 Har aldri vært et problem for meg. Selv har jeg brukt engangshansker de gangene jeg har hatt lange negler.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #25 Skrevet 10. august 2022 Blåjojo skrev (22 minutter siden): Har aldri vært et problem for meg. Selv har jeg brukt engangshansker de gangene jeg har hatt lange negler. En rift av en negl en eneste gang er tilstrekkelig til å utvikle en redsel for fingre der. En rift i analen er svært smertefullt, og tar lang tid å gro, på grunn av at såret ikke får fred. Man må jo på toalettet jevnlig. Det var aldri et problem for meg heller, helt til det skjedde. Etter det, no way! 😅 Ja engangshansker er en mulighet, men jeg føler det litt usexy. Anonymkode: 6bf3a...ff4 1
Blåjojo Skrevet 10. august 2022 #26 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En rift av en negl en eneste gang er tilstrekkelig til å utvikle en redsel for fingre der. En rift i analen er svært smertefullt, og tar lang tid å gro, på grunn av at såret ikke får fred. Man må jo på toalettet jevnlig. Det var aldri et problem for meg heller, helt til det skjedde. Etter det, no way! 😅 Ja engangshansker er en mulighet, men jeg føler det litt usexy. Anonymkode: 6bf3a...ff4 Ser den. Jeg har bare aldri klart å lage rift eller få rift pga negler😊
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #27 Skrevet 10. august 2022 Jeg elsker å suge. Men analsex er no go. Er alt for vondt. Og selve følelsen når penis sklir inn og ut, som avføring som skal ut. Nei, det var bare rart. Anonymkode: f19da...da0 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #28 Skrevet 10. august 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Ser den. Jeg har bare aldri klart å lage rift eller få rift pga negler😊 Det er bra! Godt for både deg og partner. Anbefales ikke!!! 🤣 Anonymkode: 6bf3a...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #29 Skrevet 10. august 2022 Elsker begge deler men oral først så anal. Aldri omvent, det blir for nasty for min del. Hvis det er lenge siden jeg har hatt analsex liker jeg «venne meg til» følelsen av noe opp der igjen. Starter med fingre (gjerne med en kondom tredd på, for å unngå rift), så lite leketøy/analkuler, så større. Gjør dette feks i dusjen over 2-3 dager før jeg omtrent kan gli ned på penis og ri/bli tatt villt og hemningsløst helt fra start. Er en helt FANTASTISK deilig følelse om jeg er skikkelig tent å bli fylt opp bak. Virkelig ELSKER det. husk masse glidemiddel, tålmodighet og gjerne bruk vibrator på klitoris idet han presser seg inn. Å bli fylt opp på den måten er virkelig noe for seg selv om man virkelig er kåt på det. Er også fan av vibrerende egg i vagina samtidig som jeg blir tatt bak. Mennene jeg har prøvd dette med har vært massivt fan. Kos dere! k 31 Anonymkode: 28f94...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #30 Skrevet 10. august 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Elsker begge deler. Går ofte med buttplug og koser anal med meg selv også. Livet er for kort til å ikke teste ut alt tenker nå jeg! Anonymkode: 7deab...3be Hæ? Viste ikkje att noen kunne gå rundt med butt plugg 😲😲 Så eg kan møte ein dame på butikken å hun har kanskje ein plugg opp i der...?😄👍 Anonymkode: f455e...cfb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #31 Skrevet 10. august 2022 Analsex hvor jeg blir penetrert er helt uaktuelt, men jeg kan godt bruke strap on eller butplug feks på han. Sjansen for at en mann liker analsex er jo mye større en at en kvinne gjør det.. naturlig nok. Er ikke så fan av å suge heller. Mannen min er heldigvis ikke fan av å bli sugd, så slipper å tenke på det 💃🏼 Anonymkode: 4c9b5...302 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #32 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hæ? Viste ikkje att noen kunne gå rundt med butt plugg 😲😲 Så eg kan møte ein dame på butikken å hun har kanskje ein plugg opp i der...?😄👍 Anonymkode: f455e...cfb Klart man kan 😊💃🏼 Anonymkode: 4c9b5...302
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #33 Skrevet 10. august 2022 Analsex er ingenting for meg, synes rett og slett bare det er ubehagelig og ekkelt. Suging derimot liker jeg godt dersom penisen er nyvasket. Anonymkode: 15dde...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #34 Skrevet 11. august 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Ja engangshansker er en mulighet, men jeg føler det litt usexy. Anonymkode: 6bf3a...ff4 Må jeg ha engangshansker for å bedrive sex, så finner jeg på noe annet. Makan..... Anonymkode: 56999...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #35 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Elsker begge deler. Går ofte med buttplug og koser anal med meg selv også. Livet er for kort til å ikke teste ut alt tenker nå jeg! Anonymkode: 7deab...3be Hilsen mann Anonymkode: b753a...f46 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #36 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hæ? Viste ikkje att noen kunne gå rundt med butt plugg 😲😲 Så eg kan møte ein dame på butikken å hun har kanskje ein plugg opp i der...?😄👍 Anonymkode: f455e...cfb Menn gjør gjerne slikt. Innlegget er skrevet av en mann. Anonymkode: b753a...f46
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #37 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 7.24): Må jeg ha engangshansker for å bedrive sex, så finner jeg på noe annet. Makan..... Anonymkode: 56999...8fe Enig, men negler er uansett no go på mine sarte slimhinner, så ingen fingre der! Anonymkode: 6bf3a...ff4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #38 Skrevet 12. august 2022 Leger advarer kvinner mot analsex: https://www.dailymail.co.uk/health/article-11102677/Doctors-reluctance-discuss-anal-sex-letting-women-unaware-risks.html Anonymkode: 4908e...e33
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #39 Skrevet 14. august 2022 Hadde en uformell undersøkelse for en tid siden her på KG vedrørende kvinner og stimulering av anus. Halvparten svarte at de overhode ikke likte noe stimulering der (her er nok prosenten mye større). Av de som likte stimulering bak var flertallet enig om ytre stimulering eller maks en fingerledd inn i anus gav dem nytelse/var ok. En mye større undersøkelse viser det samme - nemlig at kvinner er lite begeistret for penetrering innenfor anus; https://forskning.no/menneskekroppen-samliv-sex/analsex-kvinner-forteller-at-disse-tre-teknikkene-gir-dem-storre-nytelse/2056491 Anonymkode: be932...95d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #40 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mye større undersøkelse viser det samme - nemlig at kvinner er lite begeistret for penetrering innenfor anus; https://forskning.no/menneskekroppen-samliv-sex/analsex-kvinner-forteller-at-disse-tre-teknikkene-gir-dem-storre-nytelse/2056491 Anonymkode: be932...95d Velkjent og helt logisk at menn vil ha mye større glede av å bli penetrert analt, en hva kvinner har. Anonymkode: 4c9b5...302 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå