Gå til innhold

Suging og analsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange av dere som liker det? Ikke liker det? Hvorfor hvorfor ikke?

Anonymkode: 2dde3...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analsex er no go for min del.... Det er rett og slett for vondt for meg og jeg liker ikke tanken på at det skal en penis inn der..... 😬

Er ikke veldig glad i suging heller... Da må penis være helt ren i så fall 😊 Har ikke noen god forklaring på hvorfor jeg ikke liker det så godt. Det er bare ikke min greie når det kommer til sex.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man må varme opp baken først.. alle gangene jeg har prøvd anal tidligere har det bare vært skikkelig vondt

Bruk vaselin og smør forsiktig med finger inn og ut først, deretter leketøy. Allerede etter noen min er det videre/annerledes. Men bruk tid. Ble en helt ny opplevelse for min del etter at jeg begynte å varme opp på forhånd, mannen min liker det også.

Angående oral, det er opp til hver enkelt hva man liker og ikke liker..

Anonymkode: 76d2f...342

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man må varme opp baken først.. alle gangene jeg har prøvd anal tidligere har det bare vært skikkelig vondt

Bruk vaselin og smør forsiktig med finger inn og ut først, deretter leketøy. Allerede etter noen min er det videre/annerledes. Men bruk tid. Ble en helt ny opplevelse for min del etter at jeg begynte å varme opp på forhånd, mannen min liker det også.

Men det er ikke opp til hver enkelt hva man liker og ikke liker angående analsex? 🙃

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Men det er ikke opp til hver enkelt hva man liket og ikke liker angående analyser? 🙃

Haha joda, så jeg hadde skrevet litt rart her😂😂

*Det er opp til hver enkelt hva man liker av alle former for seksuelle aktiviteter mener jeg selvfølgelig.

Men ville bare poengtere først, at anal kan være bedre enn man egentlig tror hvis man gjør det "riktig". 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha joda, så jeg hadde skrevet litt rart her😂😂

*Det er opp til hver enkelt hva man liker av alle former for seksuelle aktiviteter mener jeg selvfølgelig.

Men ville bare poengtere først, at anal kan være bedre enn man egentlig tror hvis man gjør det "riktig". 

Godt! 

Jeg mener også at man helt fint kan la være å øve seg på noe, for å få det bedre til, dersom man ikke ønsker det/allerede har opplevd det som ubehagelig. 

Å ikke ha sex man ikke ønsker er å gjøre det riktig. 

• Liker 2
Skrevet

En finger i rumpa eller rundt rumpehullet er digg, men ikke mer. Oralsex er det beste jeg vet 😁

Skrevet

I sammen mener du? Hver for seg er disse digg, men tar aldri kuk i munnen etter at den har vært i rompa. 

Anonymkode: 56999...8fe

• Liker 1
Skrevet

Elsker begge deler. Går ofte med buttplug og koser anal med meg selv også. 

Livet er for kort til å ikke teste ut alt tenker nå jeg! 

Anonymkode: 7deab...3be

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 21.25):

Er det mange av dere som liker det? Ikke liker det? Hvorfor hvorfor ikke?

Anonymkode: 2dde3...309

Jeg liker det men vi er forskjellige. Det viktigste ved sex er at begge prøve å gjøre det den andre liker og gi hverandre tilfredsstillelse 

Endret av feliek54
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (17 timer siden):

Analsex er no go for min del.... Det er rett og slett for vondt for meg og jeg liker ikke tanken på at det skal en penis inn der..... 😬

Er ikke veldig glad i suging heller... Da må penis være helt ren i så fall 😊 Har ikke noen god forklaring på hvorfor jeg ikke liker det så godt. Det er bare ikke min greie når det kommer til sex.

Høres ut som sex ikke er helt din greie eller? Tatt noen kamferdrops og sett på dereck heller?

Anonymkode: e5814...b23

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vi er par som vil prøve. For å varme opp, holder det å bare ha en butplug inni, eller må man ha noe friksjon?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er par som vil prøve. For å varme opp, holder det å bare ha en butplug inni, eller må man ha noe friksjon?

Vår oppvarming er gjerne at jeg slikker henne en stund samtidig som jeg fingrer henne i musa. Først med langfinger, så glir også pekefinger inn. Kjører "kom hit" grepet. Holder på slik til hun ber meg stoppe fordi hun nesten kommer. Da er hun skikkelig våt og fittesaft og mitt spytt har rent ned til rumpehullet. Mens jeg slikker klitten og har 2 fingre i musa, lurer jeg ringfinger inn i stumpen. Passer på at det blir rikelig spytt som renner ned dit. Etter hvert stikker jeg også lillefinger inn i rumpa. Slik kjører jeg henne, med 2 fingre i hvert hull, til hun nesten kommer. Nå er det tid for penetrering. Da kan det blir både misjonær og doggy, oftest misjonær. Da blir det gjerne en tommel på klitten og en hånd på en pupp i tillegg. Superdigg for begge 2. 

Lykke til 🙂

Anonymkode: 56999...8fe

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som sex ikke er helt din greie eller? Tatt noen kamferdrops og sett på dereck heller?

Hehe, da tar du nok feil. Men folk har forskjellige lyster. At jeg ikke liker analsex, betyr ikke at jeg ikke liker sex generelt. Sex er mer enn analsex 😊

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Liker ingen av delene.

Anonymkode: de5fd...2a3

Skrevet
Mardina skrev (19 timer siden):

Relevant til Hi?

Anonymkode: 24ae3...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Relevant til Hi?

Hun svarer på akkurat det ts spør om, så selvfølgelig relevant. 

Anonymkode: 6bf3a...ff4

• Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (19 timer siden):

Det er unaturlig og ikke suge penis.

Anonymkode: e2c0d...01a

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Relevant til Hi?

Ja, det vil jeg si. Jeg svarer jo på det vedkommende spør om 😊 Eller har du sitert feil person?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er unaturlig og ikke suge penis.

Anonymkode: e2c0d...01a

Unaturlig for hvem? Du tror virkelig at alle liker samme type sex?  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...