Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #41 Skrevet 23. november 2005 Herreminhatt Her skirver en mor inn om at sønnen på 7 år har gjemt en av lillesøsters bleier under senga og dere får skrudd dette over til et tema om bleiefetisj. SKJERP DERE!!!!!!
Gjest Pass på Skrevet 23. november 2005 #42 Skrevet 23. november 2005 Herreminhatt Her skirver en mor inn om at sønnen på 7 år har gjemt en av lillesøsters bleier under senga og dere får skrudd dette over til et tema om bleiefetisj. SKJERP DERE!!!!!! ← Har stjålet bleier, og han har brukt den siste han tok og tisset i den. Det handler altså ikke om et engangstilfelle. Når man så vet hvor det kan ende, at man får en sønn som driter og pisser i bleier 24 timer i døgnet, drikker av tåteflaske, går med babyklær i voksenstørrelse og sover i sprinkelseng, ja så syns jeg det er litt for enkelt å avfeie det med at det er helt uskyldig og greit å utforske med bleier.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #43 Skrevet 23. november 2005 Yngre søster i dette tilfellet har allerede rukket å bli 3 år, så jeg syns vel det da er litt rart om 7 åring skal reagere med sjalusi overfor bleiebruk først nå, syns du ikke? Og som nevnt før, denne fetisjen starter veldig ofte ved at man har hatt yngre søsken og fått tilgang til bleier på den måten.... ← Det blir feil å si når sjalusien hos en 7-åring bør oppstå syns jeg. Jeg tror bare ikke bleiefetisj er det eneste mulige svaret her.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #44 Skrevet 23. november 2005 Har lest flere diskusjoner om dette temaet her inne tidligere (på seksualitet), nok til å oppfatte at veldig mange sier de ikke ville ha kunne akspetert at deres kjæreste har denne interessen. Har du lest her eller andre steder hvor folk sier at de mer enn gjerne blir kjærester med disse bleiefolkene så hvis meg gjerne hvor det står. ← Det finnes alltid likesinnede uansett hvor sær andre må synes at man er. Du sier at det automatisk vil føre til at de ikke vil få kjærester eller stifte familie. Det er ikke riktig.
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #45 Skrevet 23. november 2005 Har stjålet bleier, og han har brukt den siste han tok og tisset i den. Det handler altså ikke om et engangstilfelle. Når man så vet hvor det kan ende, at man får en sønn som driter og pisser i bleier 24 timer i døgnet, drikker av tåteflaske, går med babyklær i voksenstørrelse og sover i sprinkelseng, ja så syns jeg det er litt for enkelt å avfeie det med at det er helt uskyldig og greit å utforske med bleier. ← Beklager og måtte si det , men jeg håper virkelig ikke at du har barn
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #46 Skrevet 23. november 2005 Dette var dagens altså! Hvor tar dere alt i fra! Altså folkens, pass dere hvis gutten på en 5-6 månter begynner å putte tærne i munnen altså, da får han tåfetisj og kommer ikke til å kunne skaffe seg familie! VARSKO HER!!
Gjest Pass på Skrevet 23. november 2005 #47 Skrevet 23. november 2005 Beklager og måtte si det , men jeg håper virkelig ikke at du har barn ← Jeg har allerede bekreftet at jeg har barn Men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre. Nei, jeg ville ikke ha vært likeglad og satt det på konto for ren og naturlig nysgjerrighet om mine barn begynte å utforske med bleier. Hvorfor? Fordi det kan utvikle seg til noe mer, og jeg har lest nok om emnet til å forstå hva det kan medføre. Og ja, jeg har fått med meg at det som regel starter ved uskyldig lek med bleier i meget ung alder. Kan ikke skjønne hvorfor det skal gjøre meg til en dårligere mor enn andre, hvorfor er det bedre å lukke øynene og håpe det ikke utvikler seg?. Det er ikke naturlig å ta på seg bleier og tisse og bæsje i disse når man ikke trenger dem, å påstå dette er jo bare tull. Så ja jeg syntes det blir et helt galt signal å sende til barna at det er helt greit å holde på med slike ting. La meg spørre dere som mener dette er helt greit av barnet å gjøre, når vil dere sette en grense for dette? Hva skal til for at dere ikke syns det er greit lenger?
Gjest Pass på Skrevet 23. november 2005 #48 Skrevet 23. november 2005 Dette var dagens altså! Hvor tar dere alt i fra! Altså folkens, pass dere hvis gutten på en 5-6 månter begynner å putte tærne i munnen altså, da får han tåfetisj og kommer ikke til å kunne skaffe seg familie! VARSKO HER!! ← Skal fortelle deg hvor jeg tar det fra, ingen problemer med det, sjekk ut følgende side med linker til personer som har bleiefetisj: http://www.abyclub.com/cgi-bin/aby/makepage2.pl?which=2 les om hvordan de fikk denne interessen for bleier, og du vil se at det for de fleste av dem er minner som går helt tilbake til barndommen. En interesse hvor følelsene for bleier startet ved uskyldig lek og utforskning i ung alder. Jeg tror foreldrene til disse menneskene helt sikkert tenkte det samme som majoriteten her inne gjør for 30-40 år siden. At leken med bleiene ikke var noe å bry seg om, også endte det opp med at barna deres ville ha blitt oppfattet som "sære gærninger" som de fleste ville holde seg unna om det ble kjent hvilken interesse hun/han har i dag. Dere kan le og lukke øynenen og si at dere syntes dette høres helt sprøtt ut, men det tar ikke bort det faktum at de aller fleste personer med bleiefetisjist har sin opprinnelse fra utforskning av bleier i ung alder.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #49 Skrevet 23. november 2005 Beklager og måtte si det , men jeg håper virkelig ikke at du har barn ← Dette er ditt argument til ALLE som tenker annerledes enn deg, meget modent!
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #50 Skrevet 23. november 2005 Vennligst finn fram de innleggene jeg har sagt det før. Jeg har brukt det to 2 ganger her og mener det. Gud bedre, men det som er trist er at du ikke ser for sykt det er selv og forbinne en syvårings aksjoner mot noe som helst sexuelt
Gjest Mor til sengevæter Skrevet 23. november 2005 #51 Skrevet 23. november 2005 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro og mene om det som skrives her. Har selv en sønn i samme alder som er sengevæter og som bruker nattbleier enda. Håper virkelig ikke dette medfører at han få en slilk fetisj. Men når det gjelder seksualitet så syns jeg det er rimelig naivt å ikke tro at barn i denne alderen har seksulitet som de knytter opp mot ting. Jeg husker selv meget godt at jeg som liten brukte å gni hodeputen mellom bena fordi det ga en deilig følelse. Noe jeg også har gjort i voksen alder. Så hvorfor skulle ikke et barn da kunne knytte det seksuelle opp mot en bleie? Den omslutter jo kjønnsorganene og gir stimulering som kan oppfattes deilig av barna.
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #52 Skrevet 23. november 2005 Det er klart alle barn har sexuelle drifter. Det er det og automatisk si at fordi har lekt med /tatt lillesøster sine bleier så vil han få en fetisj når han vokse ropp, det mener jeg er en relativ syk tankegang. At man ikke vurder nysgjerrighet, søsken sjalusi, oppmrksomhetstrang først
marta Skrevet 23. november 2005 #53 Skrevet 23. november 2005 Da er du sannsynligvis en av de mange kvinner som får orgasmer bare av å tenke på Always Ultra både med og uten vinger ←
marta Skrevet 23. november 2005 #54 Skrevet 23. november 2005 Ja, hvor mange her inne har egentlig gjort dette? Rekk opp hånden alle de som har prøvd å ha på seg bleie lenge etter at de egentlig sluttet med bleier..... blir spennende å se, jeg tror ikke det gjelder så veldig mange når det kommer til stykket. Oppfordrer dere også til å gjøre et søk på internett på ordene "adult baby" og "diaperlover", så kanskje dere får dere en overraskelse. Dette er nemlig en meget mer utbrett feitsj enn mange tror. Og om noen er så naive og virkelig tror at denne fetisjen starter i voksen alder, ja da må den personene tro omigjen. Bleieinteressen vekkes i barneårene. Og jeg skal like å se ansiktet på deg som mor når du finner ut at sønnen din liker å gå med bleier på seg, og tisse og bæsje i denne. I tillegg vil det største ønsket hans her i verden være å finne en jente som ønsker å dulle og stelle med han og gi han tørr bleie...... ←
Heisan Skrevet 23. november 2005 #55 Skrevet 23. november 2005 Unnskyld at jeg også hiver meg på bleiefetisj-saken, selv om det ikke var tema for tråden, men jeg klarer altså ikke la vær. Hvis det så skulle være at et barn skulle prøve ut bleier pga en bleiefetsij i utvikling så er det ikke så veldig mye man kan gjøre med det.. Hvordan kan man hindre en fetisj?? Den ligger der uansett. Jeg tør påstå at de fleste som undertrykker en fetisj fordi det ikke er "normalt" vil ha det vondt i forhold til dette, og etterhvert vil de ofte leve ut fetisjen sin. Enten i skjul under skam, eller at de lærer og slå seg til ro med dette og har et godt sexliv med sin fetisj. Typiske historier om dette forteller at om personen har undertrykket sin fetisj i hele oppveksten, så kommer den til overflaten en gang uansett. Så jeg spør damen som er så rett for at dette skal utvikle seg til en fetisj, hvis det er så, hvordan kan du hindre det?
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #56 Skrevet 23. november 2005 Synes egentlig vi burde komme tilbake til temaet jeg. Stakkars trådstarter
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #57 Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg har allerede bekreftet at jeg har barn Men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre. Nei, jeg ville ikke ha vært likeglad og satt det på konto for ren og naturlig nysgjerrighet om mine barn begynte å utforske med bleier. Hvorfor? Fordi det kan utvikle seg til noe mer, og jeg har lest nok om emnet til å forstå hva det kan medføre. Og ja, jeg har fått med meg at det som regel starter ved uskyldig lek med bleier i meget ung alder. Kan ikke skjønne hvorfor det skal gjøre meg til en dårligere mor enn andre, hvorfor er det bedre å lukke øynene og håpe det ikke utvikler seg?. Det er ikke naturlig å ta på seg bleier og tisse og bæsje i disse når man ikke trenger dem, å påstå dette er jo bare tull. Så ja jeg syntes det blir et helt galt signal å sende til barna at det er helt greit å holde på med slike ting. La meg spørre dere som mener dette er helt greit av barnet å gjøre, når vil dere sette en grense for dette? Hva skal til for at dere ikke syns det er greit lenger? ← Så om man vil unngå at barnet blir homofilt bør man unngå nærkontakt med noen av samme kjønn? Tror du det hjelper? Og om man vil unngå skofetisj...eh...hva gjør man da? Og er det vitenskapelig bevist at alle fetisjer eller seksuelle preferanser har sine røtter i barndommen? Kan man i så fall motvirke dem ved å undertrykke dem? Om dette stemmer vil jeg gjerne ha begrunnelser med linker/henvisninger til troverdige kilder. Ellers er jeg helt enig i at dette bør settes på kontoen for barnlig nysgjerrighet. Min datter låner av og til parfyme av meg, sminke også. Andre barn med småsøsken prøver ut tåteflasker, smokker, babyleker og annet. Det blir ikke ille før voksne gjør det ille. Endret 23. november 2005 av Violetta
Gjest Turi Skrevet 23. november 2005 #58 Skrevet 23. november 2005 Ja, hvor mange her inne har egentlig gjort dette? ← Ikke med bleier men med bind og tamponger *rekker opp hånden* Har ikke påstått at barnet blir bleiefantast jeg, men sjansen er stor for at det kan skje, og såpass stor at jeg ville ha vurdert faren for dette om det var mitt barn på 7 år som viste interesse for bleier. ← Nei, det har du ikke belegg for å si. Antar at det er et fåtall som blir bleiefetisjister, selv av de storesøsken som tester hva som skjer når man tisser i en bleie. Vet i alle fall at jeg ikke ville blitt bekymret for det om 9-åringen her i huset tisset i dem, men jeg hadde nok ønsket at han sluttet med det. Ligger det bæsjebleier under sengen er det noe annet - det ville jeg tatt opp med en gang - det lukter og er overmåte uhygienisk. En tissebleie ville jeg kastet. Nummer to ville jeg snakket med ham om.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #59 Skrevet 24. november 2005 Vennligst finn fram de innleggene jeg har sagt det før. Jeg har brukt det to 2 ganger her og mener det. Gud bedre, men det som er trist er at du ikke ser for sykt det er selv og forbinne en syvårings aksjoner mot noe som helst sexuelt ← Nå er ikke jeg Pass på - gjesten som mener dette da, jeg reagerer på din måte å "kneble" meddebattanten din på.
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. november 2005 #60 Skrevet 24. november 2005 Nå er ikke jeg Pass på - gjesten som mener dette da, jeg reagerer på din måte å "kneble" meddebattanten din på. ← Det jeg reagerer på er at dette er blitt en bleiefetisj tråd og at man ikke ser at det er helt hinsides er meg helt uforståelig. Så hvis det er og "kneble" en såkalt meddebatant- so be it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå