Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #21 Skrevet 23. november 2005 Jeg forstår egentlig ikke at denne debatten bli tatt igjen. Men for å svare: Det er ikke unaturlig at barn prøver ut bleier, bind, etc. La det være, og blir det et stort problem (les: forsvinner en mengde) så ta det opp med barnet at bleier er dyrt og at det er meningen at det skal brukes av de som trenger det. Ikke noen stor fare for å få et barn som blir bleiefetisj som voksen. Og om sønnen mot alle odds har den fetisjen som voksen: Hva så? Ikke at jeg kicker på det, men den er vel like ufarlig som mange andre fetisjer. Å ha et anstrengt forhold til kropp, bæsj eller tiss anser jeg som mer helsefarlig.
marta Skrevet 23. november 2005 #22 Skrevet 23. november 2005 Synest denne lille bleie-episoden allerde har fått mye oppmerksomhet, jeg Hvem har vel ikke lekt seg med bind, tamponger, bleier under oppveksten? Det er ikke noe som i de fleste hjem ligger gjemt bort, så det er naturlig at barn tar på, ser på , kjenner på og prøver på ulike måter. Selv hengte jeg opp o.b. på skapdøren på rommet mitt da jeg var liten og brukte de til håndtak Har ingen spesielle fetisj, så vidt jeg vet, av den grun. prøvde til og med bind lenge før jeg fikk mensen fordi jeg syntes det var spennende, ikke fordi jeg trengte det.
Gjest Turi Skrevet 23. november 2005 #23 Skrevet 23. november 2005 prøvde til og med bind lenge før jeg fikk mensen fordi jeg syntes det var spennende, ikke fordi jeg trengte det. ← Da er du sannsynligvis en av de mange kvinner som får orgasmer bare av å tenke på Always Ultra både med og uten vinger
Gjest Pass på Skrevet 23. november 2005 #24 Skrevet 23. november 2005 Hvem har vel ikke lekt seg med bind, tamponger, bleier under oppveksten? Ja, hvor mange her inne har egentlig gjort dette? Rekk opp hånden alle de som har prøvd å ha på seg bleie lenge etter at de egentlig sluttet med bleier..... blir spennende å se, jeg tror ikke det gjelder så veldig mange når det kommer til stykket. Oppfordrer dere også til å gjøre et søk på internett på ordene "adult baby" og "diaperlover", så kanskje dere får dere en overraskelse. Dette er nemlig en meget mer utbrett feitsj enn mange tror. Og om noen er så naive og virkelig tror at denne fetisjen starter i voksen alder, ja da må den personene tro omigjen. Bleieinteressen vekkes i barneårene. Og jeg skal like å se ansiktet på deg som mor når du finner ut at sønnen din liker å gå med bleier på seg, og tisse og bæsje i denne. I tillegg vil det største ønsket hans her i verden være å finne en jente som ønsker å dulle og stelle med han og gi han tørr bleie......
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #25 Skrevet 23. november 2005 Ja, hvor mange her inne har egentlig gjort dette? Rekk opp hånden alle de som har prøvd å ha på seg bleie lenge etter at de egentlig sluttet med bleier..... blir spennende å se, jeg tror ikke det gjelder så veldig mange når det kommer til stykket. Oppfordrer dere også til å gjøre et søk på internett på ordene "adult baby" og "diaperlover", så kanskje dere får dere en overraskelse. Dette er nemlig en meget mer utbrett feitsj enn mange tror. Og om noen er så naive og virkelig tror at denne fetisjen starter i voksen alder, ja da må den personene tro omigjen. Bleieinteressen vekkes i barneårene. Og jeg skal like å se ansiktet på deg som mor når du finner ut at sønnen din liker å gå med bleier på seg, og tisse og bæsje i denne. I tillegg vil det største ønsket hans her i verden være å finne en jente som ønsker å dulle og stelle med han og gi han tørr bleie...... ← Nå drar du den litt langt! Gutten er 7 år.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #26 Skrevet 23. november 2005 Tror gjesten som prater om bleiefeitsj bare ønsker å lage litt diskusjon. Klarer ikke ta han/henne seriøst.
Gjest Pass på Skrevet 23. november 2005 #27 Skrevet 23. november 2005 Nå drar du den litt langt! Gutten er 7 år. ← Halloooooooo!!!! Hvor vanskelig er det å forstå at interessen for bleier hos en "adult baby" eller "diaperlover" starter i barneårene? Som nevnt, ta dere tid til å søke litt på internett og les om dette fenomenet, så skal dere få se hvor mange dette gjelder og der interessen startet i barneårene.
Gjest Pass på Skrevet 23. november 2005 #28 Skrevet 23. november 2005 Tror gjesten som prater om bleiefeitsj bare ønsker å lage litt diskusjon. Klarer ikke ta han/henne seriøst. ← Hvorfor klaer du ikke det? Er det tanken på at din datter/sønn skal utvikle bleiefetisj som er skremmende? En slik fetisj skader ingen, det er riktig, men jeg tror de fleste her inne ville syntes det var ille om deres egne barn fikk denne interessen. Tror nok mange da ville ha håpet at de aldri fikk vite om dette.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #29 Skrevet 23. november 2005 Halloooooooo!!!! Hvor vanskelig er det å forstå at interessen for bleier hos en "adult baby" eller "diaperlover" starter i barneårene? Som nevnt, ta dere tid til å søke litt på internett og les om dette fenomenet, så skal dere få se hvor mange dette gjelder og der interessen startet i barneårene. ← Nei, det er ikke så vanskelig å forstå, men at en gutt på 7 år prøver ut bleier trenger ikke å bety at han blir en bleiefantast. Syns du er rimelig bastant her. (og du, hallooooooo, er ikke så en veldig voksen diskusjonsteknikk)
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #30 Skrevet 23. november 2005 Nei, det er ikke så vanskelig å forstå, men at en gutt på 7 år prøver ut bleier trenger ikke å bety at han blir en bleiefantast. Syns du er rimelig bastant her. Har ikke påstått at barnet blir bleiefantast jeg, men sjansen er stor for at det kan skje, og såpass stor at jeg ville ha vurdert faren for dette om det var mitt barn på 7 år som viste interesse for bleier. Så du må gjerne si at jeg er bastant og svartmaler faren for bleieinteressen, men jammen må man kunne si det samme om mange andre her som like bastant hevder at dette bare er en lek og en nysgjerrighet man skal applaudere. De overser faren for at barnet kan ende opp med en bleiefetisj. (og du, hallooooooo, er ikke så en veldig voksen diskusjonsteknikk) ← Sorry da, er vel ikke like flink til å debattere som noen andre da... skal skjerpe meg
Gjest Milah Skrevet 23. november 2005 #32 Skrevet 23. november 2005 Hvorfor klaer du ikke det? Er det tanken på at din datter/sønn skal utvikle bleiefetisj som er skremmende? En slik fetisj skader ingen, det er riktig, men jeg tror de fleste her inne ville syntes det var ille om deres egne barn fikk denne interessen. Tror nok mange da ville ha håpet at de aldri fikk vite om dette. ← De færreste foreldre vet vel hva barnas tenningsmønstere er. Og evt hvilke fetisjer de har, så dette er i grunn ganske uproblematisk! Nå har du fått fortalt oss om faren for belefetisj, så da kan du kanksje overlate diskusjonen til de som har noe mer å komme med!
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 23. november 2005 #33 Skrevet 23. november 2005 De færreste foreldre vet vel hva barnas tenningsmønstere er. Og evt hvilke fetisjer de har, så dette er i grunn ganske uproblematisk! Nå ja, jeg vil vel ikke helt si at jeg syns det vil være helt uproblematisk om mine barn utviklet seg til noen særinger som andre kvinner/menn ikke ville være sammen med bare fordi jeg "ikke vet om det.". Det betyr at de ikke vil kunne få seg kjæreste eller stifte familie blandt annet. Og ja, jeg har en holdning til dette med voksne mennesker som bruker bleier, som noen særinger som jeg overhodet ikke ville ha involvert meg med.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #34 Skrevet 23. november 2005 Nå har du fått fortalt oss om faren for belefetisj, så da kan du kanksje overlate diskusjonen til de som har noe mer å komme med! ← Så her er det kun lov for de som mener at det er ubetydelig å leke/utforske dette med bleier som får lov til å diskutere? Har man ikke samme mening om saken så har man liksom ikke mer å komme med....
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #35 Skrevet 23. november 2005 Har ikke påstått at barnet blir bleiefantast jeg, men sjansen er stor for at det kan skje, og såpass stor at jeg ville ha vurdert faren for dette om det var mitt barn på 7 år som viste interesse for bleier. Så du må gjerne si at jeg er bastant og svartmaler faren for bleieinteressen, men jammen må man kunne si det samme om mange andre her som like bastant hevder at dette bare er en lek og en nysgjerrighet man skal applaudere. De overser faren for at barnet kan ende opp med en bleiefetisj. ← Er det ikke det man alltid frykter da når barna fatter en slik interesse? Man frykter jo det verste først. Det kan være at 7-åringen blir bleiefantast, men jeg tror i dette tilfellet at det kan ha mer med at yngre søsken bruker bleie fortsatt og sjalusi.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #36 Skrevet 23. november 2005 Nå ja, jeg vil vel ikke helt si at jeg syns det vil være helt uproblematisk om mine barn utviklet seg til noen særinger som andre kvinner/menn ikke ville være sammen med bare fordi jeg "ikke vet om det.". Det betyr at de ikke vil kunne få seg kjæreste eller stifte familie blandt annet. Og ja, jeg har en holdning til dette med voksne mennesker som bruker bleier, som noen særinger som jeg overhodet ikke ville ha involvert meg med. ← Fordi man tenner på å bruke bleier så vil man ikke få seg kjæreste eller stifte familie? Da anbefaler jeg som Pass på skriver lenger opp at du leser litt om temaet.
Gjest Milah Skrevet 23. november 2005 #37 Skrevet 23. november 2005 (endret) *slettet* Endret 23. november 2005 av Milah
Gjest Milah Skrevet 23. november 2005 #38 Skrevet 23. november 2005 Så her er det kun lov for de som mener at det er ubetydelig å leke/utforske dette med bleier som får lov til å diskutere? Har man ikke samme mening om saken så har man liksom ikke mer å komme med.... ← Nei, jeg sier ikke det. Men nå synes jeg at det har blitt fokusert nok på bleiefetisj i denne tråden!
Gjest Pass på Skrevet 23. november 2005 #39 Skrevet 23. november 2005 Er det ikke det man alltid frykter da når barna fatter en slik interesse? Man frykter jo det verste først. Det kan være at 7-åringen blir bleiefantast, men jeg tror i dette tilfellet at det kan ha mer med at yngre søsken bruker bleie fortsatt og sjalusi. ← Yngre søster i dette tilfellet har allerede rukket å bli 3 år, så jeg syns vel det da er litt rart om 7 åring skal reagere med sjalusi overfor bleiebruk først nå, syns du ikke? Og som nevnt før, denne fetisjen starter veldig ofte ved at man har hatt yngre søsken og fått tilgang til bleier på den måten....
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 23. november 2005 #40 Skrevet 23. november 2005 Fordi man tenner på å bruke bleier så vil man ikke få seg kjæreste eller stifte familie? Da anbefaler jeg som Pass på skriver lenger opp at du leser litt om temaet. ← Har lest flere diskusjoner om dette temaet her inne tidligere (på seksualitet), nok til å oppfatte at veldig mange sier de ikke ville ha kunne akspetert at deres kjæreste har denne interessen. Har du lest her eller andre steder hvor folk sier at de mer enn gjerne blir kjærester med disse bleiefolkene så hvis meg gjerne hvor det står.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå