Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #61 Skrevet 24. november 2005 Det jeg reagerer på er at dette er blitt en bleiefetisj tråd og at man ikke ser at det er helt hinsides er meg helt uforståelig. ← Hvordan kan du påstå at det er helt hinsides dersom det faktisk viser seg at en slik lek med bleier faktisk kan føre til bleiefetisj? Kan du bevise at det ikke er tilfelle?
Gjest LoisLane ii Skrevet 24. november 2005 #62 Skrevet 24. november 2005 Dette bærer ut på vidda, synes jeg! Til dere som mener at dette bør stoppes før denne tenningen utvikles - hvordan har dere tenkt til å gjøre det? Forklare ham at han ikke må fortsette fordi han ikke kommer til å bli gift?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #63 Skrevet 24. november 2005 Det jeg reagerer på er at dette er blitt en bleiefetisj tråd og at man ikke ser at det er helt hinsides er meg helt uforståelig. Så hvis det er og "kneble" en såkalt meddebatant- so be it. ← Det jeg reagerer på er at du skriver ting som håper du ikke har barn, du kan umulig har barn osv. Det er da ikke SÅ ille det Pass på har skrevet. Jeg syns også det er rimelig bastant å påstå at dette kan føre til bleiefetisj. Ja, det KAN nok i enkelte tilfeller være starten på det, men i de aller fleste tilfeller ville jeg ihvertfall tro at det skyldes nysgjerrighet, sjaulsi, oppmerksomhetsbehov osv.
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. november 2005 #64 Skrevet 24. november 2005 Hvordan kan du påstå at det er helt hinsides dersom det faktisk viser seg at en slik lek med bleier faktisk kan føre til bleiefetisj? Kan du bevise at det ikke er tilfelle? ← Dette har blitt svart på før. Skal vi nekte de og leke med tærene sine for da får de tåfetisj, sko for da får de skofetisj, gummileker for da kommer de de og elske SM Derfor er det hinsides!!! Det jeg reagerer på er at du skriver ting som håper du ikke har barn, du kan umulig har barn osv. Det er da ikke SÅ ille det Pass på har skrevet. Jeg syns også det er rimelig bastant å påstå at dette kan føre til bleiefetisj. Ja, det KAN nok i enkelte tilfeller være starten på det, men i de aller fleste tilfeller ville jeg ihvertfall tro at det skyldes nysgjerrighet, sjaulsi, oppmerksomhetsbehov osv. ← Jeg mener det jeg da, at jeg virkelig håper at denne gjesten ikke har barn for jeg synes det er ille og oppdrabarn når man har en sånn innstilling. Hvor går grensen,. Les svaret over- kan ikke barnet være nysgjerrig på sko, føtter, samme kjønn etc for da vil det ha en seksuell betydning
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #65 Skrevet 24. november 2005 Dette har blitt svart på før. Skal vi nekte de og leke med tærene sine for da får de tåfetisj, sko for da får de skofetisj, gummileker for da kommer de de og elske SM Derfor er det hinsides!!! Spørsmålet her er hva som er naturlig. Tærne må barnet få leke med fordi det er en del av kroppen deres. Sko må de også få leke med fordi det er noe de faktisk må bruke resten av livet og ha et forhold til. Bleier derimot er noe man kun har behov for/bruker når man er liten og kanskje igjen i alderdommen (forhåpentligvis slipper man det). Men bortsett fra dette er det IKKE naturlig at et barn skal ikle seg bleie og tisse i denne. Barnet har overhodet ikke noe behov for dette. Så det er en viss forskjell ute å går her.
Gjest Gamle Alex Skrevet 24. november 2005 #66 Skrevet 24. november 2005 barn skal ikle seg bleie og tisse i denne. Barnet har overhodet ikke noe behov for dette. Så det er en viss forskjell ute å går her. ← Så sengevætere får bleiefetisj???? Hjelpes meg, nei jeg må trekke meg, jeg synes dette er for dumt for meg. Men forsett og argumenter for det du
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #67 Skrevet 24. november 2005 Så sengevætere får bleiefetisj???? Hjelpes meg, nei jeg må trekke meg, jeg synes dette er for dumt for meg. Men forsett og argumenter for det du ← Barn som tisser i sengen har BEHOV for bleier. Og det er ingenting en sengevæter ønsker seg mer her i verden enn å bli kvitt bleien (har vært sengevæter selv), og bleien er for disse barna kun et hjelpemiddel, det er ikke noe spennende med det i det hele tatt. Et barn som ikke tisser på seg har ikke dette behovet, men benytter bleier av helt andre årsaker. Ja, det kan godt være at det kun er for lek, men det kan like gjerne være fordi barnet tenner på dette. Her vet ikke jeg hva som er rett og det vet heller ikke du. Du velger bare å tro det beste, jeg åpner opp for at det finnes en mulighet for at de som bringer inn bleiefetisj kan ha rett.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #68 Skrevet 24. november 2005 Jeg mener det jeg da, at jeg virkelig håper at denne gjesten ikke har barn for jeg synes det er ille og oppdrabarn når man har en sånn innstilling. Hvor går grensen,. Les svaret over- kan ikke barnet være nysgjerrig på sko, føtter, samme kjønn etc for da vil det ha en seksuell betydning ← Da syns jeg du også blir litt bastant. Jeg skjønner hvor du kommer fra, men jeg forstår ikke at det er så ille for et barn om mor er litt obs på konsekvenser av ting som skjer i barndommen. Jeg går jo utifra at Pass opp holder øynene åpne for andre forklaringer også jeg da.
La Guapa Skrevet 25. november 2005 #69 Skrevet 25. november 2005 Nei for all del, la dette få viderutvikle seg..... så ender hun opp med at en fremtidig svigerdatter må skifte bleier på sønnen hennes om 30-40 år. Tror sjansen da er stor for at hennes sønn blir uten partner og hun selv uten barnebarn. Hvem vil vel ha en mann som flyr rundt i bleier? ← Nei, huff og huff og i verste fall kunne han jo ende opp med å bli homofil eller transseksuell! Nei...her er det bare god gammeldags tukting som hjelper.Håper alle prøver å redde barna sine fra å bli utøvende seksuelle avvikere. Da er det bedre at de blir seriemordere etter å ha undertrykket sine lyster i 40 år spør du meg! Han vil da selvfølgelig ta livet av sine kvinnelige offere ved å kvele dem med en bleie av dyrt fabrikat! La Guapa
Gjest gjest Skrevet 31. oktober 2010 #70 Skrevet 31. oktober 2010 nå er det gått 5 år... jeg er veldig nygjerrig på om dette fortsatt er et problem for sønnen din som den gang var 7 år og 12 år i dag?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2012 #71 Skrevet 22. juli 2012 Vil bare si at jeg var på samme alder som sønnen din akkurat den tiden. Min fetisj har eksistert siden jeg var 6 år hvor jeg tok på meg alle bleier jeg fant (untatt skitne). I dag er jeg 15 og har samme følelser for bleier. Dessuten så synes jeg det er utrolig lite voksent av dere å se ned på fetisj-ister. Sårer meg hver gang jeg leser rundt på nettet hvor folk prater om hvor syke vi er. Har et normalt liv og er en helt normal person. Har heller aldri fortalt noen om min fetisj. Dessuten om jeg får en kjæreste så ville jeg selvfølgelig respektert hennes valg. Jeg ville fortalt henne å spurt om hun ville akseptert min fetisj eller ikke. _____________________________________________________________________________ OT: Siden Sønnen din er såpass stor, så kan du spørre han. Fortell han at du ville godtatt det om han bare fortalte deg sannheten, hvis dette er så utrolig viktig for deg. Jeg vet at moren min ville tatt med meg til legen eller psykiater om jeg fortalte henne om det. Spørte henne en gang hva henne syntes om fetisjer, da hun sa at hun syntes mye av det var psykt. Når hun sa det ble jeg utrolig såret. Men til syvende og sist, uansett hva du gjør. Om du går til legen, psykiater eller hva du enn gjør så er det du som mor som dummer deg ut. Du vil bare bli fortalt at det er en bleie-fetisj og litt om hva dette er. 85-90% av alle ABDL / Bleie fetisj-ister har hatt sin bleie fetisj siden de var 6-7 år gamle. Sist men ikke minst, vi er alle mennesker. Vi er ikke roboter.
sol87 Skrevet 22. juli 2012 #72 Skrevet 22. juli 2012 Regnet med at jeg ville få mye pepper for svarene mine ja Jo jeg har barn selv, og jo jeg vet hvordan det hele starter med denne bleiefetisjen blandt voksne. Har nemlig lest en god del om forskjellige sexsuelle tenningsmønster og hvordan dette startet. Felles for veldig mange av de som har bleiefetisj er at de helt fra de var små kan huske at de hadde ett drag mot det å prøve lillesøskens bleier. Så når søskenene slutter med bleier så faller naturlig nok interessen en stund, men så kommer den plutselig tilbake i tenårene når hormonene spruter i kroppen. Og ja, da har det virkelig noe med seksualitet å gjøre. Og hva er galt med fetisjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå