Gå til innhold

Trygt aa reise til Singapore/Malaysia naa??


Ada=)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg nevnte for min kjaere mor at jeg skulle til Singapore og Malaysia i juleferien, og da ble hun SAA bekymret pga bombingen paa Bali.

Er det noen grunn til aa ikke dra til Singapore/Malaysia naa, eller er det bare mamma som er en "honemor"??

Vurderer litt frem og til bake, og kanskje dere kloke hoder har noe innput aa komme med??

Ada

-klar for ferie om fire -4- uker!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde holdt meg unna de "strengest" muslimske stedene i Malaysia. men kanskje de er de sikreste, hva vet jeg?

Hvor skal dere i Malaysia, det smeller nok ikke ut på en av de megest spredt befolkede øyene.

Noen sjanser må man ta synes jeg. Jeg ville ikke forresten ha reist til øst Malaysi, det som grenser til fillipinene.Her har det vært bråk før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi hadde tenkt oss til den vestre oya, og ikke den som grenser mot fillipinene (paa Fillipinene har det jo ogsaa vaert to bombeattentat i det siste...).

Vi har kjopt flybilletter og et skikkelig dyrt hotell over julaften + et par dager for og etter -saa det er litt sure penger (dersom vi ikke kan faa dem tilbake,da) Resten av ferien har vi (heldigvis) ikke bestillt hotell til enda...

Men det er jo dumt aa reise "bare" pga at vi har betalt litt ogsaa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten anbefale hotel 31 i singapor, midt i horestrøket, men det er trygt rent o.

vi fikk anbefalt dette av en bekjent som bor i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...