Gå til innhold

London eller Praha..


Gjest Coral

Anbefalte innlegg

Vi lurer på å ta oss en storbyweekend, i løpet av desember. Kunne på en måte tenke oss London, men leser jo samtidig at nye terrorangrep er varslet.. Man skal jo ikke la sånt styre en, men jeg syns nå en gang at det er litt skremmende, selv om oddsene for at vi skal havne midt i noe jo er små. Hvordan ville dere tenkt?

Noen som har gode erfaringer med Praha i førjulstiden? Vært der før, men ikke i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elsker praha

Jg hadde nok valgt praha. Digger den byen altså. Var der før jul for to år siden,

pent pynta til jul og alt. Ellers vært der på vår og sommerstidd. Vil tro det er tryggere der enn london og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha her også. Jeg har bare vært der på sommeren, men har sinnsykt lyst til å reise tilbake på juleshopping. Prøver å overtale samboeren til å reise dit i desember neste år. Det er en utrolig flott by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Praha 15. desember - og jeg gleder meg masse. Har aldri vært der før, men har ikke hørt et vondt ord om byen. Gleder meg til å gå rundt på julemarkedene og ikke minst shoppe :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha er kjempebra, ringblomst! Så det er bare å glede seg :) Bra shopping, koselig sentrum med gåavstand til mange av severdighetene. Og billig med god mat og drikke. Var der sist i januar, hadde faktisk nydelig vær og opptil ni grader. Det kan imidlertid bli ganske kaldt og minusgrader på denne tiden, så ullundertøy anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

London! Perfekt for shopping!

Praha er en by man kan gå rundt i og kose seg på en annen måte - og det er bedre der om våren og sommeren. Nå er det forferdelig kaldt og surt i Praha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...