Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Kunne du lage et ark og kopiere det opp til hver postkasse, så alle forsto hvordan det bør vaskes og ryddes
etter bruk? Folk hadde fortjent litt rettledning syns jeg. Fellesvaskeri skal ikke være en grisebinge. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Kunne du lage et ark og kopiere det opp til hver postkasse, så alle forsto hvordan det bør vaskes og ryddes
etter bruk? Folk hadde fortjent litt rettledning syns jeg. Fellesvaskeri skal ikke være en grisebinge. :jolie: 

Det henger allerede slike overalt. inkludert på hvert apparat, til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 9 maskiner i dag. Klestørkingen fungerte heller dårlig. Burde vært tørket, så sikkert noe som er gæli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er middagen spist. Ble grillpølse med bacon surret rundt i pølsebrød. Var rester igjen fra St. Hansaften.

Er så varmt både ute og inne. Blir så klam. 28 grader i stua nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Da jeg var tenåring gikk jeg daglig i treningstøy, så Sportmann var et sted jeg pleide å handle ofte i tillegg til lokale sportsbutikkene. Hvertfall. En modell som stadig gikk igjen i Sportmann over flere år kjente jeg nettopp igjen, da jeg var innom Dressmann på nett for å finne noe til familiens mannlige medlemmer. Hvor i alle dager har jeg den fyren der fra, tenkte jeg. Så han for meg i forskjellige sportslige antrekk. Må være minst 20 år siden jeg kjøpte noe i Sportmann, så var en voksen versjon av seg selv blitt :nikke: Og hva man husker :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (12 timer siden):

God søndags kveld 😀

God morgen :sol:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så varmt. Fikk ikke sove særlig i natt heller. Inne er det 31 grader. Har sitti på balkongen siste timene. Er meldt uvær senere i dag. Håper temperaturen vil synke noe og at det vil blåse litt, så man får ned temperaturen inne også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besteforeldrene mine har besøk av bestefars fetter fra Australia. Har ikke møtt denne fetteren tror jeg, men vi hadde besøk av foreldrene hans da jeg var liten. De bodde til vanlig i Storbritannia. Stor stas. Min oldefar sin lillebror. Han døde for 20 år siden nå, men var en hyggelig gammel mann :nikke: Både denne onkelen og ene søskenet til min bestefar bosatte seg i Storbritania som ung. Måtte sjekke ut litt på facebook og ser at en ung gutt har fått min oldefars navn. Det var kjekt å se :nikke: Søskenet mitt er venn med all slekta ser jeg :ler: 

Endret av Sola de
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Besteforeldrene mine har besøk av bestefars fetter fra Australia. Har ikke møtt denne fetteren tror jeg, men vi hadde besøk av foreldrene hans da jeg var liten. De bodde til vanlig i Storbritannia. Stor stas. Min oldefar sin lillebror. Han døde for 20 år siden nå, men var en hyggelig gammel mann :nikke: Både denne onkelen og ene søskenet til min bestefar bosatte seg i Storbritania som ung. Måtte sjekke ut litt på facebook og ser at en ung gutt har fått min oldefars navn. Det var kjekt å se :nikke: Søskenet mitt er venn med all slekta ser jeg :ler: 

Så spennende! Får du treffe ham du og? :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Så spennende! Får du treffe ham du og? :)

Mye mulig. Han har besøkt min grandtante som bor her også, så skal visst tilbake hit igjen før han drar videre :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Mye mulig. Han har besøkt min grandtante som bor her også, så skal visst tilbake hit igjen før han drar videre :)

Artig :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Artig :jepp:

Ja. Vet den eldre garde sender julekort til familien alle steder i verden, men jeg sender egentlig bare til nær familie, så har ikke noe form for kontakt med disse egentlig, men kjekt å få møtt dem, om det lar seg gjøre :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (7 minutter siden):

Ja. Vet den eldre garde sender julekort til familien alle steder i verden, men jeg sender egentlig bare til nær familie, så har ikke noe form for kontakt med disse egentlig, men kjekt å få møtt dem, om det lar seg gjøre :)

Veldig. Er det første gang han er i Norge?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Veldig. Er det første gang han er i Norge?

Det aner jeg ikke, men snakket nettopp med min mor i telefonen og hun hadde ikke møtt ham før, så kan være. Men litt rart for faren var ofte i Norge 🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig er jeg glad for å slippe stort familietreff med mange ukjente mennesker som jeg nesten må neie for. 
Jeg liker ikke sånt. Sola vår er veldig sosial og modig.  :klappe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Personlig er jeg glad for å slippe stort familietreff med mange ukjente mennesker som jeg nesten må neie for. 
Jeg liker ikke sånt. Sola vår er veldig sosial og modig.  :klappe: 

Går år og dag mellom hver gang jeg møter familien, så synes det er kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...