Sola de Skrevet 12. juni 2023 Forfatter #1861 Del Skrevet 12. juni 2023 I dag blir det baguette med reker, majones og sitron til middag. Tenkte først å ha loff, men kjøpte en baguette, så får bli det I morgen må jeg hente en pakke. Har bestilt stekepanner, jeg skal gi vekk i gave til et av sommerens bursdagsbarn i familien. Hele 9 familiemedlemmer er sommer og tidlig høst- barn, så er mange bursdager fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juni 2023 Forfatter #1862 Del Skrevet 13. juni 2023 Det er så alt for varmt ute. Hadde kledd på meg en tynn genser over hva som egentlig er en kjole, men på meg, blir det som en tunika i beste fall. Hvertfall, så var det litt overskyet, så tenkte det ville bli kaldt med bare den under, men Hadde vært mer enn nok. Var på en rema litt avsted og hentet stekepannene. Den store eska Synes det ofte brukes så unødvendig store esker på å sende ting. Ikke alle har bil. Kjøpte nye grandiosaen til middag i dag. Den er så god, den med soltørkede tomater og mozzarella Pleier å ha på litt ekstra ost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juni 2023 Forfatter #1863 Del Skrevet 13. juni 2023 Pappa: Ja, han er på din alder, sa han om en ung gutt i avisa. Er han vel ikke, er jo ung. ja, det er du og. Takk, men jeg er nok 15 år eldre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juni 2023 #1864 Del Skrevet 13. juni 2023 Sola de skrev (12 timer siden): Pappa: Ja, han er på din alder, sa han om en ung gutt i avisa. Er han vel ikke, er jo ung. ja, det er du og. Takk, men jeg er nok 15 år eldre Haha, den var du heldig med! Min far pleier å legge på noen år, for å være på den sikre siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #1865 Del Skrevet 14. juni 2023 Rumle skrev (13 timer siden): Haha, den var du heldig med! Min far pleier å legge på noen år, for å være på den sikre siden Hahahaha Skjønne faren din Han sa også at besteforeldrene mine hadde vært gift i noen og 40 år. 40? Hvor gammel er muttern spurte jeg. Det har du jammen rett i. De har vært gift i en evighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #1866 Del Skrevet 14. juni 2023 Har vært hos tannlegen. Null hull. Ble dyrt nok uten. De har steget prisene la jeg merke til. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #1867 Del Skrevet 14. juni 2023 Siden jeg hadde null hull så må det feires med favorittmaten til Karius og Baktus. De vil ha loff Med omelett, røkelaks og reker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #1868 Del Skrevet 14. juni 2023 Sola de skrev (1 time siden): Hahahaha Skjønne faren din Han sa også at besteforeldrene mine hadde vært gift i noen og 40 år. 40? Hvor gammel er muttern spurte jeg. Det har du jammen rett i. De har vært gift i en evighet Haha, til hans forsvar har han sikkert ganske mange å holde tellingen på Sola de skrev (1 time siden): Siden jeg hadde null hull så må det feires med favorittmaten til Karius og Baktus. De vil ha loff Med omelett, røkelaks og reker Kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #1869 Del Skrevet 14. juni 2023 Mens jeg satt på venterommet i formiddag, så kom denne på radioen Jeg ser for meg denne I`m blue da ba dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #1870 Del Skrevet 15. juni 2023 Det er så varmt. 28 grader er det inne nå og jeg klarer ikke få ned temperaturen. Får ikke sove. Senga er for varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #1871 Del Skrevet 15. juni 2023 Skal visst bli 27 grader her i dag. Det er så alt for varmt for meg. Får ikke kjølt meg ned noe som helst. Inne med alt åpent er det som i en sauna. Er meldt samme unnskyld ordbruken, drittværet en hel uke til Satt på balkongen fra klokken var 5 i morges frem til solen kom på den siden av huset for litt siden. Nå må jeg være inne frem til solen går ned. Å være ute er en ikkesak. Skjønner ikke helt hvordan folk klarer å oppholde seg i solen overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juni 2023 #1872 Del Skrevet 15. juni 2023 17 hours ago, Sola de said: Mens jeg satt på venterommet i formiddag, så kom denne på radioen I`m blue da ba dee Den sangen tror jeg er den første pop-sangen jeg kjøpte på CD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #1873 Del Skrevet 15. juni 2023 SVK skrev (1 time siden): Den sangen tror jeg er den første pop-sangen jeg kjøpte på CD. Mine første var en absolute music nr -cd og en av Oasis.What's the story morning glory. Kjøpte dem samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #1874 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurer på om jeg har tatt en medisin dobbel i dag I går tok jeg den i 14- tiden, så i morges tenkte jeg det var for tidlig å ta den, og i 10- tiden klarer jeg ikke å huske om jeg tok den. Tok den til middagen min, men er usikker på om jeg allerede har tatt den. Jeg pleier å ta den om morgenen vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juni 2023 #1875 Del Skrevet 15. juni 2023 10 minutter siden, Sola de said: Mine første var en absolute music nr -cd og en av Oasis.What's the story morning glory. Kjøpte dem samtidig. Ja, det var en sånn Absolute Music CD jeg kjøpte som min første CD og som hadde I'm blue dabadi dabada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #1876 Del Skrevet 15. juni 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Ja, det var en sånn Absolute Music CD jeg kjøpte som min første CD og som hadde I'm blue dabadi dabada. har nynnet på den sangen i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #1877 Del Skrevet 15. juni 2023 Skulle i boden min med en eske. Ut av en leilighet kom driftsleder og 2 rørleggere. Jeg har på meg en hvit singlet brettet oppunder pga varmen og en gjennomsiktig hvit sykkelbukse kunne ikke falt meg inn å la folk se meg kledd slik. Var helt stille i etasjen, så forventet ikke å møte på noen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. juni 2023 Forfatter #1878 Del Skrevet 16. juni 2023 Fant et bilde av meg fra jeg var barn. Det ble forstørret og hang på veggene hos begge sett med besteforeldre, så har sett det en million ganger. Tror jeg var 8 år på bildet. Jeg var et langt barn, så vokste tidlig ut av barneklær. Hadde en onkel og tante som jeg arvet klær etter ofte. Min tante var vel blitt 20 år ca på dette tidspunktet bildet ble tatt. Hun hadde hele vinteren strikket på en veldig fin genser til seg selv. Denne var flerfarget sommerlig mønsterstrikket i bomull. Min tante strikket i tillegg ganske stramt, så når hun ikke fikk på seg genseren etter den var ferdig, så fikk jeg den. Hadde beundret den så lenge, mens den var på strikkepinnene, så var superhappy. Genseren passet meg akkurat. Så ble den etter hvert vasket og den krympet så veldig. Fikk den ikke over hodet mitt en gang. Merkelig hva man husker av å se et enkelt bilde Lurer på hva som skjedde med den genseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. juni 2023 Forfatter #1879 Del Skrevet 16. juni 2023 Det er så varmt! Har alt åpent men er fremdeles 28 grader inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. juni 2023 Forfatter #1880 Del Skrevet 16. juni 2023 Kjøpte en bok på rema, forleden dag. Den franske fotografen av Natasha Lester. Leste den nettopp ferdig. Man blir så sugd inn i handlingen i bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå