Sola de Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #1641 Del Skrevet 7. mai 2023 Vurderer å kjøpe meg en skikkelig god lenestol og kvitte meg med sofaen min. Sofaen er så lav at man må ta sats for å reise seg når man sitter i den. Den er i skinn også, så man blir som klistret fast i den om man sitter med huden bar. Er bare klamt om sommeren. Har kjøpt nye bein til den for lenge siden, men jeg klarer ikke selv å få dem på selv, da sofaen er for tung for meg å løfte, så har ikke blitt gjort. Å skifte bein på den endrer ikke at den er i skinn. Når sola skinner på den, så blir den gloheit i tillegg Gjester pleier heller sjelden å sitte i den. Så å beholde den til besøk, er ikke et alternativ. Jeg har spisebordet i stuen, så folk sitter heller rundt det ved besøk enn i sofaen. Merkelig i grunn. I andre leiligheten jeg bodde i her, så var det i sofaen, jeg hadde der og rundt salongbordet folk alltid satt, men ikke her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. mai 2023 #1642 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) Sola de skrev (6 minutter siden): Vurderer å kjøpe meg en skikkelig god lenestol og kvitte meg med sofaen min. Sofaen er så lav at man må ta sats for å reise seg når man sitter i den. Den er i skinn også, så man blir som klistret fast i den om man sitter med huden bar. Er bare klamt om sommeren. Har kjøpt nye bein til den for lenge siden, men jeg klarer ikke selv å få dem på selv, da sofaen er for tung for meg å løfte, så har ikke blitt gjort. Å skifte bein på den endrer ikke at den er i skinn. Når sola skinner på den, så blir den gloheit i tillegg Gjester pleier heller sjelden å sitte i den. Så å beholde den til besøk, er ikke et alternativ. Jeg har spisebordet i stuen, så folk sitter heller rundt det ved besøk enn i sofaen. Merkelig i grunn. I andre leiligheten jeg bodde i her, så var det i sofaen, jeg hadde der og rundt salongbordet folk alltid satt, men ikke her inne. hvis jeg bodde ville jeg hatt møbler fra 60-tallet...og 20 toms fargetv.( selv om DET ikke var vanlig på 60-tallet ) brune parkettvegger med koøyne vinduer..må ha litt følelsen av å være ferge-passasjer..er ikke vestlending uten.. Endret 7. mai 2023 av Baktus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. mai 2023 #1643 Del Skrevet 7. mai 2023 Sola de skrev (1 time siden): God morgen Er noen som vasker klær før meg i dag. Jeg trodde jeg var førstemann, så gikk ned for å se. Vedkommende var der. Sa han skulle bli tidlig ferdig. Lov å håpe. Har sååååååååååååå mye som må vaskes. Har etterslep fra forrige uke, som vil forplante seg videre til neste 😕 Tror det vil bli en varm dag i dag. Satt på balkongen litt mens jeg hadde balkongdøra på vid gap for å få luftet litt. Må snart ha fuglenetting på ripsbærbuskene. Har tatt noen fugler allerede på fersken i å være litt for interessert i dem. Plommetreet mitt ser ikke ut til å få noe som helst av plommer i år. Gidder ikke å ha et svært tre, bare for å ha det, så mye mulig jeg kasserer det. Kjenner ingen med hage her, så ingen som kan ta det i mot heller. Jeg kommer med finn.no igjen jeg.... hvis jeg forstår rett at du mener kaste det. Hvis det er et sunt og levende tre så heller gi det bort, det koster kjempe mye å kjøpe et tre, så noen blir ekstremt glad for det, evt du kan ta litt for det, tror noen gladelig gir litt for et stort tre. Og det får hverfall leve. 🌳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #1644 Del Skrevet 7. mai 2023 Baktus skrev (6 timer siden): hvis jeg bodde ville jeg hatt møbler fra 60-tallet...og 20 toms fargetv.( selv om DET ikke var vanlig på 60-tallet ) brune parkettvegger med koøyne vinduer..må ha litt følelsen av å være ferge-passasjer..er ikke vestlending uten.. Synes jeg ser det for meg Møbler ble den gang laget for å vare. Ikke som i dag, hvor ting faller sammen etter kort tid. Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Jeg kommer med finn.no igjen jeg.... hvis jeg forstår rett at du mener kaste det. Hvis det er et sunt og levende tre så heller gi det bort, det koster kjempe mye å kjøpe et tre, så noen blir ekstremt glad for det, evt du kan ta litt for det, tror noen gladelig gir litt for et stort tre. Og det får hverfall leve. 🌳 Er det interesse for trær der da? Er svært tungt Måtte bruke tralle for å få det av andre balkongen det sto på, og det har blitt dobbelt så stort siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #1645 Del Skrevet 7. mai 2023 Ble pizza med creme fraiche, rødløk, gul paprika, ananas, kyllinglårfiletbiter og mozarella til middag i dag. Ble kanskje litt for mye ananas på. Er så lenge siden jeg har spist ananas på pizza, så overdrev det nok litt. Synes pizzaen i går smakte bedre. Den var liksom helt perfekt, mens denne ble litt midt på treet. Men fine er at jeg har alt jeg trenger, så mulig det blir Rumle- pizza i morgen også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2023 #1646 Del Skrevet 7. mai 2023 Sola de skrev (42 minutter siden): Ble pizza med creme fraiche, rødløk, gul paprika, ananas, kyllinglårfiletbiter og mozarella til middag i dag. Ble kanskje litt for mye ananas på. Er så lenge siden jeg har spist ananas på pizza, så overdrev det nok litt. Synes pizzaen i går smakte bedre. Den var liksom helt perfekt, mens denne ble litt midt på treet. Men fine er at jeg har alt jeg trenger, så mulig det blir Rumle- pizza i morgen også Oooh nå fikk jeg lyst på pizza og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #1647 Del Skrevet 7. mai 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Oooh nå fikk jeg lyst på pizza og Ja, er du som er flinke pizzakokken Får alltid skryt når jeg lager Rumle- pizza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2023 #1648 Del Skrevet 7. mai 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Ja, er du som er flinke pizzakokken Får alltid skryt når jeg lager Rumle- pizza Haha så bra! Pizza er alltid godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #1649 Del Skrevet 7. mai 2023 Kanskje jeg skal unne meg en stor pizza og ny sørlandsis på st.hansaften... Jeg har begynt å planlegge, for fremover går det fort mot sommer nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2023 #1650 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Kanskje jeg skal unne meg en stor pizza og ny sørlandsis på st.hansaften... Jeg har begynt å planlegge, for fremover går det fort mot sommer nå. Har du prøvd den med biter av jordbærkronesis i? Den var veldig god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #1651 Del Skrevet 7. mai 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Har du prøvd den med biter av jordbærkronesis i? Den var veldig god Åjadda... De har fått en nå som har eksistert som porsjonsis før, men nå er den i 1,25-boks: En av favorittene for lenge siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2023 #1652 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Åjadda... De har fått en nå som har eksistert som porsjonsis før, men nå er den i 1,25-boks: En av favorittene for lenge siden. Husker de godt, har plyndret fryseren for en del av de i min oppvekst, selv om de aldri var min favoritt, så gikk de ned i nøden Jeg likte best de sjokoladebitene som samlet seg i de fordypningene i bunnen på formene, husker du? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #1653 Del Skrevet 7. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Husker de godt, har plyndret fryseren for en del av de i min oppvekst, selv om de aldri var min favoritt, så gikk de ned i nøden Jeg likte best de sjokoladebitene som samlet seg i de fordypningene i bunnen på formene, husker du? Javisst! De brukte jeg en liten teskje for å få hele ut på slutten...ja, for jeg spiste meg jo nedover i dem. Kunne ikke småsmelte dem først, vende dem oppned og la dem skli på hodet ned på tallerkenen. Hvis du skjønner hva jeg mener? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2023 #1654 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Javisst! De brukte jeg en liten teskje for å få hele ut på slutten...ja, for jeg spiste meg jo nedover i dem. Kunne ikke småsmelte dem først, vende dem oppned og la dem skli på hodet ned på tallerkenen. Hvis du skjønner hva jeg mener? Ja, det gjorde jeg og, mens jeg gledet meg til bunnen! Har du prøvd den nye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #1655 Del Skrevet 7. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, det gjorde jeg og, mens jeg gledet meg til bunnen! Har du prøvd den nye? Nei, jeg har is og snopstopp frem til st. hans...derfor planlegger jeg lengtende menyen allerede nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2023 #1656 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, jeg har is og snopstopp frem til st. hans...derfor planlegger jeg lengtende menyen allerede nå. Du må gi en lyd når du har prøvesmakt, hvis du godkjenner så skal jeg vurdere å prøve den, men kun av nostalgiske årsaker! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #1657 Del Skrevet 7. mai 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Du må gi en lyd når du har prøvesmakt, hvis du godkjenner så skal jeg vurdere å prøve den, men kun av nostalgiske årsaker! Den er grei! Jeg...ehh...skal også bare smake av nostalgiske årsaker...hver eneste gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2023 #1658 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Den er grei! Jeg...ehh...skal også bare smake av nostalgiske årsaker...hver eneste gang. Den e go! Endret 7. mai 2023 av Rumle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #1659 Del Skrevet 8. mai 2023 Satt og så på hyllestkonsert til Charles på nett-tv. Mine gamle favoritter avsluttet showet. Hvor lenge kan de kalle seg for take that når snart halve bandet ikke er der. Robbie Williams kommer og går, men nå manglet også Jason Orange. Bra var det hvertfall at de syngte sanger, hvor hver av de gjenstående hadde vokal på originalen også Never forget har jeg ikke hørt siden jeg var barn, men kunne den fremdeles utenat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #1660 Del Skrevet 8. mai 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå