Sola de Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #1261 Del Skrevet 5. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Bare et lite vennlig lyspunkt i søndagen...hyggelig å se på om ikke en skal kjøpe. https://www.tilbords.no/serviser/serier/arabia/#40635 Der minnet du meg på at jeg må hente forhåndbestillingen min når den er klar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2023 #1262 Del Skrevet 6. mars 2023 Bra å kunne minne på gode ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #1263 Del Skrevet 6. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Bra å kunne minne på gode ting. jeg skulle jo gå innom butikken og spørre pent om jeg kunne få hente den I dag i stedet for i morgen når den utgis :/ hadde liksom ikke tenkt meg den veien mer denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #1264 Del Skrevet 6. mars 2023 Var innom søstrene grene. Fant dette her Så fin koralldekor Har satt den oppå et lavere skap jeg har alt mulig rart oppå. Kunne passet fint til å legge nøklene sine på, f.eks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #1265 Del Skrevet 6. mars 2023 Kjøpte en interiørmalingsboks der også. Ble litt nysgjerrig på kvaliteten. Kjøpte en lakk på panduro i forfjor, som jeg lakkerte en stol som står ute med Den ser helt for jævlig ut, så elendig lakk, til tross for at den var til utendørs bruk. Tenkte å pusse vekk lakken og male den rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #1266 Del Skrevet 6. mars 2023 Må nok ha en lakk utenpå tenker jeg, men har noe greier ment til båt i boden, så det vil nok passe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2023 #1267 Del Skrevet 6. mars 2023 Å male er litt ålreit. Fornying hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #1268 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Å male er litt ålreit. Fornying hjelper. Alternativet er å kassere stolen. Den er egentlig en spisestol fra landet. Har to stoler i boden og 2 på balkongen. De var alle ubehandlet, så jeg lakkerte den ene av balkongstolene. Det begynte å regne, så ble aldri til at jeg lakkerte den andre. Men uten lakk, den ser bare så superfin ut nå. Treverket er blitt sånn utsatt for vær- vakkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #1269 Del Skrevet 7. mars 2023 God morgen forresten Jeg var og handlet på rema i det de åpnet i morges. Så digg det er å handle når man har hele butikken for seg selv. Kjøpte noen gule vridde lys. Så billige de er der i forhold til hvor jeg kjøpte noen rosa tilsvarende lys. 39 kr på rema og 129 på interiørbutikken. De hadde lysene i rosa og i grønt også, men jeg har rosa vridde lys og grønne har jeg vanlige stearinlys i, så det trengte jeg ikke. Kjøpte også et kubbelys jeg skal dekorere. Blir pent. Skal se i serviettsamlingen min ( jeg har visst en samling, fant jeg ut, da jeg letet etter passet mitt- som fremdeles er borte.. Jeg legger vekk vakre servietter og har blitt en del) etter et pent motiv og lime på med decoupagelim. Nå blir det snart frokost. Nystekt bagutte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #1270 Del Skrevet 7. mars 2023 Har tatt deler av oppvasken. Bestikk, kasseroller, asjetter og middagstallerkener. Har vært litt vrient å stå på ene foten siste uken pga jeg tråkket på noe. Fant etter en uke ut at det var en glassbit. Huden er svært tynn under foten, så er litt ubehagelig å stå på den fremdeles, men har funnet fram crocs og skecherssko som er supermyke å gå i, så får ha dem på frem til huden er normal igjen når jeg står og går. Nå er koppen min klar til henting og Synes den er så fin 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 #1271 Del Skrevet 7. mars 2023 Fin sommerkopp. / Rart at all mote er borte noen tiår og så returnerer det. Vridde lys er fint det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #1272 Del Skrevet 7. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fin sommerkopp. / Rart at all mote er borte noen tiår og så returnerer det. Vridde lys er fint det. Synes den er nydelig Husker da jeg var på klassetur i England på videregående at jeg fant slike vridde lys på en butikk vi var innom. Kjøpte med meg hjem i gave til muttern. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 #1273 Del Skrevet 7. mars 2023 Litt stilren luksus må en unne seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #1274 Del Skrevet 7. mars 2023 Noen var så elskverdig å hente koppen for meg Var 48- timers hentefrist og jeg skal ikke den veien mer denne uken. Er så ekstremt kaldt for tiden. Fryse i hjel- temperatur Ser det er meldt minusgrader i lange tider fremover. Hvor i alle dager ble våren av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2023 #1275 Del Skrevet 7. mars 2023 Sola de skrev (10 timer siden): Har tatt deler av oppvasken. Bestikk, kasseroller, asjetter og middagstallerkener. Har vært litt vrient å stå på ene foten siste uken pga jeg tråkket på noe. Fant etter en uke ut at det var en glassbit. Huden er svært tynn under foten, så er litt ubehagelig å stå på den fremdeles, men har funnet fram crocs og skecherssko som er supermyke å gå i, så får ha dem på frem til huden er normal igjen når jeg står og går. Nå er koppen min klar til henting og Synes den er så fin Søt kopp!! Holdt på å si at hemulen er min favoritt, så kom jeg på at han er jo en blomsterelsker, kanskje jeg er en liten hemul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #1276 Del Skrevet 8. mars 2023 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Søt kopp!! Holdt på å si at hemulen er min favoritt, så kom jeg på at han er jo en blomsterelsker, kanskje jeg er en liten hemul. Kanskje du er. Synes den er så fargerik og fin. Har vært ganske kjedelige kopper en stund, så kjekt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #1277 Del Skrevet 8. mars 2023 I dag har jeg vært på butikken og handlet inn for noen dager. Er meldt snø, så fant det best å få ting i hus før snøen kommer. Blir ovnsstekt torskeloin med stekt løk, mandelpotet til middag 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2023 #1278 Del Skrevet 8. mars 2023 Sola de skrev (På 7.3.2023 den 17.55): Er så ekstremt kaldt for tiden. Fryse i hjel- temperatur Ser det er meldt minusgrader i lange tider fremover. Hvor i alle dager ble våren av? Var ni og en halv minus hos meg i natt og mat/drikke jeg hadde stående på verandaen...var ikke fornøyde. Godt jeg hadde tatt inn frukt og grønt kvelden før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #1279 Del Skrevet 8. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Var ni og en halv minus hos meg i natt og mat/drikke jeg hadde stående på verandaen...var ikke fornøyde. Godt jeg hadde tatt inn frukt og grønt kvelden før. Det er bare aaaaaalt for kaldt Alt blir ødelagt. Husker da jeg var ung og på stevne. En av reiselederne hang en pose med brus, melk osv ut av vinduet for å holde kaldt. Det kom mange minusgrader og alt var blokkfrossent. Brusflaskene var sprukket, så frossen brus- griseri overalt i posen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. mars 2023 Forfatter #1280 Del Skrevet 9. mars 2023 God morgen Har tørket støv, støvsuget, vasket i vindusveggen. Er et lite husarbeid- mareritt hver gang. Er hele bredden på stuen min som er vindu. Samler seg så mye svevestøv og annet støv superfort. Var nesten som jeg syntes det ble støvete mens jeg holdt på å vaske. Har ryddet og vasket oppå et rundt marmorbord fra jeg var liten, som jeg i andre leiligheten brukte som salongbord. Stua her inne var så stor, så jeg kjøpte et avlangt salongbord, som jeg skulle bruke som bord ved sofa, så skulle runde bordet stå ved lenestolen. Vel. Hadde seg sånn at jeg syntes avlange salongbordet ble i veien ved sofaen, så jeg har satt det inntil skjenken og har vel egentlig kun brukt det til å sitte ved når jeg holder på med malingsgriseriet mitt. (bordet var dekket til) Jeg har gjort litt diy med det ellers, men er tid for endring på det. Har noe greier jeg skal lage til, så da får det bli i samme stil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå