Sola de Skrevet 2. mars 2023 Forfatter #1241 Skrevet 2. mars 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Ja? Tenkte du kanskje ville like den! Men, jeg synes den var fryktelig dyr for en vannkoker da. Bra du har funnet en i alle fall! Jeg bruker vannkoker flere ganger om dagen, så gjør ikke noe om den koster litt, om den varer like lenge som den jeg ødela. 1
Rumle Skrevet 2. mars 2023 #1242 Skrevet 2. mars 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Jeg bruker vannkoker flere ganger om dagen, så gjør ikke noe om den koster litt, om den varer like lenge som den jeg ødela. Ser den 1
Sola de Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #1243 Skrevet 3. mars 2023 God morgen I dag har jeg vært og hentet pakke med blant annet nye pensler i Jeg kjøper ikke pensler så ofte. Når jeg først gjør, så behandler jeg dem pent i mange år. Nå hadde jeg rotet vekk dem jeg hadde. Eller jeg tror jeg nå vet hvor de er hen, men glemt var det når jeg letet etter dem. I alle fall. Har holdt på med malingsgriseriet mitt stort sett siste årene, så pensler har ikke blitt brukt så mye. Har funnet en og annen pensel, som jeg har brukt til akvarell, men ikke hele samlingen min med pensler. Tror ikke jeg har sett dem siden jeg bodde i andre leiligheten. Og om det er tilfelle, så ligger de nok i en liten kommode jeg har, som jeg vet er stappfull av hobbyting Er ganske sikker på at det er der de er, men å åpne dem kommoden, blir bare til å gi meg masse ideer over ting å lage, så best å holde seg unna... Ignorere gamle spisebordet mitt som oppå seg har en ca 70 cm i høyden full av hobbyting som skal lages Jeg falt selvsagt for fristelsen og tittet innom hobbybutikkene mine Venter fremdeles en pakke, men da er det stopp for nå 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2023 #1244 Skrevet 3. mars 2023 Men du Sola? Har du Instagram og legger ut verkene dine kanskje? Det hadde vært hyggelig å se...
Sola de Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #1245 Skrevet 3. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Men du Sola? Har du Instagram og legger ut verkene dine kanskje? Det hadde vært hyggelig å se... Jeg har instagram, men den er lukket. Brukes ikke. Fra jeg får melding der fra noen til jeg leser det går det gjerne sånn 33 uker, som det sto på forrige
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2023 #1246 Skrevet 3. mars 2023 Jammen...kanskje du kunne lage en helt nøytral en som bare var til kunst og ingenting annet - umulig å finne ut hvem eller hvor du holder til...og bare til glede for oss fansen? *Hoppen og Ordet gir seg ikke så lett nei * 1
Sola de Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #1247 Skrevet 3. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Jammen...kanskje du kunne lage en helt nøytral en som bare var til kunst og ingenting annet - umulig å finne ut hvem eller hvor du holder til...og bare til glede for oss fansen? *Hoppen og Ordet gir seg ikke så lett nei * Nei takk. Er for lite aktiv på slikt til at jeg gidder. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2023 #1248 Skrevet 3. mars 2023 Ok. Ordet vurderer å spare til en drone og hemmeligspionere på Solas hemmelige arbeider. 1
Sola de Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #1251 Skrevet 3. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Ok. Ordet vurderer å spare til en drone og hemmeligspionere på Solas hemmelige arbeider. Jeg har/ hadde 2 stk. Usikker på om jeg har dem fremdeles Fløy vegg i mellom Rumle skrev (5 timer siden): God helg og til Sola og de utrettelige God helg! Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, det stemmer; god fredag Sola. 🌹 God helg! 1
Sola de Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #1252 Skrevet 3. mars 2023 Har sett på mesterens mester. De er rå! Alle hadde vel forventet at Tufte skulle vinne, men han fikk jaggu kamp av Holthe! Synes egentlig hun var bedre enn ham. Hun var vel hele tiden på topp, mens Tufte hadde øvelser han gjorde det helt elendig i.
Sola de Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #1253 Skrevet 4. mars 2023 Har vært og hentet pakke. Er det vanlig å måtte oppgi siste sifferne av personnummer for å få pakker utlevert fra Elkjøp, Power osv? Spurte om det var siste sifferne i fødselsdato, men nei var personnummer. Hva faen Bestiller ikke derfra igjen. Har hentet større og dyrere ting før uten å måtte oppgi det
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2023 #1254 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Nei, det er ikke vanlig. Har du oppgitt personnummer i utgangspunktet der? Handlet på krita eller noe? Iler til og forklarer om noe er uklart: Å "krite" betyr strengt tatt det samme som å låne. Å "kjøpe på krita" vil si å få varen først, og betale senere. Du kan sammenligne det med kreditt, eller en løpende regning. Endret 4. mars 2023 av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #1255 Skrevet 4. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Nei, det er ikke vanlig. Har du oppgitt personnummer i utgangspunktet der? Handlet på krita eller noe? Iler til og forklarer om noe er uklart: Å "krite" betyr strengt tatt det samme som å låne. Å "kjøpe på krita" vil si å få varen først, og betale senere. Du kan sammenligne det med kreditt, eller en løpende regning. Nei. Har aldri gjort det før der. På post i butikk et annet sted måtte jeg da jeg hentet telefonen min registrere legitimasjon. Betalte som vanlig på nettet. Skulle hente pakken hvor jeg henter alle fra postnord og de måtte ha siste sifferne i personnummeret. Var en ung gutt der. Håper han tok feil, og det egentlig var fødselsdato de trengte. Der jeg kjøpte aner jo fint lite hva mitt personnummer er, så kunne vel skrevet hva som helst? Nå var det ikke andre kunder der, men hadde ikke likt å stått i verste rushtiden og opplyst om siffer i personnummer 1
Rumle Skrevet 4. mars 2023 #1256 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Sola de skrev (1 time siden): Nei. Har aldri gjort det før der. På post i butikk et annet sted måtte jeg da jeg hentet telefonen min registrere legitimasjon. Betalte som vanlig på nettet. Skulle hente pakken hvor jeg henter alle fra postnord og de måtte ha siste sifferne i personnummeret. Var en ung gutt der. Håper han tok feil, og det egentlig var fødselsdato de trengte. Der jeg kjøpte aner jo fint lite hva mitt personnummer er, så kunne vel skrevet hva som helst? Nå var det ikke andre kunder der, men hadde ikke likt å stått i verste rushtiden og opplyst om siffer i personnummer Men, oppga du det? Det hadde jeg nektet. Tror jeg ville kontaktet de og spurt hvorfor du ble spurt om det, for sikkerhetd skyld. Jeg har aldri opplevd det før i alle fall. Viste du legitimasjon og? Endret 4. mars 2023 av Rumle
Sola de Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #1257 Skrevet 4. mars 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Men, oppga du det? Det hadde jeg nektet. Tror jeg ville kontaktet de og spurt hvorfor du ble spurt om det, for sikkerhetd skyld. Jeg har aldri opplevd det før i alle fall. Viste du legitimasjon og? Nei viste ikke legitimasjon. Jeg trykket dem inn og så på enter på maskinen deres, men tallene sto jo der for han i kassa å se når jeg ga ham den tilbake. Det likte jeg ikke. Kunne i det minste blitt skjult. 1
Sola de Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #1258 Skrevet 4. mars 2023 Kan ikke skjønne hvorfor man skal oppgi slik info for et usselt kjøkkenapparat
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2023 #1259 Skrevet 5. mars 2023 Jeg hadde nektet jeg også. Skal ikke være slumsete med det nummeret der.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2023 #1260 Skrevet 5. mars 2023 Bare et lite vennlig lyspunkt i søndagen...hyggelig å se på om ikke en skal kjøpe. https://www.tilbords.no/serviser/serier/arabia/#40635
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå