Rumle Skrevet 12. februar 2023 #1141 Skrevet 12. februar 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Hjemme, hadde jeg Jamie Redknapp, Alan Shearer, Steve McManaman, Robbie Fowler, take that i skjønn forening. På ungdomspikerommet mitt og fullstendig guttegal Sola blitt, så var det bare fotballkjekkasene plass til Synes jeg ser det 1
Sola de Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #1142 Skrevet 12. februar 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Synes jeg ser det Og David Beckham. Han var superkjekk. Han fikk jeg faktisk autografen til en gang Manchester United var i Norge. Phil Neville, Roy Keane, Solskjær, Berg og noen til jeg ikke helt husker navnene på. 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #1143 Skrevet 12. februar 2023 Sola de skrev (30 minutter siden): Spiller du eller spilte du fotball? Jeg drev med fotball som "holde seg i form"- idrett mellom sesongene for min hovedidrett. Ja spilte litt. Men var ikke særlig god. Hadde ganske god teknikk men elendig spilleforstålelse. Hva var din hovedidrett?
Sola de Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #1144 Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (5 timer siden): Ja spilte litt. Men var ikke særlig god. Hadde ganske god teknikk men elendig spilleforstålelse. Hva var din hovedidrett? Kan ikke skrive det her. Blir for gjenkjennelig.
Sola de Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #1145 Skrevet 12. februar 2023 Hører sjelden på radio, så først i går hørte jeg denne, på tv Fin sang 1
Rumle Skrevet 12. februar 2023 #1146 Skrevet 12. februar 2023 Sola de skrev (28 minutter siden): Hører sjelden på radio, så først i går hørte jeg denne, på tv Fin sang Den er så fin!
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #1147 Skrevet 12. februar 2023 Sola de skrev (1 time siden): Kan ikke skrive det her. Blir for gjenkjennelig. Ok. Ble nysgjerrig. Hvis du vil skrive det på PM lover jeg å ikke si det til noen.
Sola de Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #1149 Skrevet 13. februar 2023 Har vært på behandling. Fikk massasje i dag. Det er vondt det. Etterpå gikk jeg på kjøpesenteret og kjøpte masse maling og lerreter. Kjekt å ha tilgjengelig til når jeg kjeder meg 2
Sola de Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #1151 Skrevet 15. februar 2023 NYYYYYYYYYE MUMMIKOPPER!!!! Jeg må ha hemulkoppen i samlingen min. Så fine farger! 2
Sola de Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #1152 Skrevet 15. februar 2023 Rumle skrev (På 14.2.2023 den 10.14): 🌼🌻🌻🌼 1
Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2023 #1153 Skrevet 15. februar 2023 Sola de skrev (3 minutter siden): NYYYYYYYYYE MUMMIKOPPER!!!! Jeg må ha hemulkoppen i samlingen min. Så fine farger! Hemulen må jeg jo nesten ha og... 2
Sola de Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #1154 Skrevet 15. februar 2023 Mottok noe påskepynt i posten i dag. Hva er greia med å sende knuselige ting i en plastpose Før fikk man alltid ting sendt i esker. Får det av og til fremdeles, men synes mange kjeder sender ting i poser. Ville ikke kanskje spilt noen rolle uansett. Jeg hadde bestilt noen eggeglass blant annet. Klarte å miste ene i gulvet Har limt det sammen, men ble ikke noe pent, så får se hva jeg gjør med det.
Sola de Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #1155 Skrevet 15. februar 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hemulen må jeg jo nesten ha og... Den ser så søt ut den koppen Mye penere denne koppen en den gamle. Er ny mummipappa- kopp også, men den vil jeg ikke ha. 2
Sola de Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #1156 Skrevet 15. februar 2023 I dag er dagen. Knuste først eggeglasset. Så knuste jeg to vanlige glass mens jeg lagde middag 😕 Rev også ned en deodorant som sto i en hylle også, men den knuste heldigvis ikke. 1
Rumle Skrevet 15. februar 2023 #1157 Skrevet 15. februar 2023 Sola de skrev (2 timer siden): NYYYYYYYYYE MUMMIKOPPER!!!! Jeg må ha hemulkoppen i samlingen min. Så fine farger! Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Hemulen må jeg jo nesten ha og... Sola de skrev (2 timer siden): Den ser så søt ut den koppen Mye penere denne koppen en den gamle. Er ny mummipappa- kopp også, men den vil jeg ikke ha. Den Hemulen koppen likte jeg og, selv om den er gul! Jeg så noen andre kopper med Mumi på her en dag, de hadde bokstaver på og tok 4dl, da ble jeg mer interessert med en gang, for jeg elsker svære kopper, er de offisielle mumi-krus også? Sola de skrev (24 minutter siden): I dag er dagen. Knuste først eggeglasset. Så knuste jeg to vanlige glass mens jeg lagde middag 😕 Rev også ned en deodorant som sto i en hylle også, men den knuste heldigvis ikke. 1
Rumle Skrevet 15. februar 2023 #1158 Skrevet 15. februar 2023 Glemte bilde; Den synes jeg var veldig søt Men, man bør kanskje hete noe på L for å kjøpe den? 1
Sola de Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #1159 Skrevet 15. februar 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Den Hemulen koppen likte jeg og, selv om den er gul! Jeg så noen andre kopper med Mumi på her en dag, de hadde bokstaver på og tok 4dl, da ble jeg mer interessert med en gang, for jeg elsker svære kopper, er de offisielle mumi-krus også? Rumle skrev (2 timer siden): Glemte bilde; Den synes jeg var veldig søt Men, man bør kanskje hete noe på L for å kjøpe den? De er fra Arabia, så antar de er offisielle LOVE og HOME er det bokstavkoppene skal stave. Skulle gjerne vært hele alfabetet, så kunne folk ha kjøpt sin forbokstav Vil du ha L- koppen så kjøp den Veldig fin den Hemulen- koppen. Så fin blomst på ene siden. Likte at den er gul. Gult er kult i Solas verden 1
Sola de Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #1160 Skrevet 15. februar 2023 Skal være en del andre mummikopper, som også skal ta 4 dl 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå