Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

:dåne: Vær så snill å være utsolgt sier jeg bare :ler: Håper de er utsolgt! :dåne: Jeg har ikke godt av å kjøpe den der. 

Var på jobb, da verden ble nedstengt. Jeg er allergisk mot en hel del, og siden jeg hadde sår hals, ble jeg sykemeldt i 14 dager. Var allergisk reaksjon, men fikk ikke komme tilbake på jobb, før det var gått to uker. 

Ja da var du sykemeldt lenge 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

...og det betyr bare at den neste store, DIGRE pandemien kommer nærmere og nærmere hver eneste dag. :plystre:

Har hørt/sett/ lest det jeg og. 

Maskinfører skrev (1 time siden):

Ja da var du sykemeldt lenge 

Gikk over raskt, men sjefen lot meg ikke komme før etter to uker. Hadde aldri trodd det skulle vare så lenge, pandemien. Etter hvert begynte vi å bruke munnbind hele dagen på jobb. Har faktisk liggende munnbind i veska mi fremdeles. Før i tiden var det bare turister fra Asia, som brukte munnbind. Nå virker det, som folk er kjappe med å finne dem frem om nødvendig. 

• Hjerte 1
Skrevet

Middagen spist. Ble grillpølser, pommes frites, middelhavssalat og hjemmelaget dressing. Kjøpte en 3- pk med grillpølser forrige uke. Må få delt dem opp og lagt i fryseren. Når den er spist litt tom. Har fylt den opp med brød og rundstykker, så ikke plass til noe mer.

Skrevet

:dåne: Fikk tilsendt et bilde, tatt av meg hos frisøren for 10 år siden. Der brukte frisøren glattetang uten å spørre. Første og siste gang i historien jeg hadde helt slett hår. Ser veldig rar ut med glatt hår :ler: Mitt hår har alltid vært alt annet enn slett :ler: Husker at innen jeg var kommet meg hjem, så var håret tilbake til sing gode gamle høysåte igjen :fnise: 

Skrevet

Et vakkert indre kler hva det skal være og det tror jeg på når det gjelder deg, Sola mi.  :nikke: 

Skrevet
Sola de skrev (4 timer siden):

Har hørt/sett/ lest det jeg og. 

Gikk over raskt, men sjefen lot meg ikke komme før etter to uker. Hadde aldri trodd det skulle vare så lenge, pandemien. Etter hvert begynte vi å bruke munnbind hele dagen på jobb. Har faktisk liggende munnbind i veska mi fremdeles. Før i tiden var det bare turister fra Asia, som brukte munnbind. Nå virker det, som folk er kjappe med å finne dem frem om nødvendig. 

Ja men det var bra det da 😀 ja det er nok slitsomt og bruke munnbind ja stemmer det var mange turister som brukte det ja det er de 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...