Maskinfører Skrevet 15 timer siden #8901 Skrevet 15 timer siden Sola de skrev (2 timer siden): Vær så snill å være utsolgt sier jeg bare Håper de er utsolgt! Jeg har ikke godt av å kjøpe den der. Var på jobb, da verden ble nedstengt. Jeg er allergisk mot en hel del, og siden jeg hadde sår hals, ble jeg sykemeldt i 14 dager. Var allergisk reaksjon, men fikk ikke komme tilbake på jobb, før det var gått to uker. Ja da var du sykemeldt lenge
Sola de Skrevet 14 timer siden Forfatter #8902 Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ...og det betyr bare at den neste store, DIGRE pandemien kommer nærmere og nærmere hver eneste dag. Har hørt/sett/ lest det jeg og. Maskinfører skrev (1 time siden): Ja da var du sykemeldt lenge Gikk over raskt, men sjefen lot meg ikke komme før etter to uker. Hadde aldri trodd det skulle vare så lenge, pandemien. Etter hvert begynte vi å bruke munnbind hele dagen på jobb. Har faktisk liggende munnbind i veska mi fremdeles. Før i tiden var det bare turister fra Asia, som brukte munnbind. Nå virker det, som folk er kjappe med å finne dem frem om nødvendig. 1
Sola de Skrevet 14 timer siden Forfatter #8903 Skrevet 14 timer siden Middagen spist. Ble grillpølser, pommes frites, middelhavssalat og hjemmelaget dressing. Kjøpte en 3- pk med grillpølser forrige uke. Må få delt dem opp og lagt i fryseren. Når den er spist litt tom. Har fylt den opp med brød og rundstykker, så ikke plass til noe mer.
Sola de Skrevet 12 timer siden Forfatter #8904 Skrevet 12 timer siden Fikk tilsendt et bilde, tatt av meg hos frisøren for 10 år siden. Der brukte frisøren glattetang uten å spørre. Første og siste gang i historien jeg hadde helt slett hår. Ser veldig rar ut med glatt hår Mitt hår har alltid vært alt annet enn slett Husker at innen jeg var kommet meg hjem, så var håret tilbake til sing gode gamle høysåte igjen
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #8905 Skrevet 11 timer siden Et vakkert indre kler hva det skal være og det tror jeg på når det gjelder deg, Sola mi.
Maskinfører Skrevet 10 timer siden #8906 Skrevet 10 timer siden Sola de skrev (4 timer siden): Har hørt/sett/ lest det jeg og. Gikk over raskt, men sjefen lot meg ikke komme før etter to uker. Hadde aldri trodd det skulle vare så lenge, pandemien. Etter hvert begynte vi å bruke munnbind hele dagen på jobb. Har faktisk liggende munnbind i veska mi fremdeles. Før i tiden var det bare turister fra Asia, som brukte munnbind. Nå virker det, som folk er kjappe med å finne dem frem om nødvendig. Ja men det var bra det da 😀 ja det er nok slitsomt og bruke munnbind ja stemmer det var mange turister som brukte det ja det er de 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå