Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eldre dyr fortjener en ny sjanse i sin alderdom...om en kan få det til. Jeg hadde gjerne tatt til meg en gammel hund f.eks. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Åååå...jeg blir nostalgisk når jeg tenker på alle dyrene som jeg har kjent godt i mitt liv. 😢 
Håper dere kan få dere en slik god venn om en stund, begge to.  

Hadde vært fint, men tror ikke det blir for meg. Ikke valp hvertfall. 

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Ja den hunden passer meg 🐕😀 ja vi beholdt de selv siden dyrebeskyttelsen ville bare avlive dem da de var født i garasjen til naboen ringte en fyr som ville ha dem han kunne ta de med en gang selv om de ikke hadde åpnet øynene ennå skulle sikkert ha de til slangemat som pappa sa ☹️ så da behold vi de og ga de navnene mor Fia Lussi Susi Maja Frida Mons og Tassen 😀😻 ja er trist når puser blir påkjørt ene katten vi tok til oss i 2005 Tussi ble påkjørt ja det er mye selskap i en hund Ronja ble 17 år 🐕

Slangemat :grine: Bra dere beholdt dem selv :nikke: 17 år :rodmer: Jeg er svak for seniorhunder. De er så vise og kloke :nikke: 

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Eldre dyr fortjener en ny sjanse i sin alderdom...om en kan få det til. Jeg hadde gjerne tatt til meg en gammel hund f.eks. 

:nikke: Jeg vurderte å ta til meg en førerhund, som skulle ut av tjeneste for noen år siden. De som hadde den som unghund, hadde fått seg ny hund, men etter en stund, ville de han den likevel. Liker seniorhunder. En valp er nok en håndfull og vel så det. Blir jo, som et lite barn nesten, mens en seniorhund :rodmer: Siste min var gammel så lenge, så ble nok litt for godt vant til bedagelige livet med seniorhund. Som ung, var hun en virvelvind, men ble voksen hun også :fnise:  

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har sett mange snutter på nett om gamle hunder som folk ikke vil ha lengre og vil ha dem avlivet, 
kun fordi de ikke er spennende lengre. Jeg blir så trist på hundenes vegne. De kan ha gode år foran seg, 
men trenger en snill person (eller to) som vil forbarme seg over den og forstå situasjonen med alderdom. *snufs* 

Skrevet
Sola de skrev (5 timer siden):

Hadde vært fint, men tror ikke det blir for meg. Ikke valp hvertfall. 

Slangemat :grine: Bra dere beholdt dem selv :nikke: 17 år :rodmer: Jeg er svak for seniorhunder. De er så vise og kloke :nikke: 

:nikke: Jeg vurderte å ta til meg en førerhund, som skulle ut av tjeneste for noen år siden. De som hadde den som unghund, hadde fått seg ny hund, men etter en stund, ville de han den likevel. Liker seniorhunder. En valp er nok en håndfull og vel så det. Blir jo, som et lite barn nesten, mens en seniorhund :rodmer: Siste min var gammel så lenge, så ble nok litt for godt vant til bedagelige livet med seniorhund. Som ung, var hun en virvelvind, men ble voksen hun også :fnise:  

Ja det var bra at vi beholdt dem 😻 ikke valp nei hehe ja seniorhunder er bra :rodmer:🐕 ja seniorhunder er fine dem også blir vel Labrador på deg da? Ja valper er som barn hehe ja livet blir godt med seniorhund hehe ja virvelvind kan man også kalle det ja det ble hun nok :rodmer:

Skrevet
Maskinfører skrev (9 timer siden):

Ja det var bra at vi beholdt dem 😻 ikke valp nei hehe ja seniorhunder er bra :rodmer:🐕 ja seniorhunder er fine dem også blir vel Labrador på deg da? Ja valper er som barn hehe ja livet blir godt med seniorhund hehe ja virvelvind kan man også kalle det ja det ble hun nok :rodmer:

Om jeg hadde tatt over den førerhunden, så hadde det blitt labrador,men pga egen helse, blir for stor for meg per nå. Jeg vil ikke klare å holde den igjen, om den skulle dra i båndet. Derfor jeg ikke kan se for meg å ha en valp lenger. Den er jo full av energi og vill i nikkersen :ler: 

• Hjerte 2
Skrevet

*akkurat som Sola når det kommer til husarbeid og annet som det er bra å være litt vill i nikkersen med* :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

*akkurat som Sola når det kommer til husarbeid og annet som det er bra å være litt vill i nikkersen med* :fnise: 

:ler: 

• Liker 1
Skrevet

Åjadda, som en hvit tornado fyker du over alt og gjør ting skinnende rent! :nikke: 

Jeg kjenner på påskefølelsen nå, så da blir det sånn for meg. Ferie. Vidunderlig. Tørker opp. 💛 Velvære.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

Åjadda, som en hvit tornado fyker du over alt og gjør ting skinnende rent! :nikke: 

Jeg kjenner på påskefølelsen nå, så da blir det sånn for meg. Ferie. Vidunderlig. Tørker opp. 💛 Velvære.

Her er det klesvask. Plutselig begynte vaskepulver til stadighet å bli forsteinet i kammeret, så måtte begynne med flytende vaskemiddel. Irriterende.  Har halvannen pakke med pulver stående. 

Er lav snøgrense her i høgget om dagen, men jeg bor ved havet, så hos meg er snøklokker og krokus i blomst. ikke snø eller noe :juhu:

Håper du får en fin påske :klem:

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (4 timer siden):

Om jeg hadde tatt over den førerhunden, så hadde det blitt labrador,men pga egen helse, blir for stor for meg per nå. Jeg vil ikke klare å holde den igjen, om den skulle dra i båndet. Derfor jeg ikke kan se for meg å ha en valp lenger. Den er jo full av energi og vill i nikkersen :ler: 

Ja tenkte meg det for labrador både svart og hvit er ofte førerhunder ja de et Vill i nikkersen 😀

Skrevet

God påske til alle i tråden. :)  Jeg spiser sånne her og  deler gjerne med meg om noen vil ha. Mums. Mums. 730224-720-gram-boks-med-cloetta-paskesk

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

God påske til alle i tråden. :)  Jeg spiser sånne her og  deler gjerne med meg om noen vil ha. Mums. Mums. 730224-720-gram-boks-med-cloetta-paskesk

Hvor selges de der i boks hen? :dåne: 

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Ja tenkte meg det for labrador både svart og hvit er ofte førerhunder ja de et Vill i nikkersen 😀

Den var svart, den jeg vurderte å overta. Mener han var vel blitt 10 år tror jeg :klo: Noe sånt. Var under pandemien, så en stund siden. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

God påske @Hoppetaujenta påskeskum ja 😀🐇🐇🐣🐣🐤🐤🐥🐥🐦🐦

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (59 minutter siden):

Hvor selges de der i boks hen? :dåne: 

Den var svart, den jeg vurderte å overta. Mener han var vel blitt 10 år tror jeg :klo: Noe sånt. Var under pandemien, så en stund siden. 

Den var svart ja 10 år kan stemme ja det er en stund siden 🐕😀

Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Den var svart ja 10 år kan stemme ja det er en stund siden 🐕😀

Tiden flyr såååååååå raskt avsted med seg. Tenk det er 6 år siden det startet :risterpåhodet: 

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Tiden flyr såååååååå raskt avsted med seg. Tenk det er 6 år siden det startet :risterpåhodet: 

Ja den gjør det ja det er lenge 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...