Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært og handlet på en coop extra. Gikk til bussen, sånn nogenlunde tørr, men innen jeg gikk av bussen på retur, så hadde himmelen åpnet seg og regnet både bøtter og spann. Boblejakke og ullue i regnvær.. :risterpåhodet: Rev i stykker regnbuksen min da jeg skulle ut av en taxi før jul, så har ikke fikset den enda. Må fram med strykejernet, og da utsettes det :ler: Nå er det jo snart sommer, så da kan jeg utsette det til høsten igjen :fnise: Har ikke skaffet meg strykebrett, så da må jeg bruke spisebordet, og ikke søren om jeg skal ha strykejern i nærheten av det. Har tatt så pent vare på det, så vil ikke ha potensielle merker i det. Veldig godt kjøp det bordet:nikke: Heltre eik. Solide greier. Har ramlet over det nemlig, da jeg snublet og fløy forover, da jeg bodde i den lille leiligheten der jeg bodde før. Hadde fått bordet noen dager før jeg falt bare, så jeg trodde da jeg falt at jeg ville lande over mitt gamle skrøpelige klaffbord, og forberedte meg på å bli skadet. Mye man kan tenke på i brøkdelen av et sekund før man faller :risterpåhodet: Landet i stedet tungt over nye spisebordet. Priset meg lykkelig over at jeg hadde fått det. Så det skal få bli værende uansett hvor jeg bor. Trenger solide møbler :nikke: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sola planlegger. Sola er i rute! :klappe:

• Hjerte 1
Skrevet

God helg :blomst:

Får du gjester i påsken, Sola?

Skrevet
Rumle skrev (26 minutter siden):

God helg :blomst:

Får du gjester i påsken, Sola?

God helg :klem: Nei, tror ikke det :klo: Håper ikke det :ler: Vil ha det rolig og fredelig. Har to bøker liggende, som må leses, samt lese ferdig juleheftene fra jul :ninja: Ikke hatt tid til å lese dem :fnise: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

God helg :klem: Nei, tror ikke det :klo: Håper ikke det :ler: Vil ha det rolig og fredelig. Har to bøker liggende, som må leses, samt lese ferdig juleheftene fra jul :ninja: Ikke hatt tid til å lese dem :fnise: 

Du hadde forhåpentligvis visst om det om du fikk det :ler: Høres ut som en rolig og koselig påske det, med bøker og julehefter :jepp:

Skrevet

Har dere virkerlig ikke hørt om "overraskelsespåskebesøk"? :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...