Sola de Skrevet onsdag kl. 13:50 Forfatter #8821 Skrevet onsdag kl. 13:50 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Doktor Sola har talt. Takk. Jeg hadde glemt det igjen og det har jeg ikke råd til. Unyselig vil jeg være. * NU er det bestilt via nett og jeg må si at jeg liker nettmuligheten altså. Jeg måtte se over mitt lille lager og har bestilt påfylling jeg også I fjor mener jeg det var, så var det vanskelig å få tak i ene. Hadde heldigvis å ta av, frem til det kom inn igjen, men har ikke tenkt å la det gjenta seg. Har blitt sendt på sykehus med allergisk reaksjon en gang, og det har jeg ikke tenkt å la gjenta seg. 1
Sola de Skrevet torsdag kl. 20:22 Forfatter #8823 Skrevet torsdag kl. 20:22 Jaaaaaaaa viiiiiii eeeeeeeelskaaaaa Boooooodøøøø/ Gliiiiiimt! 1
Sola de Skrevet 3 timer siden Forfatter #8824 Skrevet 3 timer siden Har vært en tur på nærbutikken og hentet pakke med allergimedisiner. Kom meg hjem igjen, og der gikk lufta ut av ballongen 😕 Hadde matlevering i dag tidlig. Fikk en ny liten bakst blant annet levert Den var veldig farlig god. Spørs om jeg ikke skal bevilge meg en ny slik en neste helg også Er litt under the weather om dagen. Har kryssallergier i fleng, så magen slår kollbøtte og alt det der. Har låst døren min, så har ikke tenkt å vise meg ute, om jeg kan unngå det. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #8825 Skrevet 1 time siden Det holder jeg med deg i. Barrikader dører og telefoner og vær snill mot deg selv. 2
Sola de Skrevet 15 minutter siden Forfatter #8826 Skrevet 15 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det holder jeg med deg i. Barrikader dører og telefoner og vær snill mot deg selv. Har akkurat bablet i telefonen, men ellers har jeg ikke tenkt å gjøre noe mer i dag, om jeg kan unngå det. 1 1
Sola de Skrevet 13 minutter siden Forfatter #8828 Skrevet 13 minutter siden Rumle skrev (1 minutt siden): God helg i tråden God helg 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 minutter siden #8829 Skrevet 3 minutter siden God, avslappet helg til dere begge to. Ordet "slaraffenliv" skal jeg sette ut i livet i dag. Ingenting på timeplanen og "en mat" som venter straks. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå