Sola de Skrevet 15 timer siden Forfatter #8801 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg bare sniker meg inn og ønsker god natt selv om Sola vår sover. Var oppe i 5- tiden, så ble tidlig morgen her og. Fikk du ikke sove i natt?
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #8802 Skrevet 15 timer siden Litt mangelfullt, men det er vanlig etter hvert. Er det muligens et tegn på at en blir voksen for alvor når verdenssituasjonen frarøver en nattesøvn?
SVK Skrevet 15 timer siden #8803 Skrevet 15 timer siden Sola de skrev (19 timer siden): Jeg ble helt stum av beundring da Bodø/ Glimt scoret første målet. Trodde nesten ikke det jeg så. Erre mulig liksom. Lille Bodø/ Glimt, som for ikke mange årene siden hadde konkursspøkelset hengende over seg hver eneste sesong. Thierry Henry sa at Bodø/ Glimt spiller, som et lag. Det er helt sant. Har ofte sagt at det norske herrelandslaget mangler det som Bodø/ Glimt har. Lagånd. Håper det vil komme seg med det også etterhvert, om de skal nå langt i VM. Hvor langt kan egentlig Bodø/ Glimt nå? Manchester City vant vi mot på Aspmyra for noen uker siden, så alt er mulig der. Sporting Lisboa tror jeg vi vil ha gode sjanser mot også. Hva vil være neste. Tenk om de skulle komme helt til finalen Jeg følger nærmest ikke med på fotball, men jeg er helt enig i at det er helt vanvittig hva Bodø/Glimt har klart. Jeg prøvde å google det også og ser at også rundt i Europa så diskuterer de hva som har gjort Bodø/Glimt i stand til å vinne mot de beste lagene i Europa.
Sola de Skrevet 10 timer siden Forfatter #8804 Skrevet 10 timer siden SVK skrev (5 timer siden): Jeg følger nærmest ikke med på fotball, men jeg er helt enig i at det er helt vanvittig hva Bodø/Glimt har klart. Jeg prøvde å google det også og ser at også rundt i Europa så diskuterer de hva som har gjort Bodø/Glimt i stand til å vinne mot de beste lagene i Europa. Sporting Lisboa i neste runde. Ser ut til at det kanskje blir Arsenal i en eventuell kvartfinale og kanskje Barcelona i en eventuell semifinale, om jeg har sett rett, og at de klarer å vinne sine kamper, for å komme så langt. Får ikke møte Real Madrid eller Liverpool, før en finale da. Haha, jeg har sååååååååååååååååååååååååååååååååååå lyst til å se Liverpool og Bodø/ Glimt spille mot hverandre
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #8805 Skrevet 10 timer siden Sola og SVK kan bli foppallkommentatorer på teve. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå