Daryl Dixon Skrevet 11. februar #8761 Skrevet 11. februar Sola de skrev (9 minutter siden): Jeg har lyst på en sånn bilderamme- tv eller hva den heter. The frame?
Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #8762 Skrevet 11. februar Daryl Dixon skrev (2 timer siden): The frame? Kjekt det kan bli et bilde når den ikke er på. Så man slipper å se svarte skjermen. 1
Daryl Dixon Skrevet 11. februar #8763 Skrevet 11. februar Sola de skrev (3 minutter siden): Kjekt det kan bli et bilde når den ikke er på. Så man slipper å se svarte skjermen. Sant. Skal få et bilde av meg du kan ha på den.
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #8764 Skrevet 12. februar Daryl Dixon skrev (20 timer siden): Sant. Skal få et bilde av meg du kan ha på den. Vet du. Jeg ville heller hatt bilder enn å se en svart skjerm. Hadde i mange år en 32"- tv. Alle syntes den tv var så liten i forhold, til hva de og alle andre hadde, men jeg var og er av en oppfating at tv, fort blir for dominerende i et rom. Nå har jo alle svære kinoer. Lyden begynte å trøble seg på den tv, så tok i bruk en 43" tror jeg den er Synes den er alt for stor, men når denne ryker, skal jeg ha en bilderamme- tv Ikke noe større enn denne.
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #8765 Skrevet 12. februar (endret) Jeg ville aller helst hatt et slikt nytt akvariefisk-levende-bilde. Så koselig å se på. Endret 12. februar av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 13. februar Forfatter #8766 Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (På 12.2.2026 den 13.58): Jeg ville aller helst hatt et slikt nytt akvariefisk-levende-bilde. Så koselig å se på. Det hadde vært noe det
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #8767 Skrevet 13. februar (endret) Ja, jeg hadde likt den fargerike, langsomme avslappingen som følger med... Endret 13. februar av Hoppetaujenta 1
Sola de Skrevet 15. februar Forfatter #8768 Skrevet 15. februar I det jeg skulle legge meg i går kveld, kom de i naboleiligheten hjem. Fyllefest startet så. De var tydeligvis fulle. Sto i hver ende av leiligheten og ropte til hverandre. Skriking, skråling. Gråt, latter, høylytt knulling. Hørte et brak og så ble det brått slutt på høylyttheten, så mulig de ødela senga. Nærmere 2 ble det stille, og jeg kunne endelig få sove. I dag skal jeg ingenting. Har ikledd meg pyjamas. Hadde egentlig tenkt å kjøpe boller med krem til i dag, men endte opp med å ikke dra til butikken i går, så da blir det ingenting.
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #8769 Skrevet 15. februar Dumt at du har slike naboer som boller aktivt, men...har ikke Wolt eller Foodora en slik "annen bolletjeneste" på en dag som denne da? Har du dem nær deg der du bor?
Sola de Skrevet 15. februar Forfatter #8770 Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dumt at du har slike naboer som boller aktivt, men...har ikke Wolt eller Foodora en slik "annen bolletjeneste" på en dag som denne da? Har du dem nær deg der du bor? Har jeg sikkert, men har aldri benyttet meg av dem. Kan heller vente til i morgen
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #8771 Skrevet 15. februar Jeg har aldri hatt disse tradisjonene selv, men det er sikkert ok...hvis det er godt fyll i dem.
Sola de Skrevet 17. februar Forfatter #8772 Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (På 15.2.2026 den 12.27): Jeg har aldri hatt disse tradisjonene selv, men det er sikkert ok...hvis det er godt fyll i dem. Ikke jeg heller, men så på tv en bolle med masse krem, og den så, så veldig god ut Hadde helt glemt det nå, så måtte se litt opp i tråden, for å se hva du pratet om. Ble ikke noe bolle på meg. Brownies derimot Er god de bitene de har på matleveringen 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #8773 Skrevet 17. februar Er det MENY som har de ferdiglagde i en liten flat "pose"?
Sola de Skrevet 17. februar Forfatter #8774 Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Er det MENY som har de ferdiglagde i en liten flat "pose"? På Meny ja. men i en plastboks. 18 små biter. United bakeries tror jeg det er 1
Sola de Skrevet 19. februar Forfatter #8776 Skrevet 19. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Har Sola vår fryst og blitt en istapp? Ikke langt unna. Nei, nå går jeg og ser fram til en periode med plussgrader og regn Passer meg mye bedre enn snø, is osv.
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar #8777 Skrevet 20. februar Ja, de har meldt noe sånt her også og jeg håper det slår til. *lister seg ut igjen, for Sola ser ut til å sove snorketungt*
Sola de Skrevet 20. februar Forfatter #8778 Skrevet 20. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, de har meldt noe sånt her også og jeg håper det slår til. *lister seg ut igjen, for Sola ser ut til å sove snorketungt* Nei Våknet i samme stilling, som jeg la meg i. Helt mørbanket, så sikkert ligget slik hele natten 😕
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar #8779 Skrevet 20. februar Jeg har nok ligget i alle fall to posisjoner, men er stiv og støl jeg også. Drømmer om storgevinst/ny stor bolig/stort soverom og plass til stor seng og meg. PLASS! Som du kanskje forstår så har jeg litt lite av det, eller mye av noe annet. *sukk*
Sola de Skrevet 20. februar Forfatter #8780 Skrevet 20. februar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Jeg har nok ligget i alle fall to posisjoner, men er stiv og støl jeg også. Drømmer om storgevinst/ny stor bolig/stort soverom og plass til stor seng og meg. PLASS! Som du kanskje forstår så har jeg litt lite av det, eller mye av noe annet. *sukk* Du er kanskje en like stor skrotnisse, som meg? Er vel egentlig ikke, så mye skrot, bare plassen er for liten. Jeg kjøpte meg ny seng, da jeg flyttet hit. Med hard madrass. Ryggen min liker den bedre, enn den forrige, med mykere madrass. Synes ikke den er noe god å legge seg i, men slipper å være mørbanket hver morgen. Har verk i ene siden i dag, så antar jeg har rett i å ha sovet på den siden hele natten. Jeg tror det å ha en skikkelig bod, hjelper mye. Skulle hatt bedre alternativ enn det som er her. Har to boder i kjelleren, men er bare nettingdør, og er så store temperaturforskjeller der nede, så jeg har bare to kofferter med bøker og en tralle stående der nede. Regner med bøkene går i søppelet ved neste flytting. Var så mye mugg der jeg bodde før og ikke minst fuktig, så antar de er ødelagt. Hjelper sikkert ikke på å stå i så store temperaturforskjeller, som er der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå