Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet

En god ide, takk. :)  Jeg ser frem til å bruke min airfryer en gang i fremtiden, men har ikke plass til
å ha den fremme for tiden, så den er uprøvd. Har sett ting på nett og den ser morsom ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

En god ide, takk. :)  Jeg ser frem til å bruke min airfryer en gang i fremtiden, men har ikke plass til
å ha den fremme for tiden, så den er uprøvd. Har sett ting på nett og den ser morsom ut. 

Airfryer har jeg heller aldri hatt. Muttern, bestemor og søskenet mitt, har airfryer, som de bruker til alt mulig. Jeg tenker det bare fører til enda mer oppvask :ninja: 

Skrevet (endret)

Jeg blir fysisk uvel av å se nyheter og lese aviser for tiden. Bare opp og ned i mente, med enda mer idiotiske påfunn. 

Pleier å se alt av nyheter, men merker at nok er nok. Får ha noen dager uten :nikke: 

Endret av Sola de
  • Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Airfryer har jeg heller aldri hatt. Muttern, bestemor og søskenet mitt, har airfryer, som de bruker til alt mulig. Jeg tenker det bare fører til enda mer oppvask :ninja: 

Det er det jo mulig at det gjør, men ennå er det utestet...så i min fantasi fører det til mere glede
og velsmakende overraskelser. Jeg skal komme tilbake til saken når det utforskes og avgi rapport. :fnise: 

Sola de skrev (2 timer siden):

Jeg blir fysisk uvel av å se nyheter og lese aviser for tiden. Bare opp og ned i mente, med enda mer idiotiske påfunn. 

Pleier å se alt av nyheter, men merker at nok er nok. Får ha noen dager uten :nikke: 

Jeg lurer på hvor langt de høyere herrer lar det gå før de bruker makt og stopper galskapen. :( 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Det er det jo mulig at det gjør, men ennå er det utestet...så i min fantasi fører det til mere glede
og velsmakende overraskelser. Jeg skal komme tilbake til saken når det utforskes og avgi rapport. :fnise: 

Jeg lurer på hvor langt de høyere herrer lar det gå før de bruker makt og stopper galskapen. :( 

Jeg er jo evigskeptisk til alt nytt innen kjøkkendingser, så siden jeg fortsatt ikke har skaffet meg mikrobølgeovn, etter ørten tiår på markedet, så blir det nok lang til før jeg skaffer meg airfryer også :ler: 

Bare gudene vet. Synes det har gått så alt for langt allerede. 

• Liker 1
Skrevet

Huff ja, det er ganske utenkelig at dette som nå er virkelig kunne skje i det hele tatt. Enten må helsa gripe hardt inn,
eller så må det bli så galt at lover og regler for ulovligheter må tas i bruk og dermed få fjernet "den betente byllen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...