Sola de Skrevet 7. november 2025 Forfatter #8461 Skrevet 7. november 2025 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Da var du heldig. Lille-Hoppen drømte seg bort i sikkert akkurat de samme reklameheftene og fikk NULL. Var så irritert på det to perfekte (hun og han) ungene som fikk leke med alt der og så ut til å ha det så gøy. Akk ja sann. At jeg ikke fikk alt jeg ønsket meg i tidlig barndom kan forklare så mangt her i livet. Dobbeltakkjasann: ha en god fredag uansett. Besteforeldrene og oldeforeldrene mine på begge sider har mange søsken og det kom julegaver fra alle disse i tillegg til nærmeste familien, så leker hadde jeg alltid mer enn nok av. I tillegg arvet jeg alle lekene til mamma og tante, så det var i store mengder. En ting jeg ønsket meg, som jeg aldri fikk var ski Fullstendig håpløs på ski, så var vel for at jeg ikke skulle brekke nakken eller noe. Har du sett Bambi på glattisen? sånn er jeg med alt som heter vinterlige idretter. Null talent. Søskenet mitt var flink. Både til hopping og det som var, men jeg Hadde akebrett da. Klarte å gå for langt opp i hoppbakken før jeg satte utenfor på det og fløy over kulen tror jeg. slo meg selv halvt i hjel der jeg stupte kråke nedover, så vinterleker ække noe for meg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2025 #8462 Skrevet 7. november 2025 Hihi...ser for meg søte lille Sola på glattisen som barn...og egentlig i dag også. Vondt å falle, men litt humoristisk å se på fra avstand. Sorry.
Sola de Skrevet 7. november 2025 Forfatter #8463 Skrevet 7. november 2025 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hihi...ser for meg søte lille Sola på glattisen som barn...og egentlig i dag også. Vondt å falle, men litt humoristisk å se på fra avstand. Sorry. Veldig vondt. Jo eldre man blir, jo verre faller man. Eller skadene blir større. Før falt man, så reiste man seg fort opp igjen og var mer opptatt av at ingen hadde sett at man falt. Faller man nå, så brekker man bein. Om vi får tilsvarende vintervær med null brøyting denne vinteren også, så skal ikke jeg utenfor døra, mer enn høyst nødvendig. Endret 7. november 2025 av Sola de 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2025 #8464 Skrevet 7. november 2025 Helt enig i alt du skriver. Vi har nok blitt både voksne og fornuftige. Dette skal jeg ikke la den obsternasige, unge tenåringsutgaven av meg selv få lese.
Sola de Skrevet 7. november 2025 Forfatter #8465 Skrevet 7. november 2025 Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Helt enig i alt du skriver. Vi har nok blitt både voksne og fornuftige. Dette skal jeg ikke la den obsternasige, unge tenåringsutgaven av meg selv få lese. Noen dager føler jeg meg som jeg skulle vært 180 år og andre dager er jeg like trassig og sikkert like barnslig, som en 2- åring, så vi er nok evigung og supergammel uansett alder 1
Sola de Skrevet 7. november 2025 Forfatter #8466 Skrevet 7. november 2025 Mottok ene kjolen jeg har bestilt i dag. Den lukter veldig syntetisk 😕 Tror den skal få seg en tur i vaskemaskinen før bruk. Vurderer å ha den på meg på julaften. Har egentlig en rød og grønnblomstrete kjole, jeg hadde tenkt å ha på meg, på julaften, men den kan jeg ha på meg 1 eller 2 juledag i stedet for. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2025 #8467 Skrevet 7. november 2025 Håper du finner ut av noe som funker. Det er ennå lenge til jul og jeg velger å tro at det går bra. Jeg blir her i rufsetufsetøyet mitt, "sifua" og fin. Kan bli et besøk eller to i romjula, men så trekker jeg meg tilbake og går inn i stille ettertanke på nyttårsaften og førstedag. Det blir bra tror jeg. Måtte "det hvite og glatte" ikke komme før uti januar for min del. 1
Rumle Skrevet 7. november 2025 #8468 Skrevet 7. november 2025 Imponert over at du allerede har planlagt juleantrekket, Sola! God helg i tråden 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2025 #8469 Skrevet 8. november 2025 🍎 Samme til deg Brumlemor. 🍇🌹 ...og til Sola også selvsagt. Oijj, der var det visst store bokstaver til overs og de forsøkte å rømme via meg.
Sola de Skrevet 8. november 2025 Forfatter #8470 Skrevet 8. november 2025 Hoppetaujenta skrev (23 timer siden): Håper du finner ut av noe som funker. Det er ennå lenge til jul og jeg velger å tro at det går bra. Jeg blir her i rufsetufsetøyet mitt, "sifua" og fin. Kan bli et besøk eller to i romjula, men så trekker jeg meg tilbake og går inn i stille ettertanke på nyttårsaften og førstedag. Det blir bra tror jeg. Måtte "det hvite og glatte" ikke komme før uti januar for min del. Tror snøen kommer raskere enn jeg ønsker. Er meldt snø om et par ukers tid Skulle kunne hoppet over årstider Rumle skrev (21 timer siden): Imponert over at du allerede har planlagt juleantrekket, Sola! God helg i tråden Det ble planlagt i sommer det Har kjøpt både strømpebukse, øredobber, hårpynt, kjole og en jakke til å ha over, om jeg fryser Blir nok den kjolen tror jeg på julaften, om det ikke blir den jeg fikk i går. God helg Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): 🍎 Samme til deg Brumlemor. 🍇🌹 ...og til Sola også selvsagt. Oijj, der var det visst store bokstaver til overs og de forsøkte å rømme via meg. God helg 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2025 #8471 Skrevet 8. november 2025 Huff...langtidsvarsel må jeg holde meg unna, lukke øynene lenge og late som at det ikke gjelder meg...det hvite. 1
Rumle Skrevet 8. november 2025 #8472 Skrevet 8. november 2025 Sola de skrev (4 timer siden): --- Det ble planlagt i sommer det Har kjøpt både strømpebukse, øredobber, hårpynt, kjole og en jakke til å ha over, om jeg fryser Blir nok den kjolen tror jeg på julaften, om det ikke blir den jeg fikk i går. God helg --- Du altså! Imponerende
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2025 #8473 Skrevet 9. november 2025 For min del ser jeg alltid @Rumles påkledning på avataren og hun er alltid vakker og upåklanderlig, uansett hvilket klokkeslett. God søndag i tråden. 1
Sola de Skrevet 9. november 2025 Forfatter #8474 Skrevet 9. november 2025 Rumle skrev (23 timer siden): Du altså! Imponerende Jeg så en kjole på salg i sommer. Sikkert rester fra forrige jul, og den var jo fin, og jeg hadde ikke julekjole, så da ble den bestilt. Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): For min del ser jeg alltid @Rumles påkledning på avataren og hun er alltid vakker og upåklanderlig, uansett hvilket klokkeslett. God søndag i tråden. God søndag 1 1
Sola de Skrevet 10. november 2025 Forfatter #8475 Skrevet 10. november 2025 Superlim. Hvor selges det? Var på coop extra. De hadde ikke. Matleveringen har heller ikke i salg. Ene mennesket til julelandsbyen min har knekt foten, så skulle lime den på igjen, men er jo ikke superlim å få tak i
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2025 #8476 Skrevet 10. november 2025 Godt tygd tyggis i nøden til du finner the real thing?
Sola de Skrevet 10. november 2025 Forfatter #8477 Skrevet 10. november 2025 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Godt tygd tyggis i nøden til du finner the real thing? Jeg får sår hals av å tygge tyggegummi, så har ikke slikt heller 😕 Endret 10. november 2025 av Sola de Irriterer meg. Hadde alt av lim før. Finner ingenting her :/
Sola de Skrevet 10. november 2025 Forfatter #8478 Skrevet 10. november 2025 Får se på nærbutikken her i morgen, om de har lim. Kan ikke erindre å ha sett det der Så da etter blanco, som de heller ikke hadde.
Sola de Skrevet 10. november 2025 Forfatter #8479 Skrevet 10. november 2025 Jon Blund julepynt Det må jeg nesten bare ha! Hvordan har jeg ikke tenkt tanken en gang før? Skomaker Andersen og Tøflus vil jeg ogå ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå