Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2025 #8341 Skrevet 4. oktober 2025 Nei, kåpen gjemmer seg for meg, eller er ikke i sortimentet der jeg titter. . .men jeg er tålmodig. Den kommer. Jeg ligger stille som en jomfru uten nød, så ingenting legger seg feil når jeg sover. Sola må slutte å rotere tror jeg . 2
Sola de Skrevet 4. oktober 2025 Forfatter #8342 Skrevet 4. oktober 2025 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, kåpen gjemmer seg for meg, eller er ikke i sortimentet der jeg titter. . .men jeg er tålmodig. Den kommer. Jeg ligger stille som en jomfru uten nød, så ingenting legger seg feil når jeg sover. Sola må slutte å rotere tror jeg . En dag vil den nok dukke opp Jeg er rene akrobaten i senga, skulle jeg til å si Sover jeg i senger på 75- 120 cm, så ender jeg ofte opp på gulvet i løpet av natta. Alltid sovet urolig. Som barn, så lå enten jeg, dyna, pute eller halve madrassen på gulvet om morgenen. Alltid 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2025 #8343 Skrevet 4. oktober 2025 Upps?!? DET noterer nå alle som er fascinert av ei lys levende, vakker sol her inne. 1
Sola de Skrevet 4. oktober 2025 Forfatter #8344 Skrevet 4. oktober 2025 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Upps?!? DET noterer nå alle som er fascinert av ei lys levende, vakker sol her inne. Ikke så mye å notere Nå har jeg heldigvis stor seng, så kan ligge så urolig som jeg bare vil. Nesten hvertfall. Falt ut av sengen sist jeg var hos besteforeldrene mine, men er slikt som skjer når en urolig sovende sola legger seg helt på kanten i sengen 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2025 #8345 Skrevet 4. oktober 2025 Må ha sånne sengesider til å ta opp som de har på sykehusene. Sikkerheten er viktig, så du ikke skader kroppeloppen mere. 1
Sola de Skrevet 4. oktober 2025 Forfatter #8346 Skrevet 4. oktober 2025 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Må ha sånne sengesider til å ta opp som de har på sykehusene. Sikkerheten er viktig, så du ikke skader kroppeloppen mere. Eller å ha stor nok seng, så man kan ligge, så urolig som man bare vil Hadde køyseng en periode som liten. Det var ikke lange tiden det gikk. Fikk snart ny vanlig seng Heldigvis var det gavl på køysengen. Ellers ville det nok endt i katastrofe. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2025 #8347 Skrevet 4. oktober 2025 Har en stort nok rom så er det kun pengene som demper størrelsen på senga. Onkel Skrue-seng må du ha. Den var vidunderlig diger! 1
Sola de Skrevet 5. oktober 2025 Forfatter #8348 Skrevet 5. oktober 2025 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Har en stort nok rom så er det kun pengene som demper størrelsen på senga. Onkel Skrue-seng må du ha. Den var vidunderlig diger! Ja, noe sånt hadde vært noe, men har en på 160 cm her jeg bor nå, og den er mer enn bred nok for meg. Hadde en på 150 før, men denne liker jeg egentlig bedre, da jeg kan snurre rundt akkurat som jeg vil 1
Sola de Skrevet 5. oktober 2025 Forfatter #8349 Skrevet 5. oktober 2025 Har tørket støv og vasket badet. Er ikke mange dagene siden jeg sist tørket støv, men etter all vinden som har vært, så virker det som alt støv fra luftekanalene er kommet inn i leiligheten. Tykt lag. 1 1
Sola de Skrevet 5. oktober 2025 Forfatter #8350 Skrevet 5. oktober 2025 Jeg er på leting etter en ny symaskin. Jeg kastet to og ga min nyeste til søskenet mitt da jeg flyttet, så er helt uten. Er så mange småting jeg skulle ha fikset Jeg har veldig lyst på en broderingsmaskin, men trenger jeg det.. Neppe så alt for ofte. Men var jo derfor jeg ga søskenet mitt den jeg hadde, fordi jeg ville ha en broderingsmaskin 😕 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2025 #8351 Skrevet 5. oktober 2025 Da syns jeg at man skulle begynt å se litt på slike vidundermaskiner; finesser og priser. Youtube har kanskje også litt om det? Det koster ingenting å se. Nemlig! 1
Sola de Skrevet 7. oktober 2025 Forfatter #8352 Skrevet 7. oktober 2025 Det var kjærlighet ved første blikk Har endelig hentet gresskarene mine. Fra Hadeland glassverk Jeg brukte 14 (!) dager på å bestemme meg for hvilke farger jeg ville ha. Hadde jeg ikke allerede hatt en helt haug med gresskar fra før, så hadde jeg nok hamstret Ble et grønt i nest største størrelse og et oransje et i nest minste størrelse. Ble perfekt i vinduet mitt Porsgrund porselen kom med sopper og gresskar de også tidligere i høst og jeg kjøpte rubbel og bit Elsker sopper og gresskar- pynt! Har nedpakket mange fra hvor jeg bodde før, men de er nedpakket Og det får de forbli hvertfall denne høsten. Jeg har enda mye igjen å pakke opp, eller kanskje la det være nedpakket til jeg igjen flytter Mye mulig jeg gjør det Har liksom plassert mange plastkasser i høyden inni garderobeskapene som var her fra før. Liker ikke gamle skap, så bruker dem heller som en slags bod, i stedet for å ha klær i dem. Men nå holder det med gresskar! Har flere enn jeg har plass til, så har ryddet vekk vanlige hele året- pynten min for å få plassert gresskar her og der. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2025 #8353 Skrevet 8. oktober 2025 Wow....du blir nødt til å få en fløy av det kongelige norske slott tror jeg, skal du få plass til alt etter hvert.
Sola de Skrevet 8. oktober 2025 Forfatter #8354 Skrevet 8. oktober 2025 Ja. må nesten det. Solslottet mitt Er såååå kvalm! Har hentet nye briller også føler meg sjøsyk, fyllasyk og på en spinnende karusell samtidig 🤢 1 1
jukkapalme Skrevet 8. oktober 2025 #8355 Skrevet 8. oktober 2025 Huff, høres fælt ut masse god bedring Ikke bare bare med nye briller, skjønner jeg
Sola de Skrevet 8. oktober 2025 Forfatter #8356 Skrevet 8. oktober 2025 jukkapalme skrev (3 timer siden): Huff, høres fælt ut masse god bedring Ikke bare bare med nye briller, skjønner jeg Nei Går seg nok til, men føler meg sjøsyk Hadde brillene på da jeg gikk ut fra optikeren, men måtte sette meg ned på første benk og ta på meg de gamle. Gikk trill rundt. Men er lettere å sitte ved pc og se på tv samtidig med de nye. De gamle trenger jeg noen sekunder justering før jeg ser noe, så sånn sett er disse bedre. Når jeg har vennet meg til disse her, står lesebrillene for tur. 2
Sola de Skrevet 10. oktober 2025 Forfatter #8357 Skrevet 10. oktober 2025 (endret) Guri malla! Så på Livsfarlig fangst før jeg la meg i går. Ene båten fikk amoniakklekkasje og siste vi så var at folk måtte forlate båten og gå i livbåt. Kan ikke se på slikt før jeg legger meg. Blir akkurat, som når jeg har sett på flyhavarikommisjonen eller lest en thriller- bok før leggetid. Oppskrift på å få mareritt og på å få flyskrekk. Lurer på hvem som får fredsprisen. Gir de den til idioten over dammen, så kan de like gjerne legge ned hele prisen. Endret 10. oktober 2025 av Sola de 1
Sola de Skrevet 10. oktober 2025 Forfatter #8358 Skrevet 10. oktober 2025 Var hos fysioterapeuten dårlige nyheter 😕 Solus kroppus strikes again. 1
Sola de Skrevet 10. oktober 2025 Forfatter #8359 Skrevet 10. oktober 2025 Vanligvis flyter emailen min over av rabattkoder her og der. Når jeg først skal kjøpe noe nå, så kommer det ingen 1
Sola de Skrevet 11. oktober 2025 Forfatter #8360 Skrevet 11. oktober 2025 Var på kjøpesenteret i det de åpnet. Så mye støy! Var knapt noen der, men fra hver forretning ljomet musikk på full guffe i tillegg til musikken som ble spilt på fellesareal på senteret. Ørene mine var ikke begeistret (Høres av og til ut som om jeg er det dobbelte av min alder ) Fikk handlet pålegg. Har vært så matlei, så gikk på en forretning med svært godt utvalg. Ble både leverpostei fra ferskvaredisken og fenalår Kunne sikkert ha bestilt det hjem, men noen ganger trenger man å se maten for å få lyst på det. På matlevering så er det stort sett det samme jeg bestiller hver uke. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå