Hoppetaujenta Skrevet 23. august #8161 Skrevet 23. august *krmt* ...det var nok en lett tilslørt måte å si trekant på. Nå vet du at du har fans her inne.
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #8162 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): *krmt* ...det var nok en lett tilslørt måte å si trekant på. Nå vet du at du har fans her inne. Folk får ha så mange både trekatter og trekanter de vil ha for min del 1
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #8163 Skrevet 23. august Satt og så på sko. Snoooork! tittet i to sekunder til Der var skoene ja. Øynene glir mer og mer igjen. Tror jeg tar meg en liten blund
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #8165 Skrevet 23. august Jeg trenger ikke sko, men drømmer om å finne det eneste paret som har ventet på at jeg skulle finne dem, for de er laget kun for mine små tottelotter.
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #8166 Skrevet 23. august jukkapalme skrev (3 timer siden): Jeg «trenger» også sko Et skopar her, et skopar der Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg trenger ikke sko, men drømmer om å finne det eneste paret som har ventet på at jeg skulle finne dem, for de er laget kun for mine små tottelotter. Jeg både trenger og trenger ikke sko. Har kjøpt sko jeg skal bruke til vinteren, men skulle hatt et par joggesko. Har ikke funnet noe enda. Må ha dem to nr for store, så tror jeg skal prøve i forretning før jeg bestiller på nett. Er så slitsomt det der med sko når man ikke passer sine vanlige sko. Eller ene passer, men ikke andre 1
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #8167 Skrevet 23. august Har fanget flere edderkopper En stor på soverommet. Har satt ut feller over hele leiligheten nå. Snakket med noen i telefonen, og de var så overlykkelig over å ikke se en eneste edderkopp. Så dukket det plutselig opp 3 stk der
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #8168 Skrevet 24. august Støtter det der med å prøve i butikk, for jeg har begått en del bomkjøp når jeg har tatt sjansen via nett. Bedre å få litt hjelp og kanskje finne et par som passer uten tvil. Lykke til å jakten der. ...og god søndag til deg og fansen din.
Sola de Skrevet 24. august Forfatter #8169 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Støtter det der med å prøve i butikk, for jeg har begått en del bomkjøp når jeg har tatt sjansen via nett. Bedre å få litt hjelp og kanskje finne et par som passer uten tvil. Lykke til å jakten der. ...og god søndag til deg og fansen din. Jeg var innom en butikk og prøvde skechers slike man bare trør nedi. De likte ikke beina mine, så hun butikkdamen anbefalte en annen butikk, som hadde gamle modellene inne. Det hadde jeg ikke tid til den dagen, men skal ta meg en tur innom denne andre forretningen en dag. Er bare litt utenfor min allfarvei, så må nesten ha noe annet å gjøre der også God søndag 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #8170 Skrevet 24. august Jeg sjekket også den typen, men de passet ikke for meg heller. Må ha noen som sitter litt bedre/fastere/ikke trø ut av.
Sola de Skrevet 25. august Forfatter #8171 Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): Jeg sjekket også den typen, men de passet ikke for meg heller. Må ha noen som sitter litt bedre/fastere/ikke trø ut av. Greit å ha noe å bare trø rett ned i. Det gjør jeg på mine veldig utgåtte, vært klare for utskiftning i et års tid nå- sko. Må ikke være for vide, så man går dem av seg, men må ikke gi gnagsår heller 1
Sola de Skrevet 25. august Forfatter #8172 Skrevet 25. august Når vasket jeg egentlig klær sist? Har såååå mye klesvask. Har vasket to maskiner med kokevask i dag. Har en til som venter, men det må bli en annen dag. Vaskemaskinen bruker så lang tid, så vil ta en hel dag nærmest å få sengtøy vasket. I tillegg, så har jeg to maskiner med vanlige klær som må vaskes også. Blir ikke de neste dagene hvertfall. Nå begynner snart en del nye programmer på tv. Tenkte å se på den nye legevaktserien og sesong 10 av Aussie goldhunters 1
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #8173 Skrevet 26. august Har ryddet litt opp i skrotet mitt i dag. Tørket støv med klut i stuevinduene. Jeg var med swifferkosten min i dem på fredag tror jeg det var, men det skulle man ikke tro Har tatt vekk sommerpynten min. Satt noen gresskar og sopper der sommerpynten var. Har satt noen gresskar i kjøkkenvinduet også. Ble ikke så aller verst. I garderobeskapene som sto her da jeg flyttet inn, har jeg ørten plastkasser plassert med deriblant høstpynt. Kom meg ikke inn i disse i dag. Er en stabel med plastkasser med diverse skrot foran, som jeg må flytte på for å få åpnet skapene. Det er ikke en jobb for denne dagen. ( Jeg hater gamle skap, så uansett hvor jeg har bodd og det er skap der fra før, så har enten disse stått tomme, eller jeg har brukt dem som mer type bodoppbevaring. Har hvertfall aldri klærne mine i dem ) 1 1
Rumle Skrevet 26. august #8174 Skrevet 26. august (endret) Sola de skrev (23 timer siden): Når vasket jeg egentlig klær sist? Har såååå mye klesvask. Har vasket to maskiner med kokevask i dag. Har en til som venter, men det må bli en annen dag. Vaskemaskinen bruker så lang tid, så vil ta en hel dag nærmest å få sengtøy vasket. I tillegg, så har jeg to maskiner med vanlige klær som må vaskes også. Blir ikke de neste dagene hvertfall. Nå begynner snart en del nye programmer på tv. Tenkte å se på den nye legevaktserien og sesong 10 av Aussie goldhunters Endelig! Synes det har vært en lang og kjedelig sommer mtp tv-underholdning. Synes det er rart og at ikke flere tvkanaler benytter den tiden bedre. Endret 26. august av Rumle 1
Sola de Skrevet 26. august Forfatter #8175 Skrevet 26. august Rumle skrev (19 minutter siden): Endelig! Synes det har vært en lang og kjedelig sommer mtp tv-underholdning. Synes det er rart og at ikke flere tvkanaler benytter den tiden bedre. Jammen på tide, synes jeg og Er så lei av repriser av alt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. august #8176 Skrevet 27. august Jeg drømmer om å kunne ta ei uke helt tv og nettfri, men det sitter langt inne...for jeg skal bare... Hadde hatt bruk for konsentrasjon om noen andre greier nå og da kommer tv-seriene og velter alt. Jeg må jobbe med å skjerpe meg, for dette skal bli en høst i oversikt, system og ordens navn.
Sola de Skrevet 27. august Forfatter #8177 Skrevet 27. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg drømmer om å kunne ta ei uke helt tv og nettfri, men det sitter langt inne...for jeg skal bare... Hadde hatt bruk for konsentrasjon om noen andre greier nå og da kommer tv-seriene og velter alt. Jeg må jobbe med å skjerpe meg, for dette skal bli en høst i oversikt, system og ordens navn. Tv kan jeg lett være foruten. Har hendt jeg har måttet lete etter fjernkontrollen. Da har ikke tv vært på, på en uke eller to. Men er grei bakgrunnstøy. Har den ofte på uten lyd. Jeg har mine serier, som jeg har sett på i mange år. Ellers så er det stort sett nyheter jeg ser. Høst i oversikt, system og orden. Blir det helt strengt?
Hoppetaujenta Skrevet 27. august #8178 Skrevet 27. august Sola de skrev (13 minutter siden): Høst i oversikt, system og orden. Blir det helt strengt? Skulle gjerne hatt det strukturert, men jeg er slapp i bestemmelsen så langt, men det er jo ikke helt høst ennå ...trøster jeg meg med.
Sola de Skrevet 27. august Forfatter #8179 Skrevet 27. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Skulle gjerne hatt det strukturert, men jeg er slapp i bestemmelsen så langt, men det er jo ikke helt høst ennå ...trøster jeg meg med. Må du ha det slik da? Jeg pleier vanligvis å like høsten og vår bedre enn sommer og vinter. Fargene om høsten Er så vakkert å reise med toget over fjellet om høsten. Så mange store partier i fjellet i vakreste fargeskalaen
Hoppetaujenta Skrevet 27. august #8180 Skrevet 27. august Har lyst til å stramme litt inn denne høsten ja, for jeg har vært litt som en amøbe i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå