Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle tro at alt ble beregnet i utgangspunktet når de vet hvor en skal? :klo: Snodig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Skulle tro at alt ble beregnet i utgangspunktet når de vet hvor en skal? :klo: Snodig. 

Alt for å snike til seg litt mer penger :bond: Virker til å være en greie her jeg bor :risterpåhodet: 

Skrevet

...men du har ikke truffet på han sjåføren du absolutt ikke vil treffe igjen? 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

...men du har ikke truffet på han sjåføren du absolutt ikke vil treffe igjen? 

2 ganger. Han sa sist i stedet for å ringe etter taxi, så kunne jeg bare ringe til ham :bond:Har skjønt hvordan han har fått oppdrag med meg. De har visst registrert at jeg skal ha stor bil. Jeg trenger bare vanlig personbil sa jeg til dama på sentralen. Håper det er hva som kommer heretter. Men tør ikke alene bruke det selskapet. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hmm...men du kan ikke få deg til å klage på ham til den damen? Si ifra om hans oppførsel?
Kanskje andre også har ekkel opplevelse med ham, men ingen våger å si noe? :vetikke:  

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Hmm...men du kan ikke få deg til å klage på ham til den damen? Si ifra om hans oppførsel?
Kanskje andre også har ekkel opplevelse med ham, men ingen våger å si noe? :vetikke:  

Han vet hvor jeg bor. Trenger ikke en forskrudd stalker. Antar ting vil eskalere. 

Skrevet

Bare evt. si ifra til @Rumle og meg, så dukker vi kvinnssterke opp og gir han en kort og grei beskjed
som han kommer til å huske resten av sitt liv...som kan bli kort om han ikke skjerper seg! :jolie: :jolie: Nemlig.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Bare evt. si ifra til @Rumle og meg, så dukker vi kvinnssterke opp og gir han en kort og grei beskjed
som han kommer til å huske resten av sitt liv...som kan bli kort om han ikke skjerper seg! :jolie: :jolie: Nemlig.

Kan ikke skjønne at han synes det er ok å oppføre seg sånn. Skremmer meg mer enn noe annet. Tar man taxi, så forventer man å komme seg fra en plass til en annen. Ikke møte på sjåfører, som tar vare på nr til dem han kjører og sender melding sent på kvelden om at han står utenfor der en bor. Turte ikke bevege meg foran vinduene da, for var redd han skulle se hvilken leilighet jeg bodde i, der jeg bodde før. Her jeg bor nå, har jeg konsekvent latt han slippe meg av på baksiden av bygningen her. Da kan jeg bo hvor som helst i bygningen her. Jeg har nøklene klare i hånden og slamrer døren hardt igjen etter meg og løper ned trappen og inn her og låser døren etter meg. Blir så redd. Han kjører de bilene hvor han kan gå bak i bilen fra der han sitter. Det, at han kjører med låste dører, og han er så pågående, gjør det bare svært ubehagelig. Det eskalerer for hver gang han har kjørt meg. Liker vanligvis drosjeselskapet, men en slimete ål ødelegger for alle. Klager jeg og han får repimande antar jeg det eskalerer enda mer. Skvetter nok som det er, når jeg ser de store taxibilene :

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (22 minutter siden):

Kan ikke skjønne at han synes det er ok å oppføre seg sånn. Skremmer meg mer enn noe annet. Tar man taxi, så forventer man å komme seg fra en plass til en annen. Ikke møte på sjåfører, som tar vare på nr til dem han kjører og sender melding sent på kvelden om at han står utenfor der en bor. Turte ikke bevege meg foran vinduene da, for var redd han skulle se hvilken leilighet jeg bodde i, der jeg bodde før. Her jeg bor nå, har jeg konsekvent latt han slippe meg av på baksiden av bygningen her. Da kan jeg bo hvor som helst i bygningen her. Jeg har nøklene klare i hånden og slamrer døren hardt igjen etter meg og løper ned trappen og inn her og låser døren etter meg. Blir så redd. Han kjører de bilene hvor han kan gå bak i bilen fra der han sitter. Det, at han kjører med låste dører, og han er så pågående, gjør det bare svært ubehagelig. Det eskalerer for hver gang han har kjørt meg. Liker vanligvis drosjeselskapet, men en slimete ål ødelegger for alle. Klager jeg og han får repimande antar jeg det eskalerer enda mer. Skvetter nok som det er, når jeg ser de store taxibilene :

Du må ikke sette deg inn i bilen med ham! Du må kontakte politiet om dette, helt seriøst, han kan være en fare for både deg og andre passasjerer! Ikke bruk det drosjeselskapet mer fra nå av!

:klem3:

• Nyttig 1
Skrevet
Rumle skrev (5 minutter siden):

Du må ikke sette deg inn i bilen med ham! Du må kontakte politiet om dette, helt seriøst, han kan være en fare for både deg og andre passasjerer! Ikke bruk det drosjeselskapet mer fra nå av!

:klem3:

Nei, jeg bestiller fra annet selskap nå. 

Blir bare ord mot ord? Har meldingene han har sendt, men :vetikke: 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Sola de skrev (11 minutter siden):

Nei, jeg bestiller fra annet selskap nå. 

Blir bare ord mot ord? Har meldingene han har sendt, men :vetikke: 

Bra du ikke bruker de mer!

Men, hvis alle sier det, sitter det jo bare mange rundt om kring og er livredde? Og han får dure på? Samtidig forstår jeg godt hvorfor du tenker sånn, det er jo kjempeskummelt! :( Meldingene er vel bevis på at du har rett? Du kan jo kontakte politiet og høre hva de anbefaler deg å gjøre?

Endret av Rumle
Skrevet
Rumle skrev (1 time siden):

Bra du ikke bruker de mer!

Men, hvis alle sier det, sitter det jo bare mange rundt om kring og er livredde? Og han får dure på? Samtidig forstår jeg godt hvorfor du tenker sånn, det er jo kjempeskummelt! :( Meldingene er vel bevis på at du har rett? Du kan jo kontakte politiet og høre hva de anbefaler deg å gjøre?

Sender deg en pm

Skrevet

Nam nam nam! Etter gårdagens tur hos de overlærde, så var jeg innom rema en tur. Kjøpte slike tynne ytrefilet av svin- skiver. Hadde stekt sopp, gulrot, potet, fløtesaus og tyttebærsyltetøy til :spise: Jeg er såååååååååååå klar for mer høstlig mat. Husmannskost og alt sånt. Ser hver gang jeg i en butikk, eller netthandler mat, etter fårikål og pinnekjøtt til fjordland. Har ikke funnet det enda, men kommer vel snart :spise: De er de beste fjordlandmiddagene synes jeg :spise: Pleier å hamstre :ler: Elsker fårikål, men er begrenset hvor mange ganger jeg orker å lage alt fra bunnen av. For å være ærlig, så foretrekker jeg fjordlandversjonen :fnise: Akkurat passe mengde mat også. Var hos fysioterapeuten i dag. Dro for å hente den pakken jeg fikk dobbel og trippel på noe- levering av. Den veide 12 kg. 12 :dåne: Jeg har jo ikke sjanse i havet til å løfte noe så tungt, så gikk som det måtte gå. Pakken gikk i bakken da jeg skulle få den av handlevogna som butikkfyren satte den oppå. Fikk skade på noen av tingene, men ikke noe, som ikke vil la seg fikse. Heldigvis vil mine sine ha noe av hva jeg fikk for mye av, så det ordet seg. Tok taxi hjem fra butikken og sjåføren satte den på trappa for meg. Står en tralle innenfor hovedinngangen, så den er flittig i bruk. Den går i trapper, så bare henge ens poser, eller ens pakker på den og da får til og med pingleste meg til å få ting inn :) 

• Liker 1
Skrevet

Fikk matlevering I dag. Hadde bestilt sei. De kaller den fersk, men er nok noen dager gammel vil jeg tro.Ble nydelig lell :spise: Hadde nypoteter,  gulrot, stekt løk og tyttebærsyltetøy til :spise: Måtte rydde i kjøleskapet før maten kom. Jeg har lagt ting etter dato med det som må brukes først fremst. Forhåpentligvis unngår jeg for mye svinn slik. 

• Liker 1
Skrevet

Superlaget mitt :dåne: :mynona::ball: Jaaaaaaaaaaaaaaaa viiiiiii eeeeeeelllssskkaaaaaaa Booooodøøøøø/ Gliiiiiiimt!

5-0! 

:ball: 

Tenk om vi, om vi ikke skulle kollapse helt i bortekampen. Tenk om vi får spille mot Liverpool og eller Real Madrid :dåne: Om vi skulle spille mot Liverpool, så MÅ! jeg få tak i billetter. Ingen vei utenom. 

• Hjerte 1
Skrevet

Høres godt ut med fiskemiddag, selv om det var i går. :spise: 

Skrevet

Humm... :fnise: Sola er nevnt inne på denne søte tråden her. "Hvilken bruker kunne du tenkt å ha trekatt med?" 

Skrevet

:) God helg til @Rumle og Sola mi også. :rose: :rose:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Humm... :fnise: Sola er nevnt inne på denne søte tråden her. "Hvilken bruker kunne du tenkt å ha trekatt med?" 

Trekatter er hvertfall mye søtere enn edderkopper :dåne: På toalettrommet mitt fanget jeg nettopp største edderkoppen jeg noen gang har sett. Har satt opp slike limfeller der pga edderkoppene. 5 stk var i fella :dåne: Har kastet den og satte opp to nye feller. Bedre de går i dem, enn at jeg hyler meg i hjel når jeg ser dem :dåne:

Rumle skrev (14 timer siden):

God helg til dere :blomst2:

God helg :klem:

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

:) God helg til @Rumle og Sola mi også. :rose: :rose:

God helg :klem:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...