Hoppetaujenta Skrevet 18. juli #8081 Skrevet 18. juli Sola de skrev (1 time siden): Blir vel hetebølge helt fram til vinteren Håper dagen din er god Du har nok rett oppi der og nei, min dag er ikke god ...men takk alikevel. 1
Rumle Skrevet 19. juli #8082 Skrevet 19. juli 🍦🧊🧁🍦🧊🧁🍦🧊🧁🍦🧊🧁🧊🍦 Legger inn litt forfriskninger i tråden, for en varme! Håper det går noenlunde greit med dere 1 1
Rumle Skrevet 19. juli #8083 Skrevet 19. juli Sola de skrev (På 18.7.2025 den 17.43): Drømmer om kjøligere dager. Værkartet endrer seg hele tiden. I formiddag var det meldt regn neste uke. Nå er det fjernet fra varselet Blir vel hetebølge helt fram til vinteren Det er skrekkelig å jobbe inne i en slik hete som det er nå. Især om aircondition ikke virker, eller er helt fraværende. Håper dagen din er god Hater når det skjer! Men, har lært av tidligere varmeperioder, det skjer jevnt og trutt dessverre! 1
Sola de Skrevet 19. juli Forfatter #8084 Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (På 18.7.2025 den 19.23): Du har nok rett oppi der og nei, min dag er ikke god ...men takk alikevel. Håper denne dagen ble bedre? Rumle skrev (3 timer siden): 🍦🧊🧁🍦🧊🧁🍦🧊🧁🍦🧊🧁🧊🍦 Legger inn litt forfriskninger i tråden, for en varme! Håper det går noenlunde greit med dere Takk! Trenges virkelig! Det er bare såååååååååå alt for jævlig varmt! Har vært sånn her hete i 10 dager på rad nå. Var på shopping i formiddag. Hadde på meg hvit overdel, kun fordi jeg visste den ville bli gjennomvåt. Innbiller meg det er litt mindre synlig på hvitt. Eller kanskje ikke. Så blusen min var gjennomsiktig Går det greit med deg i heten? Rumle skrev (3 timer siden): Hater når det skjer! Men, har lært av tidligere varmeperioder, det skjer jevnt og trutt dessverre! Håper det ikke kommer flere langvarige heteperioder mer denne sommeren når denne endelig går over. En dag av og til, ok, men når det blir på ukesvis Tar jo evigheter å få gjort noe som helst. Har feriebesøk, og ting vi ville gjort på en dag i vanlig sommervær, har vi brukt flere dager på. 1
Sola de Skrevet 19. juli Forfatter #8085 Skrevet 19. juli Aha. Dagens mysterium løst Da jeg var på vei hjem, så fløytet en bil og noen vinket til meg. Jeg så bare en fotballtrøye inni der. Så ikke fjeset i sola. Så det var en mercedes. Antok derfor det var en som hjalp meg med flyttingen hit, og det var det Når vi snakker om fotball Boooooooooodøøøøøøøøø/ Gliiiiiiiiiimt! Håper de ikke roter det til nå. Vinner vi de neste kampene, så går vi forbi Viking på tabellen. 1 1
Rumle Skrevet 20. juli #8086 Skrevet 20. juli Sola de skrev (13 timer siden): Håper denne dagen ble bedre? Takk! Trenges virkelig! Det er bare såååååååååå alt for jævlig varmt! Har vært sånn her hete i 10 dager på rad nå. Var på shopping i formiddag. Hadde på meg hvit overdel, kun fordi jeg visste den ville bli gjennomvåt. Innbiller meg det er litt mindre synlig på hvitt. Eller kanskje ikke. Så blusen min var gjennomsiktig Går det greit med deg i heten? Håper det ikke kommer flere langvarige heteperioder mer denne sommeren når denne endelig går over. En dag av og til, ok, men når det blir på ukesvis Tar jo evigheter å få gjort noe som helst. Har feriebesøk, og ting vi ville gjort på en dag i vanlig sommervær, har vi brukt flere dager på. Nei, det er altfor varmt for meg nå, prøver bare å komme meg gjennom det og håper det snart roer seg. Hyggelig med feriebesøk, men litt dumt at det ble så voldsomt varmt at man ikke får gjort noe. Er det en mulighet å gå og bade kanskje? 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #8087 Skrevet 20. juli Nå tror jeg at jeg har klart å venne meg til vifte på høy fart rett i ansiktet når jeg skal forsøke å sove. Det er fælt i mitt hode av den lyden, men jeg må ha "luft", så da må jeg bare holde ut. Hilsen Zoombie-Hoppe... 😐 2
Sola de Skrevet 20. juli Forfatter #8088 Skrevet 20. juli Rumle skrev (5 timer siden): Nei, det er altfor varmt for meg nå, prøver bare å komme meg gjennom det og håper det snart roer seg. Hyggelig med feriebesøk, men litt dumt at det ble så voldsomt varmt at man ikke får gjort noe. Er det en mulighet å gå og bade kanskje? Det skal visst vare og vare langt ut i neste uke Jeg kan ikke svømme, så har aldri tenkt tanken her en gang Bedre med langgrunn strand, som er mer vennlig. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå tror jeg at jeg har klart å venne meg til vifte på høy fart rett i ansiktet når jeg skal forsøke å sove. Det er fælt i mitt hode av den lyden, men jeg må ha "luft", så da må jeg bare holde ut. Hilsen Zoombie-Hoppe... 😐 Jeg orker ikke lyden av min Har den på laveste hastighet. Med øredingser med musikk i ørene går det greit. Håper temperaturene kan falle litt snart 1 1
Sola de Skrevet 25. juli Forfatter #8090 Skrevet 25. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): 🧊 😕 🧊 God fredag til Sola vår. God fredag, hoppemor Nå har endelig temperaturen blitt lavere ute, men inne er det fremdeles bakeovn Høsten kan få komme nå Jeg er forsynt. Trenger ikke noe augusthete 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli #8091 Skrevet 25. juli Fint; jeg blir med på å kalle det for september om seks dager.
Sola de Skrevet 25. juli Forfatter #8092 Skrevet 25. juli Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Fint; jeg blir med på å kalle det for september om seks dager. Høsten har mye fint ved seg. Ikke minst blir det mer levelige temperaturer for oss, som ikke er så glad i varme. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli #8093 Skrevet 25. juli Ja, jeg ser frem til det jeg også. Mange uker uten skikkelig søvn går negativt inn på alt hos meg.
Sola de Skrevet 26. juli Forfatter #8094 Skrevet 26. juli Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Ja, jeg ser frem til det jeg også. Mange uker uten skikkelig søvn går negativt inn på alt hos meg. Ja. Hadde gjort seg med en normal natts søvn. Med dyne på. Savner dyna mi. 1
Sola de Skrevet 26. juli Forfatter #8095 Skrevet 26. juli (endret) Så nettopp enda et pinnsvin, om det ikke var det samme, som jeg så i går Må være en unge, for var så liten. For en fart det er på det. 🦔 Endret 26. juli av Sola de
Sola de Skrevet 26. juli Forfatter #8096 Skrevet 26. juli Hahaha. Ekorn Pinnsvin Har kalt det for ekorn nå i to dager før jeg får korrigert meg selv. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli #8097 Skrevet 26. juli Dyne skikkelig over ja, lite kommer opp mot det. Litt kjølig i rommet og kald på nesetippen og godt og varmt under dyna mi. 2
Sola de Skrevet 26. juli Forfatter #8098 Skrevet 26. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dyne skikkelig over ja, lite kommer opp mot det. Litt kjølig i rommet og kald på nesetippen og godt og varmt under dyna mi. Er så digg å ligge akkurat slik. Forhåpentligvis vil det snart bli mulig igjen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli #8099 Skrevet 26. juli Har sovet litt bedre i natt. Det var noe kjøligere som kom inn av og til og vind gjør en forskjell. 1
Rumle Skrevet 26. juli #8100 Skrevet 26. juli Her har det endelig begynt å normalisere seg noe, selv om det stadig er ganske varmt i huset. Håper det bedrer seg hos dere snart og! Og håper dere får en fin helg, tross varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå