Sola de Skrevet 31. mai Forfatter #7941 Skrevet 31. mai Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Jeg er også slik. Vil ha det høflig og ordentlig. / Meg også handle neste uke. / Glad for at du likte fjordlanden. Rumle skrev (15 timer siden): God helg God helg 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai #7942 Skrevet 31. mai Nå skal jeg ha kylling, stekte poteter, grønnsaker/løk og krydder/dressing og en sen lunch er et faktum. Håper du finner noe godt å spise i dag du også. 2
Sola de Skrevet 31. mai Forfatter #7943 Skrevet 31. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå skal jeg ha kylling, stekte poteter, grønnsaker/løk og krydder/dressing og en sen lunch er et faktum. Håper du finner noe godt å spise i dag du også. Ble hamburger til middag her i dag. Hadde både burgerbrød og rå burgere i fryseren, og en salatpose, som hadde sett sine bedre dager, så kjapt og gæli 1 1
Sola de Skrevet 31. mai Forfatter #7945 Skrevet 31. mai Rumle skrev (13 minutter siden): Her blir det tacogryte med fløtepoteter fra frysen Jeg inviterer meg selv på middag hos deg 1 1
Rumle Skrevet 31. mai #7946 Skrevet 31. mai Sola de skrev (9 minutter siden): Jeg inviterer meg selv på middag hos deg Okay! Da tar jeg ut mer! 1
Sola de Skrevet 31. mai Forfatter #7947 Skrevet 31. mai Rumle skrev (31 minutter siden): Okay! Da tar jeg ut mer! Er på vei! 1
Rumle Skrevet 31. mai #7949 Skrevet 31. mai Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Så trivelig...er det mer igjen? 1 1
Sola de Skrevet 31. mai Forfatter #7950 Skrevet 31. mai Unna vei her kommer jeg- Lille Ordet aldri mett. Her skal det spises! 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni #7951 Skrevet 1. juni Jeg hører smattelyder ennå og går dit åstedet er. Lille Ordet har blitt en del rundere på midten og kaller det for frokost nå. Jaja, ikke stort å gjøre med det. Godmorgen fra meg uansett.
Sola de Skrevet 1. juni Forfatter #7952 Skrevet 1. juni Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Jeg hører smattelyder ennå og går dit åstedet er. Lille Ordet har blitt en del rundere på midten og kaller det for frokost nå. Jaja, ikke stort å gjøre med det. Godmorgen fra meg uansett. Ja, jeg spiste opp middagen til tante @Rumle og deretter snek jeg meg inn i kjøleskapet og fryseren hennes. Mens hun sov mekket jeg meg såååååååååååå masse god mat. Sorry tante Rumle for at jeg lot oppvasken stå til deg Håper du liker kaka, jeg lot det ligge noen smuler igjen av. Kommer gjerne snart igjen på mat - Lille Ordet aldri mett God morgen 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni #7953 Skrevet 1. juni Det høres veldig troverdig ut ja. Må kjøpe større klær til Ordet og tenker at en sari likegodt først som sist kunne passe.
Rumle Skrevet 1. juni #7954 Skrevet 1. juni Sola de skrev (8 timer siden): Ja, jeg spiste opp middagen til tante @Rumle og deretter snek jeg meg inn i kjøleskapet og fryseren hennes. Mens hun sov mekket jeg meg såååååååååååå masse god mat. Sorry tante Rumle for at jeg lot oppvasken stå til deg Håper du liker kaka, jeg lot det ligge noen smuler igjen av. Kommer gjerne snart igjen på mat - Lille Ordet aldri mett God morgen Oi, har vi kake?
Sola de Skrevet 1. juni Forfatter #7955 Skrevet 1. juni Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Det høres veldig troverdig ut ja. Må kjøpe større klær til Ordet og tenker at en sari likegodt først som sist kunne passe. Jeg er jo et ord. Er bare mennesker som legger på seg. Jeg kan være så mange og så få bokstaver jeg bare vil, uten at det har noe å si for min størrelse - Ordet Rumle skrev (3 timer siden): Oi, har vi kake? Jeg spiste opp smulene også, mens jeg ventet på at du skulle stå opp- Ordet Men inviter meg på middag igjen, så skal jeg lage ny til deg 1
Rumle Skrevet 2. juni #7956 Skrevet 2. juni Sola de skrev (16 timer siden): Jeg er jo et ord. Er bare mennesker som legger på seg. Jeg kan være så mange og så få bokstaver jeg bare vil, uten at det har noe å si for min størrelse - Ordet Jeg spiste opp smulene også, mens jeg ventet på at du skulle stå opp- Ordet Men inviter meg på middag igjen, så skal jeg lage ny til deg Får vel invitere da! 1 1
Sola de Skrevet 2. juni Forfatter #7957 Skrevet 2. juni Rumle skrev (2 timer siden): Får vel invitere da! Jippi! -Ordet 1
Sola de Skrevet 2. juni Forfatter #7958 Skrevet 2. juni Vi er kommet til juni Hvor ble mai og ikke minst april av hen Har ikke funnet fram sommerpynten min enda. Får drøye det noen dager til. Har vært hos fysioterapeuten og fått massasje i dag. Fytti rakkern! Gjør så vooooondt! 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #7959 Skrevet 3. juni Jeg har aldri vært hos skikkelig massasjeperson for velværets skyld. Hadde hatt godt av det, men...det er for tett for meg å bli massert "over alt" nesten. Noen av dere som har vært med på det?
Sola de Skrevet 3. juni Forfatter #7960 Skrevet 3. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har aldri vært hos skikkelig massasjeperson for velværets skyld. Hadde hatt godt av det, men...det er for tett for meg å bli massert "over alt" nesten. Noen av dere som har vært med på det? Bare vært hos fysioterapeut, og da fått behandling der det har gjort vondt. Endret 3. juni av Sola de Endret en bokstav 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå