Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (19 timer siden):

Jeg er også slik. Vil ha det høflig og ordentlig. :D  / Meg også handle neste uke. :) / Glad for at du likte fjordlanden. :nikke: 

:nikke: 

Rumle skrev (15 timer siden):

God helg :blomst2:

God helg :klem: 

• Hjerte 2
Skrevet

Nå skal jeg ha kylling, stekte poteter, grønnsaker/løk og krydder/dressing og en sen lunch er et faktum. 
Håper du finner noe godt å spise i dag du også. :nikke: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nå skal jeg ha kylling, stekte poteter, grønnsaker/løk og krydder/dressing og en sen lunch er et faktum. 
Håper du finner noe godt å spise i dag du også. :nikke: 

Ble hamburger til middag her i dag. Hadde både burgerbrød og rå burgere i fryseren,  og en salatpose, som hadde sett sine bedre dager, så kjapt og gæli :nikke: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Her blir det tacogryte med fløtepoteter fra frysen :spise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (13 minutter siden):

Her blir det tacogryte med fløtepoteter fra frysen :spise:

:spise: Jeg inviterer meg selv på middag hos deg :sikle: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (9 minutter siden):

:spise: Jeg inviterer meg selv på middag hos deg :sikle: 

Okay! Da tar jeg ut mer! :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (31 minutter siden):

Okay! Da tar jeg ut mer! :jepp:

Er på vei! :mynona:

• Hjerte 1
Skrevet

Så trivelig...er det mer igjen?  :lur: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Så trivelig...er det mer igjen?  :lur: 

:jepp: :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Unna vei her kommer jeg- Lille Ordet aldri mett.

Her skal det spises! :spise: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hører smattelyder ennå og går dit åstedet er. Lille Ordet har blitt en del rundere på midten
og kaller det for frokost nå. :sjokkblå:  Jaja, ikke stort å gjøre med det. Godmorgen fra meg uansett.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden):

Jeg hører smattelyder ennå og går dit åstedet er. Lille Ordet har blitt en del rundere på midten
og kaller det for frokost nå. :sjokkblå:  Jaja, ikke stort å gjøre med det. Godmorgen fra meg uansett.

Ja, jeg spiste opp middagen til tante @Rumle og deretter snek jeg meg inn i kjøleskapet og fryseren hennes. Mens hun sov mekket jeg meg såååååååååååå masse god mat. Sorry tante Rumle for at jeg lot oppvasken stå til deg :plystre: Håper du liker kaka, jeg lot det ligge noen smuler igjen av. Kommer gjerne snart igjen på mat - Lille Ordet aldri mett :spise: 

God morgen :regn: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det høres veldig troverdig ut ja. :sukk: Må kjøpe større klær til Ordet og tenker at en sari likegodt først som sist kunne passe. 

Skrevet
Sola de skrev (8 timer siden):

Ja, jeg spiste opp middagen til tante @Rumle og deretter snek jeg meg inn i kjøleskapet og fryseren hennes. Mens hun sov mekket jeg meg såååååååååååå masse god mat. Sorry tante Rumle for at jeg lot oppvasken stå til deg :plystre: Håper du liker kaka, jeg lot det ligge noen smuler igjen av. Kommer gjerne snart igjen på mat - Lille Ordet aldri mett :spise: 

God morgen :regn: 

Oi, har vi kake? :spise: :ler:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Det høres veldig troverdig ut ja. :sukk: Må kjøpe større klær til Ordet og tenker at en sari likegodt først som sist kunne passe. 

Jeg er jo et ord. Er bare mennesker som legger på seg. Jeg kan være så mange og så få bokstaver jeg bare vil, uten at det har noe å si for min størrelse - Ordet

Rumle skrev (3 timer siden):

Oi, har vi kake? :spise: :ler:

:sjenert: Jeg spiste opp smulene også, mens jeg ventet på at du skulle stå opp- Ordet :sjenert: Men inviter meg på middag igjen, så skal jeg lage ny til deg :nikke: 

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet
Sola de skrev (16 timer siden):

Jeg er jo et ord. Er bare mennesker som legger på seg. Jeg kan være så mange og så få bokstaver jeg bare vil, uten at det har noe å si for min størrelse - Ordet

:sjenert: Jeg spiste opp smulene også, mens jeg ventet på at du skulle stå opp- Ordet :sjenert: Men inviter meg på middag igjen, så skal jeg lage ny til deg :nikke: 

Får vel invitere da! :jepp:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (2 timer siden):

Får vel invitere da! :jepp:

Jippi! -Ordet :mynona:

• Hjerte 1
Skrevet

Vi er kommet til juni :sjokkert: Hvor ble mai og ikke minst april av hen :ler: Har ikke funnet fram sommerpynten min enda. Får drøye det noen dager til. 

Har vært hos fysioterapeuten og fått massasje i dag. Fytti rakkern! :dåne: Gjør så vooooondt! 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har aldri vært hos skikkelig massasjeperson for velværets skyld. Hadde hatt godt av det,
men...det er for tett for meg å bli massert "over alt" nesten. :flau: Noen av dere som har vært med på det? 

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har aldri vært hos skikkelig massasjeperson for velværets skyld. Hadde hatt godt av det,
men...det er for tett for meg å bli massert "over alt" nesten. :flau: Noen av dere som har vært med på det? 

:risterpåhodet: Bare vært hos fysioterapeut, og da fått behandling der det har gjort vondt. 

Endret av Sola de
Endret en bokstav
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...