Sola de Skrevet 17. mai Forfatter #7901 Skrevet 17. mai Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Stakkars nye maskinen fikk sjokk? Den utvikler angst og hikke og undres hvor den nå har kommet...? Hjelp? Nei, jeg liker ikke sånn stimle sammen og gjøre det fullt i ganeten. Hyl og skrik. Det er bedre å trekke ut i skogen, men der er det varmt, så da blir jeg hjemme...sier et blidt hurra til mine planter og søker viftenes selskap. Fjordland til middag. Hva ellers. Må lage nye isbiter i alle fall, for nå er det tomt her. Drikker pepsi max klokka tidlig på morgenen og da er det varmt da. Jeg har ikke sett eller hørt noe av det denne gangen...vet hvordan den norske høres ut og syns den minner om noe jeg har hørt før i den sammenhengen, men kan ikke helt sette fingeren på hva det er som minner...men det går vel sin gang. Håper at vi ikke vinner og versågod til svenskene. En snål låt og selvsagt ble det det temaet. Ønsker Sola og vennene hennes alt godt for dagen. 💐 Er ikke så begeistret for den maskinen skal jeg være ærlig. Den bruker så lang tid. Fikk mer enn nok av slikt da jeg var liten, så har ikke hatt noe behov siden for den toggåingen og egentlig 17 mai feiring. Jeg lagde snitter. Har spist noen med eggerøre og laks. Spist bløtkake og brownies også. Magen min er meget mett, sier den. Klarte ikke spise opp kakestykket mitt en gang Hvilken fjordland skal du ha? Jeg synes rømmegrøten er veldig god. En pakke med fenalår eller noe sånt til Tror jeg skal bestille det til neste matlevering Jeg er allergisk mot både bjørk og gress, så foretrekker skogen alle andre årstider enn fra mai og ut august. Har hatt noen episoder, hvor jeg plutselig begynte å hoste veldig og ikke fikk puste. Som om noen dro en snor igjen i halsen. Skog er farlig på denne tiden av året. Her har det gått i iste, som drikke i dag. Er visst 23 grader ute Snakker om the voice jeg. Melodi grand prix boikotter jeg, så det vet jeg ikke noe om. Ønsker deg en fin 17 mai også SVK skrev (5 timer siden): Gratulerer med dagen! Gratulerer med dagen til deg også Hvordan er dagen din? 1
Rumle Skrevet 17. mai #7902 Skrevet 17. mai Sola de skrev (18 timer siden): Noen hadde latt en sidedør stå åpen i hele dag. Trodde det var folk i hagen, men den gang ei. Eneste som kom inn var en katt som bor i et nabohus. Så den tilfeldigvis da jeg kom inn etter å ha vært ute med søppel. Fikk den ut igjen. Hadde den kommet seg videre inn i bygningen, så er det ikke sikkert den ville kommet seg ut igjen. Så bra du hjalp den ut 🥰 Gratulerer med dagen til alle! 1
Rumle Skrevet 17. mai #7903 Skrevet 17. mai Sola de skrev (1 time siden): Er ikke så begeistret for den maskinen skal jeg være ærlig. Den bruker så lang tid. Fikk mer enn nok av slikt da jeg var liten, så har ikke hatt noe behov siden for den toggåingen og egentlig 17 mai feiring. Jeg lagde snitter. Har spist noen med eggerøre og laks. Spist bløtkake og brownies også. Magen min er meget mett, sier den. Klarte ikke spise opp kakestykket mitt en gang Hvilken fjordland skal du ha? Jeg synes rømmegrøten er veldig god. En pakke med fenalår eller noe sånt til Tror jeg skal bestille det til neste matlevering Jeg er allergisk mot både bjørk og gress, så foretrekker skogen alle andre årstider enn fra mai og ut august. Har hatt noen episoder, hvor jeg plutselig begynte å hoste veldig og ikke fikk puste. Som om noen dro en snor igjen i halsen. Skog er farlig på denne tiden av året. Her har det gått i iste, som drikke i dag. Er visst 23 grader ute Snakker om the voice jeg. Melodi grand prix boikotter jeg, så det vet jeg ikke noe om. Ønsker deg en fin 17 mai også Gratulerer med dagen til deg også Hvordan er dagen din? Jeg har aldri likt rømmegrøt, men fikk et innfall og kjøpte en porsjon med den i år bare for å se om det stadig stemmer, blir spennende å prøve! Hva har du på grøten? 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai #7904 Skrevet 17. mai Sola de skrev (1 time siden): 1.Er ikke så begeistret for den maskinen skal jeg være ærlig. Den bruker så lang tid. 2. Hvilken fjordland skal du ha? 3. Snakker om the voice jeg. Melodi grand prix boikotter jeg, så det vet jeg ikke noe om. 1. En langsom og fin "behandler" er bedre enn en duracellkanin i racerfart og nå snakker jeg om så mangt her i l ivet. 2. Denne her blir det - liker den. 3. Åja...ser ikke på the voice i det hele tatt. Altfor mange flinke der. 1
Sola de Skrevet 17. mai Forfatter #7905 Skrevet 17. mai Rumle skrev (1 time siden): Så bra du hjalp den ut 🥰 Gratulerer med dagen til alle! Jo, var sikkert bra det, men antar det var den jeg hørte i natt slåss 😕 Gratulerer med dagen Rumle skrev (1 time siden): Jeg har aldri likt rømmegrøt, men fikk et innfall og kjøpte en porsjon med den i år bare for å se om det stadig stemmer, blir spennende å prøve! Hva har du på grøten? sukker, kanel og smørøye Hoppetaujenta skrev (1 time siden): 1. En langsom og fin "behandler" er bedre enn en duracellkanin i racerfart og nå snakker jeg om så mangt her i l ivet. 2. Denne her blir det - liker den. 3. Åja...ser ikke på the voice i det hele tatt. Altfor mange flinke der. 1. Det er jeg helt enig med hoppen i 2. Den har jegi kke smakt. Må testes ut. 3. Veldig mange flinke der. Finale neste fredag 1 1
SVK Skrevet 17. mai #7906 Skrevet 17. mai Sola de skrev (5 timer siden): Gratulerer med dagen til deg også Hvordan er dagen din? Jeg har hatt en fin dag og håper du har hatt det samme. 2
Sola de Skrevet 18. mai Forfatter #7907 Skrevet 18. mai SVK skrev (14 timer siden): Jeg har hatt en fin dag og håper du har hatt det samme. Dagen ble fin den
Sola de Skrevet 18. mai Forfatter #7908 Skrevet 18. mai Holder på med klesvask. 17 mai- antrekket henger til tørk, mens sengetøy er på vask. Tenkte å få vasket opp et par vinterjakker til. Litt usikker på om jeg har tenkt å beholde disse to. De er for store og glidelåsen begynner å bli veldig gåen i ene jakka. Får se om jeg får lurt den oppi søppelet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai #7909 Skrevet 18. mai Jeg ønsker meg en stor enebolig langt fra folk, så jeg kan gjøre hva jeg vil når jeg vil det. Tøy på snor høres fint ut. 2
Sola de Skrevet 21. mai Forfatter #7912 Skrevet 21. mai Hoppetaujenta skrev (På 18.5.2025 den 14.50): Jeg ønsker meg en stor enebolig langt fra folk, så jeg kan gjøre hva jeg vil når jeg vil det. Tøy på snor høres fint ut. Hadde vøri noko der Rumle skrev (18 timer siden): Så blomstrete dere er da jenter Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): 1
Sola de Skrevet 21. mai Forfatter #7913 Skrevet 21. mai Var hos fysioterapeuten i dag. Hun knadde og knadde. Gjør så supervondt. Men må si jeg misunner Dixon, sin SB Tenk å ha sin egen fysioterapeut Heldig! Nå ble det plutselig veldig temperaturfall her. Har vært overvarmt i lang tid, for så heller iskaldt Sto og ventet på bussen hjem. Mistet akkurat ene bussen, så måtte vente på neste. Det var så kaldt i skyggen, så jeg gikk frivillig og stilte meg i solen for å varme meg litt. Da er det kaldt 1 1
Sola de Skrevet 23. mai Forfatter #7914 Skrevet 23. mai God morgen. Er ikke helt min dag i dag. Klarer knapt å stå på ene foten. Er blå etter behandlingen hos fysioterapeuten også. hun sa jeg ville bli det. Halve meg er bare au au og au Skulle ut med søppelet. Fikk matlevering i esker i stedet for poser. Skulle ikke gått ut med pappen. Måtte holde meg i gelenderet for å ikke falle. skjønte halvveis at jeg ikke burde tatt trappa men var like langt opp igjen, som ned, så kom meg ned, men foten er styggvond. Drittlei. Burde skjønt det i går. Gikk en tur på nærbutikken og skrittene mine var så korte og jeg gikk så sakte. 1
Sola de Skrevet 23. mai Forfatter #7915 Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (På 17.5.2025 den 16.49): 2. Denne her blir det - liker den. Jeg kjøpte en sånn her i dag. Ser fram til å prøve den. Ser god ut 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #7916 Skrevet 23. mai God bedring til Sola vår og jeg håper at du vil like den. Gi tilbakemelding...? 1
Sola de Skrevet 23. mai Forfatter #7917 Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): God bedring til Sola vår og jeg håper at du vil like den. Gi tilbakemelding...? Takk Det skal jeg gjøre. Blir vel ikke før i neste uke jeg spiser den. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #7918 Skrevet 23. mai Jeg skal trolig ha skinkestek med brun saus og surkål i helga. Voksen og pen middag. 1
Sola de Skrevet 23. mai Forfatter #7920 Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg skal trolig ha skinkestek med brun saus og surkål i helga. Voksen og pen middag. Den er veldig god den også Rumle skrev (1 time siden): God helg i tråden og god bedring til Sola God helg til deg også. Tusen takk 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå