Sola de Skrevet 11. mai Forfatter #7881 Skrevet 11. mai Var ute med søppelet. Kom inn og var som lufta gikk ut av ballongen. Føler meg stuptrøtt og sliten 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai #7882 Skrevet 11. mai Jeg har bare stått opp og er stuptrøtt av det. Vårtrøtthet er et faktum.
Sola de Skrevet 11. mai Forfatter #7883 Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg har bare stått opp og er stuptrøtt av det. Vårtrøtthet er et faktum. Har vært våken siden halv fem ish. Er såååååååå trøtt Var sent i seng også. Heldigvis ingen planer i dag. Vårtrøtthet ja.
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai #7884 Skrevet 11. mai Ei uke til den søttende. Vedder på at folk stresser i de tusen hjem. Sola må ta det med ro i dag.
Sola de Skrevet 11. mai Forfatter #7885 Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ei uke til den søttende. Vedder på at folk stresser i de tusen hjem. Sola må ta det med ro i dag. Stresser ikke for det i dag. Har kjøpt inn meste av maten, så kun dagsferske ting som gjenstår. Har medlidenhet med alle dem som må på skoler, gå i tog og alt det der. Var så overlykkelig da jeg endelig slapp det
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai #7886 Skrevet 11. mai Jeg også...og jeg protesterte lenge og ble sett på som vanskelig og rebelsk. Jeg var jo ikke det. Bare hatet tog og trengsel og mas. Spiste mye is allerede den gangen...
Sola de Skrevet 11. mai Forfatter #7887 Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg også...og jeg protesterte lenge og ble sett på som vanskelig og rebelsk. Jeg var jo ikke det. Bare hatet tog og trengsel og mas. Spiste mye is allerede den gangen... Det gjorde jeg også. Brukte opp pengelappen jeg fikk til 17 mai på is 1
Sola de Skrevet 11. mai Forfatter #7888 Skrevet 11. mai Jeg har vært ute i solen. Ikledd solkrem og med ryggen stort sett mot solen, men det er storveis for ei som ikke liker sol 1
Sola de Skrevet 16. mai Forfatter #7889 Skrevet 16. mai Har vært og hentet 17 mai- antrekket. Prøvde kjolen og den passet akkurat, så får bruke den før jeg vasker den. Liker å vaske klær før bruk, men vil ikke risikere at den krymper, så får bruke den i morgen og så vaske den over helgen Sykkelbukser og shortser gikk alle i vask. Luktet så ille av dem. Greit å få vekk løsfarge og slikt. Har kokevask på nå. Antar maskina vil bruke ekstra tid.
Sola de Skrevet 16. mai Forfatter #7890 Skrevet 16. mai Da fikk jeg endelig matleveringen min. Var sen med bestillingen i går, så måtte vente helt til nå Heldigvis hadde de alt jeg skulle ha.
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #7891 Skrevet 16. mai Vaskemaskinen bruker litt ekstra tid fordi den koser seg når den kan vaske ditt tøy ekstra rent og pent. Alt for Sola mi, tenker den. Godt å ha mat i hus også, så er en straks klar til morgendagen.
Rumle Skrevet 16. mai #7894 Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det håper jeg også. Blir dere mange sånn ca? Her blir det bare meg. Hva med deg?
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #7895 Skrevet 16. mai Bare meg her. Folk vet at det ikke nytter å invitere, så sånn blir det i uoverskuelig fremtid. Det er greit for meg.
Sola de Skrevet 16. mai Forfatter #7896 Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Vaskemaskinen bruker litt ekstra tid fordi den koser seg når den kan vaske ditt tøy ekstra rent og pent. Alt for Sola mi, tenker den. Godt å ha mat i hus også, så er en straks klar til morgendagen. Spørs om den ikke heller river i stykker klærne. Høres også ut som den skrangler noe veldig når den sentrifugerer. Er jo selvsagt fordi den er overfull 😕 Fikk alt jeg bestilte. Var bare så sulten, så ble utålmodig Rumle skrev (3 timer siden): Håper dere får en skikkelig fin dag i morgen! ❤️ Tusen takk Det håper jeg du også får Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det håper jeg også. Blir dere mange sånn ca? Vi blir 3. Rumle skrev (3 timer siden): Her blir det bare meg. Hva med deg? Det har jeg vært noen 17 mai. Folk må gjerne få gå i tog og alt det der, men jeg kan fint stå over. Folk får heller komme til meg etterpå om de har lyst Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Bare meg her. Folk vet at det ikke nytter å invitere, så sånn blir det i uoverskuelig fremtid. Det er greit for meg. Du liker ikke noen som helst feiringer? 1
Sola de Skrevet 16. mai Forfatter #7897 Skrevet 16. mai Noen hadde latt en sidedør stå åpen i hele dag. Trodde det var folk i hagen, men den gang ei. Eneste som kom inn var en katt som bor i et nabohus. Så den tilfeldigvis da jeg kom inn etter å ha vært ute med søppel. Fikk den ut igjen. Hadde den kommet seg videre inn i bygningen, så er det ikke sikkert den ville kommet seg ut igjen. 1 1
Sola de Skrevet 16. mai Forfatter #7898 Skrevet 16. mai Yeeeees! Herman videre til finalen! Synes Jonas kunne fått gå videre også i stedet for hu første, men det er smak og behag
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai #7899 Skrevet 17. mai Sola de skrev (6 timer siden): Spørs om den ikke heller river i stykker klærne. Høres også ut som den skrangler noe veldig når den sentrifugerer. Er jo selvsagt fordi den er overfull 😕 Du liker ikke noen som helst feiringer? Stakkars nye maskinen fikk sjokk? Den utvikler angst og hikke og undres hvor den nå har kommet...? Hjelp? Nei, jeg liker ikke sånn stimle sammen og gjøre det fullt i ganeten. Hyl og skrik. Det er bedre å trekke ut i skogen, men der er det varmt, så da blir jeg hjemme...sier et blidt hurra til mine planter og søker viftenes selskap. Fjordland til middag. Hva ellers. Må lage nye isbiter i alle fall, for nå er det tomt her. Drikker pepsi max klokka tidlig på morgenen og da er det varmt da. Sola de skrev (6 timer siden): Yeeeees! Herman videre til finalen! Synes Jonas kunne fått gå videre også i stedet for hu første, men det er smak og behag Jeg har ikke sett eller hørt noe av det denne gangen...vet hvordan den norske høres ut og syns den minner om noe jeg har hørt før i den sammenhengen, men kan ikke helt sette fingeren på hva det er som minner...men det går vel sin gang. Håper at vi ikke vinner og versågod til svenskene. En snål låt og selvsagt ble det det temaet. Ønsker Sola og vennene hennes alt godt for dagen. 💐
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå